Hyvästit

769 34 2
                                    

Miksi sinun pitää olla niin söpö ja ihana? Naurat muille BTSn jäsenille ja tunnen oloni turhautuneeksi. Hymyilet minulle aina ja saat minut hymyilemään vaikket tee juurikaan mitään.
Oot kaikkeni vaikka sanonkin näin. En halua luopua sinusta mistään hinnasta mutta nyt...
Asiat ovat toisin.
Olen lähdössä vain sen takia että näytät niin hemmetin onnelliselta Taehyungin kanssa.
Nyt varmaan luulette että puhun Jungkookista ja että olisin kateellinen hälle mutta en ole.
Olen kateellinen vain Jiminille koska rakastan häntä.
Anna anteeksi Jimin mutta lähden treeniejeni jälkeen tänään.
Käyn ekana kallioilla siellä missä tavattiin. Se oli ikimuistoista. En tule unohtamaan sitä koskaan lupaan sen.
Mitä tekisin jos en olisi tavannut teitä?
En mitään...
Mutta nyt on aika jättää BTS taakse ja lähteä. En pysty olemaan siellä koska Jimin ja Taehyung näyttävät niin onnelliselta yhdessä.
En. En haluan olla teidän tiellä. Olette onnellisia ja iloisi.
Minä taas onneton ja kusipää.
En antaise ketään. Olette niitä jotka saavat ystäviä helposti ja olette koko ajan pirteitä ja iloisi.
Minä en ole tuolainen.
Olen toisenlainen.
Omituinen.
Outo.
Yksinäinen.
Pessimisti.
Ikuinen sellainen.
Kusipää.
Nukkuja.
Outo...
Oudompi...
Oudoin....
Em antsaise sinua Jimin.
En ole koskaan antsainnut.
Antasaiset parempaa kuin minut.
Jos se oli vaan esittämistä niin...
En tiiä...
Olkaa kummiskin onnellisia kun tälläinen kusipää on pois keskuudestanne...

~Min Yoongi

PS. Teidän on turha ottaa enää yhteyttä minuun. Olette rakkaitta♡

KPOPWhere stories live. Discover now