Árva vagyok. Árvaházban lakom mióta az eszem tudom. Nem kelletem senkinek eddig. Mára már 15 éves vagyok, mondhatni elég szép. Barna haj, barna szem, vékony testalkat. Szerintem már nem fogok kelleni senkinek. Voltak velem egyidős társaim akikkel eljátszottam. Mondhatni elég szótfogadó lány voltam. Egy évvel ezuttán jött egy család. 16 éves lányt szeretnének a lányuk mellé mert ők nem bírnak vele. Minden 16 éves lányt kihoztak egy asztalhoz és elkezdtünk beszélgetni, vagyis csak a többiek. Amikor megszólalt a lány hogy én is mondjak valamit. Csak annyit mondtam hogy a neveletlensége ellenére nagyon jól néz ki. A nevelőm egyből elkapta a kezem és már húzott volna ki a helyiségből a büntésemre ha a lány nem állítja meg és kéri meg hogy had maradjak itt. Visszaültem a székbe. Kezem az asztal tetején összekulcsolva. Majd a lány újra megszólalt egyenesen a szemembe nézve. Mindenki kifelé. 4 szemközt szeretnék vele beszélni. A "társaim" csak rám mosolyogtak. Tudták hogy itt a búcsú. Miután kimentek elmondtam neki hogy Jennienek hívna és megtudtam hogy őt meg Lisanak. Kezét enyémre rakta és csak annyit sutogott Kihozlak innen kislány. Majd egy perverz mosolyra húzta száját. Felálltam és gondoltam incselkedek vele. Beleültem az ölébe amikor nyílt az ajtó, nem szálltam le róla. Kíváncsi voltam tudják- e a lányukról hogy +az e ami+. Gyorsan lelökött magáról majd felállt. Én 2 lápéssel arrebb léptem a nagy lendülettől. Az apja nyitott be hogy menniük kell. Rámosolyogtam a lányra és éreztem hogy engem akar majd kivinni innen. Mint tesó. Alá írták a papírokat. Bőröndöm berakták a taxi hátuljába amíg én visszafutottam társaimhoz elbucsúzni. Amikor fel értem mindenki engem várt. Megöleltük egymást valakitől még puszit is kaptam. Hát persze mindig vannak újak és akik senkinek nem kellenek. Lesétáltam. A nevelőmtől el sem köszöntem. Mit vár hogy odamegyek hogy: jajjj annyira hiányozni fog, maga volt a legjobb nevelő.
Na arról álmodozhatna. Bántott, direkt szivatott. Pokollá tette az életünket. Kiérve a kapun megláttam Lisat, a napsugár ahogy rá hullt az arcára elfogott egy fura érzes. De ez nem az a bizonyos volt. Ez más. Rossz elő érzetem volt. Amikor jött eggy kamion Lisa elindult felém. Basszus tudtam hogy rossz fog történni. Amikor észbe kapott, megállt az út közepén. Odarohantam a lányhoz és teljes erőmből arrébb löktem a kocsi elől. Mind ketten a földre estünk....Köszi hogy elolvastad, ha tetszett vote~~~~~❤👊
YOU ARE READING
BLACKPINK (lányxlány)
FanfictionHa érdekel olvass bele...?❤? A lányok szerelmi életéről fog szólni. Hogy hogy győzik le a nehézségeket, a visszautasítást, a megbántást és a kiszorítást. Remélem tetszeni fog??