+18

507 13 0
                                    


Lähdin autollani rankan työpäivän jälkeen kohti strippi klubia, jota kaverini on ehdottaneet jo pitkän ajan. Mietin jo nyt mitä vittua olen tekemässä, mutta kait se on vaan parasta nyt, että saan rentouduttua ja jotain kivaa tehtyä. Naurahan. Kivaa. Eli minulle rankkaa menoa.
Menin sisälle ja suoraan tiskille tilaten niin vahvan alkoholin kuin vain sai. En välitä, vaikka olenkin autolla. Humalassa ajamine on kivaa ja uhkarohkeaa, mutta se ei estä minua.
Menin istumaan pöytään ja hörppäsin juomaani katsoen joittenkin strippareitten esitystä. Heillä oli päällään mustat pitsiset alusvaatteet, joista iho näkyi tummana ja mehukkaana. Heidän liikkeensä oli kuin höyhenen liikkumista ilmassa ja ilmeet tuhmia kuin he kerjäisivät rankaisua koko ajan.
"Hmm~ Anteeksi herra", joku sanoi ja havahduin ajatuksistani ja käännyin musta hiuksiseen mieheen.
"Niin?", katsoin tuota ja harasin hiuksiani taaemmaksi. Huomasin heti tuon olemuksen jännittyneen, kun tein sen.
"Voisitteko varoa? Olette edessä", tuo sanoi, "haluan päästä mutkattomasti pukuhuoneisiin. Kiitos".
Siirryin edestä ja tuo katosi käytävälle.
"Aish. Ole kiitollinen, että se sinulle sentään puhui jotain", Chanyeolin ääni kuului.
"Huh? Aaa aivan. Chanyeol, mutta eikö sinulla ole jo joku?", kysyin ja katsoin tuota miestä tai no alkavaa miestä.
"No on, mutta kuka vaan voisi panna tuota persettä ilman mitään esteitä", tuo nuolaisi huuliaan.
"No jaa. En ole siitä niinkään kiinnostunut", sanoin ja menin Chanyeolin kanssa tuon pöytään.
"Älähän nyt. Et voisi olla vastustamatta sitä, kun se tulee luoksesi"
"Voin. En halua ottaa ketään strippari huoraa mukaani", totesin ja istuuduin.
"Älä vielä mene vannomaan", Chanyeol naurahti.
Naurahdan ja käännyn katsomaan lavalle, jossa esitys alkaa taas. En tiedä, mutta tämä oli virhe tulla tänne juuri tänään.
"Katso nyt tuon miehen liikkumista", Chanyeol sanoi haltioissaan.
Lyön tuota takaraivoon.
"Herää haavemaailmastasi", tuhahda.
"Kris herää itse. Ei tuollaista voi päästää menemään", Chanyeol naurahti.
"Mutta sinulla on jo joku joten lopeta tuo turhan päiväinen haaveileminen", totean ja käännän katseeni tuohon mieheen uudestaan.
Hänen esityksensä oli jotain sanoin kuvailematonta. Kun hän riisuuntui hän osasi sen täydellisesti.
Hän otti ekana punaisen pitkähihas napapaidan pois päältään jonka jälkeen hän avasi mustan minihameensa vetoketjun ja laski mekkoa hiljaa. Hänen katseensa kiersi ympäri salia ja pysähtyi minuun hetken pieni hymy tullen tuon huulille. Pian tuon laittoi hameensa alas. Hameen alta paljastui tumman punaset puolistringit. Tuo lähti kävelemään niissä kohti tankoa ja alkoi tanssimaan.
Kielelleni nousi vesi. Voi herran jumala miten tuo tanssi tangolla ja sitä vasten. Hän osasi tämän homman. Katsoin muitakin paikalla olijoita. Kaikkien katse oli tuossa miehessä. Osalla oli selvä erektio mitä katsoin heidän haaroihinsa.
Niin oli minunkin.
Jokin tuossa miehessä halusi minun panevan tuota kovaa ja armottomasti.
Pian tuo lähti pois lavalta ja Chanyeol pudisteli päätään.
"Damn mikä perse ja kaikkea", Chanyeol naurahti, "pääsisipä panemaan tuota, mutta-"
"Hei komistus", joku brunette pää tulee Chanyeolin luokse ja menee tuon syliin, "kelpaisiko kierros?"
"Totta helvetissä", Chanyeol naurahti ja nousi lähtien tuon brunetin mukaan.
Jäin yksin nurkkapöytään ja hörpin juomaani. Musiikki työntyi vaan kovemmalle. Piakkoin tuo pieni musta hiuksinen strippari tuli luokseni.
"Hei", tuo sanoi.

"Hei", totesin tuolle ja katsoin tuota päästä varpaisiin.
"Silmät tänne", tuo totesi ja nostin katseeni tämän silmiin. Huomasin että tällä oli punaiset posket.
"Älä laske katsettasi komistus", tämä lähti kävelemään kohti minua ja katsoin tuon silmiä koko ajan.
Pian tämä nousi syliini ja istahti juuri siihen kohtaan josta tuntuu kova kaluni.
"Ah~ Taidat olla jo kovan", tuo sanoo ja alkaa hieromaan itseään minua vasten. Kallistan päätäni taaemmaksi ja tämä laittaa kätensä olilleni. 
"Kertoisit nimesi komistus", tuo kuiskaa korvaani, "haluan tietää kenen nimeä huudan itkien myöhemmin". Sitten tuo nuolasee kaulaani ja nousee ylös. 
"Kris. Kris Wu", sanoin tuolle ja tämän huulille tulee pieni ilkikurinen hymy. 

---------

Odotin poikaa ulko-ovella autooni nojaten. Haluan vaan päästä panemaan sen täyteläistä persettä niin kovaa ettei tuo kävele viikkoihin. Ehkäpä ei. Saapahän nähdä mitä keskin tehdä tuolle.
Pian tämän tuleekin pois pukuhuoneestaan ja katsoo minua. Tuo laittaa laukkunsa olalleen ja kävelee luokseni. 
"No? Joko lähdettäisiin?", tämä kysyy hennolla äänellään ja painautuu minuun kiinni.

"Ihan miten haluat Baby", naurahdan ja tuo menee autoni kyytiin posket punasina.
"Noh? Meille vai teille?",  kysyn tuolta, "saanko tietää herran nimen?"
"Huang ZiTao", poika sanoo ja lisää, "teille. En halua mennä kotia".
Nyökkään ja ajan kotiini. Menemme sisälle ja laitamme ulkovaatteet eteiseen. Kerkeän kävelemään pari askelta ennenkun poika ottaa ranteestani kiinni ja kääntää minut.
"Hmm~ Et tyydyttänyt itseäsi", ZiTao sanoo ja laittaa kätensä haaroihini ja hieroo hieman minun äännähtäen, "tykkäätkö?"
"Hm-ah", voihkasen pian tummalla äänellä ja kaappaan pojan syliini vieden tuon huoneeseeni ja lasken sängylleni ja alan suutelemaan tuota reilulla otteella tuon vastaten suudelmaani ja voihkien samalla.
Alan hiemoaan meitä yhteen ja riisun tuota poikaa pikku hiljaa. Vaatteitten alta paljastuu hento keho ja alan imemään ZiTaon kaulaa jättäen sinne violetteja merkintöjä.
"Aah~! K-kris!", ZiTao mumisi voihkien ja takertuu miehen hiuksiin kiinni, "AAH!", tuo voihkasee kun imaisen oikeaa kohtaa. Alan hieromaan tuon haaroja ja laitan kaksi sormeani tuon suuhun.
"Ime", komennan tuota ja poika alkaa käskystä imeään silmät ollen kiinni ja täyteläsiet huulet sormieni ympärillä. Voihkasen ja nuolasen tuon nännejä pien ottaen ne huulieni väliin ja imen niitä hieman.
"Mm-aah", poika äänähteli sormeni suussaan ja pian otan te pois ja laitan tuon tiukkaan sekä sykkivään reikään.
"A-ahh", ZiTao voihkasi ja alan liikuttelemaan sormiani ensin hitaasti, mutta pian nopeutan vauhtiani, "ä-älä kier-AAH!"
"Kierrä mitä?", virnistän ja riisun ittesni tuon alkaen haukkomaan henkeä kun katsoo kovaa kaluani.
"Wow.. E-eihän tuo mene sisälleni", ZiTao sanoi ja menin tuon päälle.
"Ai eikö?", naurahdin ja pamautan kaluni tuon sisälle.
"NGH!", ZiTao jäykistyi ja sulki silmänsä.
"Rentoudu Baby. Ai eikö mennyt sisälleis?", totesi ja hieron tuon ihoa hieman.
"K-kris", ZiTao raotti silmiään ja haukkoi henkeään, "ole kiltti ja liiku. Kris liiku".

---------

Aamulla herätessäni tunsin tyhjän tunteen toisella puolella sänkyä ja raotan silmiäni. Poika ei ollut enää sängyssäni ja huokaan. No ainakin tiedän hänen nimen.
Nouse istumaan ja haistan eilis yön seksin huoneessani. Hieron silmiäni ja katson puhelintani joka värisee pöydälläni.
"Mitä?", tiuskaan manageriltani.
"MITÄ LUULET TEKEVÄSI?! ALA TULLA TÄNNE! OLET JO MYÖHÄSSÄ 15MIN!", kuuluu Junmyeonin vihainen huuto.
"Hei rauhotu apina. Miksi soitat managerin puhelimesta?", kysyn unisesti ja lähden kohti kylpyhuonetta.
"Koska et olisi kuitenkaan vastannut minulle"
"No en niin. NÄhdään puolen tunnin päästä", sanon ja lähden valmistautumaan.
Katson itseäni peilistä. Kaulani on täynä violetteja fritsuja. Hieron niitä hieman ja kohautan olkiani. Lähden kävelemään kohti autoani ja ajan SM entertaimetille.
"Junmyoen. Ensi kerralla infoa siitä milloin pitää olla paikalla", totean kun tulen sisälle.
"No vittu", Junmyeon totesi, "minä en ole se joka nukkuu pommiin ja tulee kuin seksin jäljiltä paikalle kun on vielä 45 min myöhässä".
"Ole kiitollinen siitä etten jättenyt seksin hajua itteeni", totetan tuolle.
"Kris?", kuulen ZiTaon äänen ja käännyn katomaan tuota. TUon ilme vaihtelee järkyttyneestä iloisen välistä, mutta pian tuo nousee ja kietoo kätensä ympärilleni. ZiTao vetää minut syvään suudelmaan ja tunnen kaikkien katseet meissä.
"YAY! Hankkikaa huonne", kuulen Sehunin äänen ja irtoudun katomaan tuota.
"Ime munaa. Ei koskaan", totean.


KPOPDonde viven las historias. Descúbrelo ahora