Hyvää syntymäpäivää, rakastan sinua!

312 11 0
                                    

Luhan käveli kohti EXOn taloa ja pimpotti ovikelloa. Jongin avasi tälle oven ja toivotti tämän tervetulleeksi ja hymyili. Olihan kiva nähdä Luhania kolmen vuoden kuluttua.
Luhan lähti kävelemään kohti Sehunin huonetta ja meni sisään. Samalla huomasi pojan nukkuvan, olihan kello jo lähemmäksi keskiyötä.
Luan meni makaamaan nuoremman viereen ja kietoi kätensä tämän ympärille sulkien silmänsä. Luhan painaa päänsä pojan niskaan ja nukahtaa.
Aamulla tämä herää siihen, kun tuntee jonkun leikkivön hiuksillaan ja avaa silmänsä.
"Huomenta", nuorempi sanoi hymy huulillaan.
"Huomenta", Luhan sanoi unenpöpperöisenä.
"Milloin sinä tänne tulit?", nuorempi kysyi.
"Eilen illalla", vanhempi sanoi hymyillen.
"Ompa mukava yllätys", Sehun sanoi ja alkoi hymyilemään enemmän.
"Hyvää syntymäpäivää", Luhan sanoi ja suuteli pojan huulia nopeasti.
Sehun mutristi huultaan ja toivoi, että Luhan olisi ollut siinä kauemmin.
"Miksi niin pettyneen näköinen?", Luhan kysyi nuoremmalta.
"Oisin toivonut, että olisit ollut siinä pitempään", nuorempi sanoi katsoen Luhania.
Vanhempi kierähti nuoremman päälle ja suuteli tätä kunnolla. Nuorempi vastasi siihen intohimoisesri kietoen kätensä pojan kaluaan tuoden tätä lähennäksi itseään.
"Pane mua", poika kuiskasi toisen korvaan saaden vanhemman virnistämään.
"Oliko noin ikävä, miltä tunnuin ympärilläsi?", Luhan kysyi saaden nuoremman punastumaan.
"Haluan tuntea sinut sisälläni, Luhan. Älä anna mun enää odottaa", Sehun vingahtu ja sai Luhanin silmiin himon.
"Saat tuntea sen ja nautinnon", poika sanoi ja sai nuoremman silmiin saman himon mitä vahemmalmakin silmissään oli.
"Pane mua niin kovaa etten voi kävellä ja huudan nimeäsi, että kaikki tietää kelle kuulun", nuorempi sanoi ja siirsi Luhankn kädet kohti omiaan housuja.
Luhan pystäytti nuoramman aikeet ja kumartui pojan ylle aloittaen suutelemaan pojan kaulaa jättäen kaulalle fritsuja.
Nuorempi voihkasi nautinnosta ja otti kovan otteen pojan hiuksista.
Ai että, Luhan rakasti sitä miten kovakouranen Sehun oli häntä kohtaan.
Vanhempi otti pojan paidan pois.
"Ei armoa", vingahti Sehun jo epätoivoisena.
"Jos kerran haluat", vanhempi sanoi ja otti pojan housut pois.
Luhan nousi sängyltä ja ottaa omat vaatteet pois palaten sen jälkeen sängylle.
Nuorempi katsoi poikaa himo silmissään.
"Kontalleen", vanhempi käski ja nuorempi totteli.
Luhan pumppasi kaluaan jonka jälkeen työntyi suoraan pojan sisälle saaden pojan voihkasemaan kovaan ja ottamaan lakanoista kiinni. Vähän ajan vanhempi alkoi liikkumaan hiljaa pojan sisällä ja pojan huulilta pääsi sana daddy.
Luhan alkoi liikkumaan nopeammin pojan sisällä saaden pojan voihkimaan kovempaa.
"J-just siihen. Voi luoja-ah!", Sehun voihki kun vanhempi osui oikeeseen kohtaan.
Vanhempi ottaa nuoremman hiuksista kiinni ja vetu pojan päätä taaemmaksi.
"Kenelle kuulut?", poika voihkasi pojan korvaan.
"S-sinulle", Sehun voihkasi ja nautti siitä miten Luhan käsitteli tätä.
"Antaako kukaan muu sinulle tälläistä nautintoa?", vanhempi kysyi voihkasten uudelleen pojan korvaan.
"E-ei", Sehun voihkasi ja laukesi.
Pojan kädet alkoivat tärisemään, mutta tämä ei huomannut sitä, koska oli nautinnossa.
"Nopeammin!", Sehun voihkasi ja alkoi vouhkimaan Luhanin nimeä.
"T-tuun kohta", Luhan voihkasi osuen oikeeseen kohtaan.
"S-samo-aah!", Sehun voihkasi ja laukeaa uuestaan. Samoin myös vanhempi laukeaa pojan sisään voihkasten kovaan.
"Tuntui niin taivaalliselta", Sehun sanoi kaatuen selälleen tasaantamaan hengitystään.
"Sano älä muuta", Luhan sanoo ja menee makaamaan pojan viereen kietoen kätensä tämän ympärille kuiskaten tämän korvaan: Rakastan sua

KPOPDonde viven las historias. Descúbrelo ahora