Tudtam hogy Jennie az. A sajátos illata olyan kellemes volt. Mintha álmodnék.
-Beszélnünk kell- kezdeményezte a beszélgetést Jennie.
Jennie szemszöge:
Amint felébredtem úgy gondoltam hogy most jött el mindennek az ideje.
Felhívtam a főnökömet.Kinyitottam az ajtót és láttam hogy Lisa kétsébeesve sír a földön. Mögé sétáltam és átöleltem.
Amikor már csak szipogott elkeztem hozzá beszélni.-Beszélnünk kell- mondtam majd, intettem a főnökömnek hogy jöjjön be.
A hátam mögé állt és nem szólt semmit. Segítettem Lisanak felállni és le ülni a pulthoz. Mi az apjával ketten elé ültünk, hogy rendesen tudjunk beszélgetni és tartsuk a szemkontaktust.
-Szóval ki maga?!- szólalt meg végül Lisa.
-Seung-hyun vagyok az apád.- tért a lényegre a főnököm. Meg kell hagyni mindíg is szókimondó volt.
Ahogy nézem Lisa csak lefagyva bámult maga elé.-Mii ezt nem értem. Jennie honnan ismered az apámat? Akkor Jennie te ki is vagy valójában?!
Ez nekem nagyon zavaros. - Nem értette a dolgokat.-Figyelj Lisa az apádnak dolgozom mint FBI- os. Ez volt az első rámbízott feladat de, mondhatni elbuktam és akit megismertél az nem én voltam. Sajnálom, csak azt akartam hogy tudd.- fejtettem ki bőven gondolatom.
- Seung-hyun kérlek hagyd el a szobát egy kicsit.- parancsolt rá se nézve Lisa
- Akkor az érzéseid, a csók is csak egy játék volt? Hogy tehetted ezt velem. Hagytad hogy szeresselek.- kezdett megint sírni.-Igen szerettél mint testvér. Híres vagy, mindenki a nyakadon lóg nem kell neked egy hozzám hasonló.. És nem egy játék volt, az apád mondta hogy kerüljek közel hozzád és amit lehet derítsek ki rólad. De nyugii azt nem tudja hogy a fogadott testvéredbe szerettél.- mosolyodtam el.
-Te szemét álat. Kifelé, kifelé a házamból.! Nem vagy a testvérem már soha többé.!- üvöltött. Miközben lépkedtem ki olyan jó érzés fogott el. Végre nem kell magam másnak tettetnem. Tényleg én is szerettem Lisat de ha bevallom neki akkor a munkámnak vége.
- Mehet főnök a magáé.- szóltam oda Seung-hyunnak.
Hazafele felhívtam Roset hogy mit csinál. Meg hogy elmehetnénk bulizni egyet. Megünnepelni hogy sikeres volt az első bevetésem.
Lisa szemszöge:
Miután elküldtem Jennit, Seung-hyun besétált. Én csak a pultnál ültem és ittam az alkoholomat. Leült velem szembe és beszélni kezdett.
-Ne haragudj Jenniere. Nem tehet róla. Én alkalmaztam erre a feladatra. Rám legyél mérges ne rá. De a lényeg, tudom hogy azt adtam be az egész családnak hogy meghaltam de, nem volt más választásom. Sajnálom.- hajtotta le fejét.
-Miért kellett a hazugság? Miért hagytál el minket? Nem értem apa.- értelmetlenkedett
YOU ARE READING
BLACKPINK (lányxlány)
FanfictionHa érdekel olvass bele...?❤? A lányok szerelmi életéről fog szólni. Hogy hogy győzik le a nehézségeket, a visszautasítást, a megbántást és a kiszorítást. Remélem tetszeni fog??