'Wat doe jij hier?' sis ik tussen mijn tanden door. 'Heb je me gemist?' Voor me staat niemand anders dan.....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
POV Liam
Voor me staat niemand anders dan Jim. 'Ik vraag het je nog 1x! Wat doe jij hier in ons huis vuile klootzak?' 'Ik kom hier wraak nemen samen met mijn neefje.' zegt hij en grijnst breed. 'Oh ja, en wie is dat neefje van jou dan wel?' sis ik. 'Oh, je herkent hem wel als je nu naar boven loopt en Floor dood in haar kamer aantreft!' grijnst hij. 'Ik wat?!?!' gil ik en ren zo snel als ik kan naar boven. Daar staat Lucas in de kamer met een mes in zijn handen. Bij Floor die rustig slaapt. 'Ik kan het niet!' fluistert Lucas en hij begint zachtjes te snikken op de borstkas van Floor. 'Beter dat je het niet kunt!' zeg ik boos. Lucas kijkt verschrikt op. Als ik zo kijk lijkt hij heel klein vergeleke met mij. 'Debora!' schreeuw ik door het huis. Floor opent vermoeid haar ogen. Zodra ze Lucas in het oog krijgt worden haar ogen groot en staan ze vol met woede. Op dat moment komt Debora de kamer in gerent. 'Jij? IJ vuile klootzak!' schreeuwt Debora en ze rent op hem af. Ze geeft hem een dreun en legt hem met een heupworp op de grond. 'WAT DOE JE HIER?' schreeuwt ze. 'I-ik moest F-Floor vermoorden m-maar ik kan h-het niet-t!' zegt hij angstig. 'Van wie moest je haar vermoorden?' schreeuwt Debora. 'Van mijn oom, hij is beneden.' zegt hij. 'Wie is je oom en waarom kan je haar niet vermoorden?' schreeuwt ze. 'M-mijn oom is J-jim. En ik wil jullie graag uitleggen waarom ik haar niet durf te vermoorden maar ga alsjeblieft eerst achter mijn oom aan! Ik zweer dat ik niet zal ontsnappen!' zegt hij angstig. 'Komop Debora, met hem rekenen we later wel af!' zeg ik en sleur haar mee naar de woonkamer. Maar daar is Jim niet. 'F*ck hij is weg!' schreeuw ik. Ik ren naar buiten met Debora achter me. In de verte zie ik Jim rennen. Niet veel later heb ik hem ingehaald. Debora haalt hem ook in en legt hem op de grond. 'Snel bel 112!' zegt Debora. Ik knik en bel snel het alarm nummer.
(L=Liam, A= agent)
A= Hallo, met wie spreek ik en wat is er aan de hand?
L= Hallo u spreekt met Liam Payne. Ik en mijn vriendin Debora hebben een ontsnapte crimineel gepakt. Debora heeft hem in de houdgreep. Kom alstublieft zo snel mogelijk naar Rainbowstreeth 2.
A= Is goed we zijn er zometeen.
Ik hang op en Debora zegt: 'Snel, check of hij wapens heeft, hij hem onder schot en help me met zijn armen en handen onder controles te houden. Ik knik en check of hij wapen heeft. Uiteindelijk vind ik: een mes, een pistool en een breekijzer. 'Zo zo, je hebt een hele ijzerwinkel meegenomen. Zo te zien.' grinnik ik terwijl ik hem onder schot houd en zijn handen op de grond druk, zoal Debora vroeg. 'Haha, ik lach me rot.' zegt Jim. 'Oh, hoor het sarcasme.' kaats ik terug. Na een paar minuten wat wel een uur lijkt te duren komt er een stoet van Politie agenten aan. Jim word weg gevoerd en we rijden terug naar huis met een aantal politie agenten achter ons aan rijdend, aangezien we hadden vertelt wat er allemaal is gebeurt. En zij wilde ook graag Lucas' kant van het verhaal horen. Eenmaal thuis aangekomen. Zo iedereen beneden in de woonkamer. Guusje is Lucas onder schot aan het houden en Floor en de andere jongens zitten op de lange bank in de woonkamer. Een paar van onze bodyguards staan om Lucas en de meiden heen. Klaar om in te grijpen als het mis gaan. 'En?' vraagt Malak hoopvol als we de kamer in komen lopen. 'Van Jim hebben we een tijdje geen last meer!' zegt Debora met een glimlach. 'Gelukkig! En nu jou verhaal, vertel op!' zegt Floor wijzend op Lucas.
POV Lucas
Ik begin te vertellen:
'Zoals jullie waarschijnlijk nu wel weten is mijn oom dus Jim. Vanaf het begin dat ik allerlei meisjes in de prostituee heb gezet, werd ik gedwongen door mijn oom.
Ik heb geen ouders meer, die zijn vermoord door mijn oom zelf. Hij heeft me opgevoed als zijn eigen zoon. Totdat ik erachter kwam. Hij zei dat als ik niet mee zou werken hij naar de politie zou stappen en zou vertellen dt ík mijn ouders had vermoord. Hij dwong me tot de verschrikkelijkste dingen. Van moord tot verkrachting, van stalking tot ontvoering. Op een gegeven moment was ik het zat. Ik heb de prostituee in de vik gestoken en alle meisjes laten gaan. Waaronder jij Floor. Ik weet dat je dacht dat de politie ons had gevonden, maar dat is niet zo. Ik heb mezelf aan gegeven. Toen ik vrij kwam las ik weer voor de eerste keer de krant. En in die krant stond dat jij was ontvoert, door niemand minder dan mijn oom. Ik schrok me dood en zocht mijn oom op. Ik dacht dat ik op dat moment dat ik sterk genoeg was om mijn eigen beslissingen te maken. Maar alweer had ik het mis. Hij dwong me opnieuw. Ik moest jou gaan stalken. Tot vanavond. Ik moest hem helpen uit te breken uit de gevangenis en helpen jou te vermoorden. Maar ik stribbelde tegen. Hij zei dat nu ik ongehoorzaam was, hij mij ook zou vermoorden als ik niet deed wat hij zei wat ik moest doen. Nou en vanaf daar weten jullie het verhaal wel denk ik.' sluit ik mijn verhaal af terwijl er wat verloren tranen over mijn wangen biggelen. 'En Floor en de rest eigenlijk ook. Ik wilde jullie dit nooit, maar dan ook NOOIT aan doen! Ik bedoel waarom zou je zoiets aan je eerste liefde willen aandoen? Echt waar, je was en bent nu nog steeds mijn grootste liefde! Geloof me alsjeblieft.' zeg ik wanhopig.
POV Floor.
Ik kijk Lucas verbaast aan. 'Echt?' vraag ik verbaast. Hij knikt en ik kijk in zijn doordringende, nu droevige blauwe ogen. 'Oké, ik geloof je.' zeg ik. Hij kijkt verbaast op net zoals de andere. 'Echt?' vragen ze allemaal verbaast in koor. Ik knik langzaam. 'Uhm mevrouw wilt u aangifte doen tegen deze man?' vraagt een agent met een zware stem. Ik zie iedereen knikken van ja. Dan herinner ik me ineens wat mijn oma altijd tegen me zei: 'Voordat je een beslissing neemt, bekijk het dan eerst eens van de kant van de andere persoon. Hoe zou jij zich voelen?' ik kijk naar Lucas en zie een aantal tranen over zijn wangen lopen. 'Nee.' zeg ik uiteindelijk. Lucas kijkt op. 'N-nee? J-je doet geen aangifte-E tegen m-me?' stottert hij verbaast. Ik knik en loop naar hem toe en veeg de tranen van zijn gezicht. 'Nee, ik bedoel, wat kon jij er aan doen?' zeg ik met een glimlach. 'U heeft een groot hart mevrouw!' zegt een van de politie agenten. 'Ja, dat heeft ze!' zeggen ze allemaal in koor. 'tegen wie ik wel aangifte doe, is Jim.' zeg ik. 'Of nog beter: hak die rotkop van m eraf!' bromt Harry. 'Nee Harry, we nemen niemands leven af, iedereen heeft het recht om te blijven leven, ook al is het een slecht persoon!' zeg ik met een zucht. 'Je hebt eenheid hart Floor, zelfs in een situatie als deze, blijf je een schat!' zegt Lucas en hij geeft me een zacht en teder kusje op mijn wang. 'Bedankt!' zegt hij. 'Geen probleem.' zeg ik en geeft me nog een kusje p m'n wang. 'Hey, handen af van mijn vrouw, of je krijgt me mij te maken! Nahah, tsssss👅👆' zegt Liam. We schieten in de lach.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Olla people. Ik vind het een lang stuk! Goede ik. Ff dit: ik ga precies over een week op vakantie. Ik ga proberen te Publishen als ik internet heb. Ik zeg het nu alvast want ik weet nie of ik nog ga Publishen binnenkort. Xx
JE LEEST
Undercover (complete)
FanfictionDit is het vervolg op ontvoerd ft one direction en Justin Bieber. Als de meiden eindelijk vrij zijn, word hun hele leven omgegooid, maar wat als Lucas achter Floor aan gaat. En wat speelt Jim voor rol dit keer? Wil je het weten lees dan het vervolg...