Part 3

92 8 2
                                    

WTF, guusje, waar ben jij mee bezig, hoor ik Malak schreeuwen. Ja, tjezus doe ff rustig zegt Debora. Meiden, mee komen, zeg ik, ik trek de meiden mee aan hun arm.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

POV Debora

Guusje pakt m'n pols vast en trekt me mee naar boven net als de andere meiden We gaan naar haar kamer, waar Floor snikkent als een balletje opgerold ligt. Ik loop naar haar toe en ga op het bed zitten. Mammie, waarom is tante Floor verdrietig? vraagt Vanessa aan Malak. Ze rolt zich uit haar balletje en glimlacht door haar tranen heen. Ik heb m een lesje geleerd, zegt Guusje. Waarom deed je dat nou? vraag ik.

Nou, gister toen we terug kwamen uit de club hebben Liam en ik 'het' gedaan. Van die keer ben ik zwanger geraakt. Maar Liam is zijn hele geheugen kwijt. We hadden net ruzie want hij dacht dat ik zwanger was van een andere gozer en hij.... Floor word onderbroken door de deur die open gaat en Naill valt gelijk binnen met de vraag: ben je vreemd gegaan Floor? Nee natuurlijk niet, zegt ze nu boos. Sorry hoor, ik wist biet dat je boos werd, zegt Naill. Ja vind he het gek, haar 'prins op het witte paard' de jongen waar ze al sinds de basisschool verliefd op is heeft haar ten huwelijk gevraagd, ze merkt dat ze zwanger van hem is maar hij denkt dat je het met een andere gozer hebt gedaan en dan vraag jij of ze is vreemd gegaan, zegt Chirine. Oh, maar wat is er dan wel gebeurd, ik zie dat de tranen weer over haar wangen stromen. G-g-g.... zal ik het vertellen? vraagt Guusje. Ze knikt.

Nou, gister toen we terug kwamen uit de club hebben Liam Floor 'het' gedaan. Van die keer is ze zwanger geraakt. Maar Liam is zijn hele geheugen kwijt. Ze hadden net ruzie want hij dacht dat ze zwanger was van een andere gozer en hij zei:

Je hebt het met een andere gozer gedaan hé? En omdat ik m'n geheugen kwijt ben denk je zeker tegen me te kunnen liegen? Dat is laag Floor, heel laag.

Heeft hij dat echt gezegd? vraag ik. Ze knikt en huilt weer verder. Ik voel het stoom uit mijn oren komen. Harry zag het en liep naar me toe. Babe, rustig. Maar ik rende al naar beneden. Daar stond Liam. Hij had een bange blik in zijn ogen. Na 3 stappen ben ik bij hem. Ik grijp hem bij zijn keel vast en duw hem omhoog via de muur. Ondanks dat hij een kop groter en zwaarder dan me is til ik m gemakkelijk op. Laim was altijd al bang voor me geweest, ik had namelijk 2 zwarte banden en ik kon 40x harder slaan dan Guusje. S-sla m-m-me alsjeb-blieft n-niet, hapert hij naar adem. Heb jij dat echt allemaal tegen haar gezegd? Hij knikt langzaam. Ik word daar alleen maar bozer door. Ik doe mijn arm omhoog en net op het moment dat ik hem in elkaar wilde rammen word mijn arm naar achteren getrokken. Ik laat Liam los en hij valt met een bonk op de grond en begint naar adem te happen. Ik draai me om en verwacht dat Haryy me vast houd, maar het is Harry niet die mijn arm vast houd maar......

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wie zou haar vast houden denken jullie? Ik weet het al! Haha, cliffhanger! Xxxx

Undercover (complete)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu