Luhan käveli kohti Minseokia tuota hurmaavaa olentoa jonka komeuteen jäi koukkuun.
Tuo pieni peurapoika pimpottaa ovikelloa ja Minseok tulee avaamaan se virne huulillaan.
Tuo tarkaatelee Luhania päästä varpaisiin tuo samainen virne huulillaan. Mitään sanomatta Minseok vetää tuon pienen ja ujon peurapojan sisälle.
"On mukava tavata sua Lu Han", vanhempi sanoo kohteliaaksi sivellen pojan virheetöntä kaulaa. Hän halusi jo iskeä kiinni tuohon pieneen peurapoikaan. Kukaan ei ollut ennen saannut koskettaa tuota.
Minseok huomasi heti miten Luhan tykkäsi hänen kosketuksestaan suorastaan sanoen nautti siitä.
Luhan nosti katseensa alhaalta ylös tuohon vanhempaan ujosti.
Vahnempi työnsi nuoremman seinää vasten ja katsoit tätä himo silmissään. Pelkästään vaan tuon nuoremman katsominen saa aikaan himon jota Minseok on tuntenutnjo monta kuukautta.
Luhanilla oli perhosia mahassa. Hän oli neitsyt ja häntä pelotti hieman jos Minseok aikoi tehdä sen. Kun aikoi...
Minseok painautui kiinni nuorempaan tarkastellen tämän olemusta.
"Älä pelkää. En satuta sua. Ainakaan paljoo", tämän sanottuaan painaa huulensa Luhanin pehmeisiin huuliin. Hetken suudeltuaan tuota Minseok janoaa poikaa yhä enemmän ja enemmän. Voi luoja Luhan on hyvä suutelija.
Minseok irtoutui suudelmasta ja painoi helliä suudelmia Luhanin kaulaa pojan nostaen kätensä vanhemman hiuksiin.
Yhtäkiä Minseok alkoi imeä Luhanin kaulaa tämän voikasten yllätyksestä. Voi luoja Luhan alkoi nauttimaan tästä.
Nuoremman silmät painuivat umpeen ja ote hiuksista tiukkeni. Luhan voihki hennosti Minseokin korvaan, tämän kiihottuvan niistä enemmän ja enemmän joka kerralla.
Vanhempi alkoi siirtää käsiään kohti Luhanin paidan helmaa ja sujautti kätensä pojan vatsalihaksille silittäen niitä. Vähän ajan päästä vetää pojan paidan pois ja alkaa merkaamaan poikaa, tämän voihkien suloisesti. Luhan tarrasi tiukasti tuon hiuksiin ja voihkasi kovaan kun Minseok löysi oikean kohan tämän kaulasta.
Tuo oli vanhemmalle viimeinen pisara. Tuo otti nuoremman syliinsä ja kantoi tuon sängylleen kaataen tämän alleen.
Luhan katsoi tuota komeaa olentoa sanoen: "Ota minut itsellesi. Merkkaa mut".
"Ja sen teekin", Minseok sanoi ja kumartui imenään nuoremman rintaa, solisluita, kaulaa ja olkapäitä jättäen merkintöjään Luhanin voihkien hennosti nauttien tuosta.
Minseok alkoi siirtää käsiään kohti nuoremman housuja ja alkoi avamaan niitä samalla kun suudellen Luhanin huulia intohimoisemmin ja janoten tuon huulia sekuntti enemmän ja enemmän. Vanhempi tietää ettei voisi olla hetkeäkään irti tuosta hennosta peurapojasta. Ei hetkeäkään. Vanhempi haluaa tuon nauttivan joka minuutista joka sekunnista. Haluaa tuon ensimmäisen kerran olevan ikimuistoinen. Kyllä vain. Hän tietää että tuo söpö peurapoika on neitsyt. Minseok tunnistaa sen helposti. Hän nauttii siitä kun saa varastaa toisen neitsyyden.
"Pane mua jo", Luhan pyysi epätoivoisena.
"Ilomielin", tuo vanhempi uros sanoi ja vetäsi Luhanin housut pois. Kapusi pois sängyltä ja katsoo peurapoikaa nuolasten huuliaan. Luhan yritti peitellä itteään kun alkoi olla epävarma omasta kehostaan.
"Vau. Mene polvilles", Minseok sanoi himo tämän silmissään.
Aluksi Luhan oli epävarma mutta menee polvilleen ja käsiensä varaan perse ylhäällä. Minseok katsoi näkyä ja kiihottui enemmän vain pelkästä näystä. Alkoi ottamaan housunsa pois ja meni Luhanin luo.
Antoi käsiensä vaeltaa pojan pehmeällä perseellä. Koska voi niin läpsäsee poikaa tuon kallistaen päätään taaemmaksi suu raollaan ja silmät puoli-aukinaisina.
"Varaudu", vanhempi sanoi nuoremman nyökäten.
Työntyi kokonaan pojan sisälle tuon vinkuvoihkasten.
"Voi luoja sä olet tiukka", Minseok sanoi ja alkoi liikkumaan välittömästi nopeuttaen vauhtiaan enemmän ja enemmän joka työnnöllä.
"Aah~!", Luhan huutovoihkii tälle mahtavalle tunteelle nauttien joka sekunnista. Ei välitä vaikka koko maailma kuulisi omat voihkasunsa.
"Tästä vaiheesta tykkään eniten", Minseok sanoi ja virnisti. Kumartui Luhanin korvan luokse ja kuiskaa: "Kenelle tulet kuulumaan? Pystyykö kukaan muu antamaan tälläista nautintoa sinulle enää?".
"Sinu-ah! Ei vo-aah~! Just s-siitä!", nuorempi voihki kovaan kun Minseokin iso kalu osui oikeeseen kohtaan.
Voi luoja miten paljon Minseok nautti tästä. Tästä kaikesta. Luhanista ja tuon voihkasuista. Tuo pieni peurapoika on tuon mielestä niin seksikäs.
Minseok käänsi Luhanin selälleen ja alkoi menemään kovakourasemiin.
Luhan katsoi Minseokia puoli-aukinaisilla silmillään ja suu raollaan. On voihkiva sotku jonka Minseok sai aikaan.
Minseok katsoi näkyä ja kiihottui enemmän tuosta.
"Niin seksikäs. Niin tuhottu. Niin kaunis", Minseok sanoi ja Luhan punastui.
"Kiitos", voihkasi.
Sen mitään varoittamatta peurapoikaa tuli pojan sisälle voihkasten kovaan. Kun Luhan tunsi pojan nesteet sisällään sulki silmänsä tullen itekkin. Hengittäen raskaasti.Kaksi vuotta eteen päin
Luhan käveli SM Entertaimentin sisälle ja suoraan yhteen huoneeseen hymy huulillaan. Oli mahtavaa nähä bändin jäsenet.
Manageri puhui edessä ja vierellä oli heidän leaderinsa Suho.
Luhan käveli yhteen vapaaseen penkkiin ja kuunteli mitä Suho ja manageri sanoivat. Oli aika esitellä ittensä.
Silloin Minseok ja Luhan nousivat yhtä aikaa seisomaan ja avasivat molemmat suunsa mutta Luhanin suu jäi auki kun kääntyi katsomaan tuota ihmistä joka vei Luhanin neitsyyden. Hetken he katsoivat toisiaan jonka jälkeen Luhan esitteli ittensä nopeasti ja istuuntui alas. Hän ei halunnut olla samassa huoneessa Minseokin kanssa.
"Luhan?", Minseon kysyi kun tuli tuon peurapojan viereen.
"Mitä?", totesi ja kääntyi katsomaan tuota vanhempaa.
"Minä-", Minseok aloitti.
"Anna olla Minseok", Luhan keskeytti, "En halua kuunella sun anteeksi pyyntöjä. Ne kerrat eivät varmaankaan merkinneet sulle mitään".
"Luhan", Minseok toisti.
Nuorempi katsoi vanhempaa eikä välittänyt muitten kysyvistä katseista.
"Anna anteeksi..", Minseok sanoi, "Ei ollut tarkoitus heittää sitä ja ja käyttää sua".
Nuorempi kallisti päätään.
"Haluan korjata tekoni ja toivon saavani siihen mahdollisuuden", Minseok aneli ja Luhan nyökkäsi. Vanhemman ilme kirkastui.
"Kiitos Luhan", Minseok sanoi peurapojalle ja painoi huulensa pojan huuliin....
YOU ARE READING
KPOP
HumorVaroitukset ensin: Elikkäs tämä kirja ei ole suunnattu alle 16-vuotiaille, mutta jos olet jääräipäinen alle 16 vuotias lapsi luet tämän vastuullasi. Nimittäin tämä kirja sisätlää reilusti seksiä eri muodoissa, k18 materiaalia, kirjoilua, mahdollises...