Oliko tämä tässä?

99 6 2
                                    

Katsoin alas ja halusin huutaa. Liian paljon kipua. Liikaa työtä. Liikaa kaikkea...
Haluan pois. Haluan nyt. Ei huomenna vaan nyt. Nyt heti.

Katsoin virtaavaa massaa vieressäni jalkakäytävällä. Ei kukaan pysäytä jos nyt hyppään autotielle. Ei ketään kiinnosta. Kukaan ei kysele perään.

Lähdin varmoin askelein kävelemään kohti reunaa ihmisten väistellen minua. Jatkoin matkaani varmasti, mutta ylitin vain kadun.

'Vitun idiootti'

En kyennyt siihen. Se olisi ollut niin yksin kertaista ja helppoa. Ei olisi edes vaatinut paljoakaan. Jos olisin vaan hypännyt ja se olisi ollut ohi. Kaikki tämä.

Kävelin. En tiennyt minne. Menin vaan sinne minne jalat veivät. Seurasin niitä.

Sitten se alkoi. Huippaus. Sumentunut näkö. Jatkoin silti matkaani. En antanut sen häiritä.

Kroppani huusi ruokaa ja energiaa. Ei en anna sille ruokaa. Vedessä on tarpeeksi. 0 kaloria...

Katsoin ympärilleni ja purin huultani. Kaikilla on joku vierellään ja minä yksin. Miksi? Ei sen pitäisi mennä näin.

Sitten näin sen...

Silta.

Haluan sinne.

Se päättää tämän. Voin jo tuntea sen. Vapaus..

Vapaus...

Tunsin alkavani juosta. Tunsin kyynelieni tulevan silmiin. Katsoin suoraan eteenpäin ja hyppäsin kaiteen toiselle puolelle...

Päästän irti.

'Täältä tullaan vapaus'

Herään hikisenä sängystäni sydän pamppaillen ja koko kroppaani särkien. Vingahdan ja nousen ylös.

Mikään ei nähtävästi muuttunut. Nouse ja lähden pukemaam paitani päälle suunnaten sitten alakertaan juomaan vettä.

Pitelen päätäni ja huokasen raskaasti.

Niiskaisen.

'Kyllä tämä tästä' sanon itselleni hiljaa ja lasken katseeni käsiini.

'Ei tämä voi muuttua pahemmaksi' niiskaisen hiljaa.

"Baek?" kuulen hiljaisen äänen takaani ja käännyn katsomaan Chanyeolia.

"Anteeksi...", kuiskaan ja juoksen tuon lämpimään syleilyyn.

"Mistä pyytelet anteeksi", Chanyeol kysyi rauhallisella äänellään ja piteli minua halauksessaan.

"Etten ole tarpeeksi teille", kuiskaan samalla kun ääneni kuihtuu.

"Baekhyun sinä olet tarpeeksi. Olet meille tarpeeksi. Sinun ei tarvitse olla yhtään enempää mitä olet. Ole vain oma itsesi niin kaikki on hyvin", Chanyeol sanoi silittäen samalla päätäni hellästi.

"Voitko nukkua kanssani tämän yön?" kuulin ääneni sanovan.

"Jos se auttaa saamaan sinulle paremman olon niin sitten kyllä", Chanyeol totesi ja lähti kanssani huoneeseeni ja laitto oven kiinni.

"Tule tänne", Chanyeol avasi kätensä ja menin tuon syleilyyn samalla kun tämä laittoi peiton päälemme.

"Huominen on parempi. Lupaan sen sinulle".

'Kunpa voisitkin' totesin itselleni ja tunsin silmieni painuvan alas ja nukahdin.

________________

Okei, pieni kysely tässä välissä.
Olen aloittamassa uutta tarinapohjaista kirjaa ja haluan kuulla teiltä minkälaista ootatte.
Huumori ei muutu. Paskat vitsit säilyy ja se tulee olemaan KPop aiheinen. Eikä se sovellu nuorimmille.

Mutta haluan tietää minkälaista haluatte: ilonen, rikos, surullinen, mafia ja lista jatkuu.
Minkä ryhmä? Exo, Bts, VIXX, iKON, NCT jne.
Entä shippi? Vai ei ollenkaan? Joku shippi tulee olemaan pääosassa mutta keitä muita voisi olla siinä mukana?

Haluan teiltä jotain edes, joka on hieman suuntaa antavaa itselle.

Tiedän jo että yksi tai kaksi kertoo oman mielipiteen ja loppujen ajatuksiin varmaan pitää hypätä mutta katsotaan.

Kirjan ensimmäiset luvut tulee olemaan henkilöitten esittelyä ja prologi. Todennäköisesti jos jaksan olla reipas niin 1.2. tulee nämä tai sitten ripotellen ennen tuota kyseistä päivää, mutta katsotaan.

KPOPOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz