Tuntuu kuin kaikki olisi pysähtynyt. Kaikki... Elämä. Maailma. Sydän... En olisi uskonut tätä. En hänestä. Miten? Eikö kukaan huomannut? Milloin? Hän on ystäväni enkä aijo menettää häntä vielä. En ole valmis. Mitä muut sanoivat? Hän on aina ollut tukenani ja... En pysty. Tämä on liian herkkä hetki... En ole valmis. En nyt.. En koskaan...
Se oli päivä... Muistan sen oikein hyvin. Olimme normaalisti muitten kanssa ja juttelimme mitä tekisisimme seuraavaksi. Seungrihan ehdotti, että voitaisiin mennä puistoon pelleilemään. Se oli sinänsä hyvä idea, mutta SeungHyung puuttui, joten niin... Mutta jopatapauksessa. Taeyang sanoi, ettei siitä tulisi mitään ja naurahin. Ei tulisi mitään? Okei ei siitä tulisikaan mitään ja sitä paitsi ihmiset saattavat katsoa meitä kuin hulluja.
Daella oli ihan semihyvä idea. Mentäisiin retkelle jonnekkin metsään. Otetaan sinne mukaan kompassi, kartta, evästä ja teltta. Se oli aika hemmetin hyvä idea ja aloimme suunittelemaan sitä enemmän.
Sydäntäni kaiversi hieman kun mietin TOPitä ja mitä kaikkea hauskaa hän jättää pois ollessaan armeijassa... En voinnut olla ajattelematta parasta kaveriani lapsuusa-ajoilta. Jolloin ei ollut huolen huolta, mutta nytten.. Pitää olla varovaisempi. Älkää kysykö miksi, koska en itsekkään tiedä miksi. Heh.
Nyt kun miettii miten erillaisia me ollaan BigBangissä. Kaikilla on omat suosikit ja inhokit. Mutta kukaan ei sakota siitä. Me otetaan kaikki huomioon. Toivoisin, ettei mikään muuttuisi tai mitään tapahtuisi, mutta siinä vaiheessa olin väärässä...
Samana päivänä saimme tietää että TOP oli joutunut sairaalaan ja erotettu armeijasta. Tietenkin mietimme, mitä oli tapahtunut ja halusimme tietää mitä oli tapahtunut. Tietenkin ajattelimmen eka jotain pahaa tappelua tai vastaavaa, mutta se totuus minkä saimme, järkytti meitä kaikkia.
Omasta puolesta sanon sen etten ole koskaan uskovani hänestä sitä. Ei se ollut hänen tapaista ei yhtään. Ei... Miksi? Näin. ENTÄS JOS HÄN KUOLEE? Mitä teen? Mitä BigBangille tapahtuu? Minne menemme? Hajoammeko kokonaan?
Miten TOP voi olla nin tyhmä että ottaa yliannostuksen? Eikö se tajua miltä meistä tuntuu? Ne, jotka saivat hänen tekemään vajoamaan niin alas, menkää ja hypätkää kalliolta. OKEI. ÄLKÄÄ. EI OLLUT MUN IDEA SITTEN. Miten? Miten emme voineet autaa häntä? Miksi hän ei sanonut mitään? Siitä miten vaikeeta hänellä oli? Haluisin auttaa häntä.
Nyt hän makaa sairaalassa taju kankaalla ja joudumme odottelemaan milloin hän herää. Ja toivon, että hän herää sillä en halua hänen kuoleva. Näin suoraan sanottuna hänellä on elämä edessä ja... Miten? Olen järkyttyneen huolestunut. En pysty rauhottumaan. Itken. Toivon, ettei ne olleet hyvästit...
ESTÁS LEYENDO
KPOP
HumorVaroitukset ensin: Elikkäs tämä kirja ei ole suunnattu alle 16-vuotiaille, mutta jos olet jääräipäinen alle 16 vuotias lapsi luet tämän vastuullasi. Nimittäin tämä kirja sisätlää reilusti seksiä eri muodoissa, k18 materiaalia, kirjoilua, mahdollises...