Beérve a konyhába csak nézett rám.
Elsétáltam mellette úgy hogy a tenyerét meg tudjam érinteni. Jelezve hogy várom a szobámban.Lépcsőn felfele halottam ahogy megdícsérték a tv- s műsoráért. Beérve a szobámba gyújtottam egy párologtatót. És a gyertya fényeinek szabálytalan lobogását néztem. Egyszer csak nyílt az ajtó és Lisa nyitott be rajta.
-Jennie én tényleg nagyon szeretlek és veled akarok lenni.- arckifejezése nyugott de mégis komoly volt.
-Mintha ez már hallottam volna- mosolyogtam rá. Közelebb jött és derekamnál átkarolt. Én megfordultam és a tökéletes rózsaszín telt ajkaira pillantottam majd vissza a szemébe. Ő is ugyan így tett. Forrt köztünk a levegő, csak úgy lobogott a szikra varázsa. Közelítettem felé, már csak 1 cm választ el minket a csóktól. Amit végül be is zártam. Alsó ajkamat megnyalva akart bejutást kérni de nem adtam meg.
-Lisa azt mondtad hogy szeretsz mint testvér. Mi lett ezzel?!!!- toltam el magamtól.
-Csak a tv- be kell. Úgy is ezzel lesz tele az újság is. Milyen botrány lenne akkor ha bejelenteném hogy a lehendő testvérembe szerelmes vagyok.- kuncogott fel.
-Ó szóval szerelmes?- hát ez érdekes eddíg ezt nem is tudtam.- húztam perverz mosolyt a számra.
Mégegy puszit nyomtam szájára és közben kinyomtam az ajtómon. Ellenállhatatlan nőszemély. De ki kell derítenem ki is ő valójában.
Kimentem az erkélyre ahol megcsörrent a telefonom. Titkosított, rögtön tudtam hogy ki van a vonal másik felén.-Jó estét. Miben segíthetek?
-***** **** *****
-Igen dolgozom az ügyön. Viszlát.
Letéve a telefont előkaptam a laptopom és minden információt leírtam a lányról. A múltjának is utánna néztem. Több pasija is volt, mindegyiket megcsalta. Nem találltam semmi felhasználhatót. Nagyon ügyesen rejtegeti. Az egyik barátjáról találtam egy fotót. Vérző fejjel lép ki ebből a házból. Bingó.
Mindent tudok rólad Lisa de sajnos tettetnem kell hogy tetszel és hogy halálosan beléd vagyok esve. De ha elérem hogy annyira megbízz bennem kiszedem belőled a képre a magyarázatot és a munkámnak vége szakad.
Pár perc töprengés utánn. Bebújtam az ágyba és álmodozásom életre kelt. Semmi másom nem volt csak az álomvilág, mindent elvett tőlem a munkám. Hirtelen eszembejutott Lisa csábító ajkai.
Nem tudtam el aludni. Utánna néztem Taehyungnak is. Tényleg gyilkos. Lecsukták 2 évre. A kiskorúak börtönébe. Azta. Ez nem semmi.
17 éves és gazdag. Szülei több céget is vezetnek. Hmm... 15 évesen balesete volt.
Hogy zárták le az ügyet?!
Utánna nézek egy kicsit.
أنت تقرأ
BLACKPINK (lányxlány)
أدب الهواةHa érdekel olvass bele...?❤? A lányok szerelmi életéről fog szólni. Hogy hogy győzik le a nehézségeket, a visszautasítást, a megbántást és a kiszorítást. Remélem tetszeni fog??