-Mert semmi közöd hozzá!- mondta hangosabban a kelleténél és a helyére ment. Jisoo és Jennie mosolyogva beszélgettek a könyvről.
Becsengettek. A mai nap is elment semmi jó, semmi rossz nem volt. Énekeltem a skacoknak és táncoltam és ennyi. Sokan kértek aláírást és képet. Rose rámparancsolt hogy csak a könyvre koncentráljak amikor is úgy döntöttem elmegyek a könyvtárba olvasni ott nyugi volt.
Beültem egy székbe ahonann láttam Jenniet. Meglepő hogy itt van. De akkor Rosenak is itt kell lennie. Körülnéztem hátha látom de nem volt sehol. Felálltam a székből és bementem egy másik sorba hátha megtalálom de semmi. Amikor hallom hogy valaki a másik sorba nekivágódik a könyvespolcnak. Jisoo volt akire Jennie rámászott, megcsókolta.
-Látod ezzel nyomja el érzéseit egy bizonyos cicababa iránt.- súgta a fülembe Rose.
-Ezt.. Ezt... El sem hiszemm!! - dadogtam.. -Ki az a cicababa?- kérdeztem édektelenül.
-Csak remélem nem te mert ha egymásba szerettek mind ketten veszélybe vagytok!- mondta Rose és meglátva valakit elfutott.
Jennie ide nézett és elszégyelte magát. Lehajtotta a fejét de, Jisoo nem hagyta hogy abbahagyja. Most Jennie hátát nyomta Jisoo a polcnak. Nálam most telt be a pohár. Elindultam feléjük, amikor már csak 2 méterre voltak Jennie eltolta Jisoot és így szolt
-Én csak tanítalak de nem akarok semmi komoly kapcsolatot.- nézett Jisoo szemébe.
-Tudom és sajnálom hogy rád másztam.- mondta Jisoo.
Jennie kimászott a polcok közül és megfogott 2 könyvet majd távozott.
Odasétáltam Jisoohoz aki ott maradt olvasni a könyvet.
-Tanulunk együtt?- kérdeztem megszeppenve.
-Persze, szivesen.- mondta majd rám mosolygott. Úgy veszem észre ez nem a mi harcunk lesz hanem Jennie és az enyém. Nem tudom mi van köztünk. Mindenesetre Jisooval szeretnék jóba lenni. Jennie meg maradjon magának.
Jennie szemszöge:
Miután láttam hogy Lisa közeledik eltoltam Jisoot. Igazából direkt csinátam hogy féltékeny legyen és ez be is jött. De még ezek elött Rose meglátott valakit és mutatta hány percem van elmenni onnan. Olyan jó hogy titkosan is lehet beszélni. Visszatérve, hazablattyogtam és láttam ahogy Rose csak issza az alkoholt.
-Mi történt? Ki volt ott?- kivettem közbe az italt a kezéből!
-A főnökünk..- ha meglátott volna a főnök egy lánnyal azonnal kibaszott volna.
-Huhaaa köszii ha tudnád mennyire imádlak ezért.- öleltem meg
-Majd nem fogsz!- amint kiejtette a száján ezeket a szavakat egyböl tudtam mit akar.
-Elmondtad neki? Tudja?- akadtam ki abban a pillanatban.
-Nem.. Annyit mondtam neki hogy "-Látod ezzel nyomja el érzéseit egy bizonyos cicababa iránt".
-Várj kitalálom, nem tudta hogy ki az!- mosolyogtam.
-Így igaz.- mosolygott már ő is. -Viszont a betegségedről kéne beszélned neki.- hajtotta le a fejét közben.
-Nem lehet ha megtudja akkor ő is sajnálni fog azt meg nem akarom. Egy új ember lettem mióta ez a munkám nem érdekel a betegségem. Nem akarom hogy sajnáljanak erős akarok lenni.
Olyan sokáig beszélgettünk hogy elment az idő. Nem is figyeltem az órát. Olyan jól lehet vele beszélgetni. Neki bármit elmondhatok, megért és mellettem áll. Egyszerűen imádom.
Ahogy telt az idő elmentünk aludni. Alig aludtam az álmatlanságom miatt így bementem egy könyvtárba reggel felé. Lisa ugyan ott ült ahol amikor eljöttem. 2 könyv volt a földön és 2 parfüm keveredik. Valaki volt itt. Egyik Lisaé azt tudom és azt hiszem másik meg Jisooé.
ESTÁS LEYENDO
BLACKPINK (lányxlány)
FanficHa érdekel olvass bele...?❤? A lányok szerelmi életéről fog szólni. Hogy hogy győzik le a nehézségeket, a visszautasítást, a megbántást és a kiszorítást. Remélem tetszeni fog??