Mies ongelmia [EXO]

135 9 7
                                    

Junmyeonin näkökulma:

Katsoin kaikki EXOn jäsenten huoneet läpi ennen kun lähdin kohti omaa huoneettani. Mieltäni panoi pari asiaa, jotka liittyi EXOon. Ensinäkin Yixing. Kaipaan häntä takaisin EXOn luokse, mutta hänestä ei ole edes kuulunut nyt pariin viikkoon ja alan huolestua siitä. Tietenkin Yixing on osa perhettä ja EXOa mutta enää en ole siitä niinkään varma. Toisena asiana on se, että miten muut pärjäävät nyt. Sen tiedä että Baekhyunilla on ollut nyt vaikeaa aikaan. En oikein tiedä syytä siihen.

Matkallani huonetta kohti kuulen olohuoneesta askeleita ja lähden katsomaan mitä siellä tapahtuu ja näen Baekhyunin leikkivän Tanin kanssa, Minseokin kissan kanssa. Menin tämän viereen ja laitan käteni Baekhyunin olalle. 

"Onko kaikki hyvin Baek?" katsoin poikaa silmiin tämän nyökäten pienesti haikein silmin.

"Baek mikä on?" istahdan tämän viereen päätäni kallistaen hieman, "voit kertoa minulle sen. Huoletatte minua".

"Tiedän sen ja anteeksi", Baekhyun sanoi ja purskahti itkuun näytten minulle viiltoarvet, "e-ei ollut tarkoitus, m-mutta kun en keksinyt mitään muutakaan k-keino".

"Voi Baek", otin tämän tiukkaan halaukseeni ja nostin tuon syliini. Tämä kietoutui minun ympäri kuin koala, "ei mitään hätää. Me ei jätetä sua yksin muista se".

"Tiedän sen... pelottaa vaan myöntää tämä", Baekhyun hautasi päänsä kaulaani itkien hiljaa siinä, "mutta olen nii epämääräinen...".

"Älä kuuntele niitä pikkuiseni", menin istumaan sohvalle Baekhyun sylissäni, "hei ei ole mitään hätää. Olet täydellinen noin. Ei sinun tartte muuttua toisten mielipiteiden takia. Olet aina hyvä tuollaisena. Jos ihmiset eivät rakasta sinua sellaisena minkälainen ole ei sinunkaan tartte rakastaa niitä sellaisena kuin he ovat". Silittelin Baekhyunin päätä. Hän on kuin oma lapsi minulle. Tuollainen joka uskaltaa tulla lähelle kun on jotain ja osaa auttaa.

"O-olen pahoillani Junmyeon... On ollut vaan niin paljon asioita mielessä ja Chanyeol...", Baekhyun sanoi hiljentäen ääntää Chanyeolin nimen kohdalla.

"Mitä Chanyeol on sinulle tehnyt?" kohotin kulmaani.

"Ei mitään. Olen varma että omistan tunteita sitä miestä kohtaan", Baekhyun sanoi itku kurkussa ja pian tuo antoi taas niiskaisun enenkun alkoi itkemään. Pitelin tuota hellästi sylissäni ja katsoin kuinka tuo pyyhki poskiaan olkaani.

"Onko parempi olo?" kysyin ja katson tuota silmiin. Baek nyökkäsi, "Hyvä niin. Kannattaisiko kertoa Chanyeolille asiasta?"

"Entäs jos Chanyeol hylkää minut sen takia? Entäs jos se pitää sitä ällönä että joku mies tykkää siitä. Entäs jos se ei vaan halua olla enää mun kaa tekemisissä?" Baekhyun alkoi huolehtimaan ihan turhan asioita.

"Hei, Baek. Rauha. Kyllä Chanyeol miehistä tykkää. Olemme kaikki tän katon alla homoja usko tai älä", sanoi ja Baekhyun naurahti hassusti.

"Olet siis sinäkin? Oletko sitten Sehunin kanssa? Vai Yixingin kanssa?" Baekhyun kallisti päätään ja oli kuin pikku lapsi siinä isänsä sylissä.

"Olen homo Yixingiin mutta kun tämä ei ole täällä ja asiat menee vähän monimutkaisemmin tällä hetkellä", sanoin ja Baekhyun lattoi pienet kätensä poskilleni.

"Ei mitään hätään. Kyllä Yixing palaa", Baekhyun sanoi ja käpertyi syliini nukahtaen siihen. Nostin tämän syliini ja kannoin tämä omaan huoneeseensa, jonka tämä jakoi Chanyeolin kanssa. Laskin tämän omalle puolelleen Chanyeolin viereen. 

Nuorempi oli puhelimellaan ja käänsi katseensa minuun: "Ai... Baek oli kanssasi".

"Joo. Hänellä huomenna sinulle hieman asiaa tunteistaan", sanoin ja peittelin tämän. Anteeksi Baek että tein tän mutta sinun pitää  osata puhua Chanyeolille tunteistasi. Ei ole hyvä pitää kaikkea sisällä kun ei ole valmis pitelemään niitä sisällään.

___________

Aamulla EXO jäsenet heräsivät jotenkin melkein samana aikaan ja Chanyeol muisti Junmyeonin sanat viime illalta. Hän lähti etsimään Baekhyunia, joka oli sittemmin keittiössä syömässä marjoja ja rahkaa.

"Huomenta Baekhyun. Junymeon sanoi eilen illalla, että sinulla on jotain kertomista sun omista tunteista. Onko kaikki hyvin?" Chanyeol sanoi ja istahti Baekhyunin viereen katsomaan tuota silmiin.

Baekhyun kääntyi Junmyeoniin päin tuon nyökäten rohkaisuksi. Pienempi nyökkää: "Joo oli, mutta lupaa ettet jätä". Baekhyun katsoi Chanyeolin tummiin silmiin.

"Ookkei", Chanyeol sanoi epäilevästi ja kallisti päätään hieman sivulle.

"Minua on paninanut pari siaa tässä parin vuoden sisällä. Se mitä täällä on tapahtunut ja niin pois päin... Ääh Chanyeol rakastan sua. En vain veljenä tai bändin jäsenenä. Olet minulle enemmän. Paljon enemmän", Baekhyun sanoi ja odotti kärsimättömästi Chanyeolin seuraavia sanoja.

"Baekhyun", Chanyeol aloitti ja Baekhyun pudisteli päätä nousten mutta Chanyeol otti tämän ranteesta kiinni, "en odottanut että sinulla olisi tunteita minua kohtaan".

"Mitä sinä sillä tarkoitat?" Baekhyun sanoi ja katsoi tuota silmiin hämmentyneenä.

"Tätä", Chanyeol sanoi ja painoi huulensa pojan omiin, suudellen tätä hellästi huulille.

"Jooh", Junymeon totesi ja lähti pois keittiöstä toivoen ettei nämä kaksi panisi keittiössä. Mutta kuka niistä nyt ottaa selkoa.

KPOPOnde histórias criam vida. Descubra agora