Perverz mosolyra húzta a száját majd nekiindultunk a futásnak. Több km futás után jött a 5 perc pihenő majd az 50 fekvő amit persze elég rosszul csinált szóval meg kellett igazítanom. Seggét lejeb nyomtam és hasát egy vonalba helyeztem. Egyből csak 10- et bírt megcsinálni. Áttértünk a hajlékonyságra a magasugrásra és még sok más feladatot csináltunk meg. Direkt nem olyanokat amik lesznek a mérésen. Persze nem csak ők lesznek hanem társainknak az áldozata. Mert főnök kitalálta hogyha már elkezdtük ezt Roseval akkor már legyen egy kiképző hely is. És így lesznek több emberek akik a jót követik.
-Jisoo meg kell mondjam ügyes voltál. Van még mit csiszolni de holnapra majd jobb lesz. A jutalmadat szeretnéd?- kacsintottam rá
-Igen?- Kicsit olyan kérdésnek hallatszott. Felé mentem és a fülébe súgtam
-Még nem mondtam végig.- hatásszünetet hagytam majd folytattam -Majd ha rendesen megcsinálod megkapod de addig is dolgozz keményen és ne nyafogj.- fejeztem be most már végleg.
-Dee nem érrr itt szenvedek te meg már képzett vagy. Ez csalás- nyafogott.
-Én is átmentem ezen nem lesz nehéz ne félj.- aha a fenéket nem napokig tartó izomláz és fájdalmai lesznek ami még csak a kezdet. Gondoltam magamba. -Mára befejeztük. Holnapra azért olvasd át a könyv lényegét. Ügyes legyél- öleltem meg.
-Mindent beleadok "főnök".- idézőjelet rajzolt a levegőbe a főnök szónál. Ez tetszett eltudnám viselni. Jisoo hazament én csak leültem a fűbe és néztem a csillagos eget. Kicsit elhúzódott a kiképzés.
-Én nekem nem is kívánsz szerencsét?- nevetett mögöttem Lisa akiről persze végig tudtam hogy ott van.
-Nem csinálhatjuk.- válaszoltam megfordulva és fel állva
-Mit? Netán erre gondolsz?- lépett közelebb felém és ajkait enyémnek nyomta de nem csókolt meg. A puha, finom ajkait az enyémen pihentette. Olyan aranyos volt. Annyira vágytam rá de nem tehettem meg. Vállánál elnyomtam de amint hátrébb léptem ő annyiszor közel jött hozzám. míg nem megunta és ajkaimat megízlelte. Elmondom őszintén elsőre imádtam lecsuktam a szemem és élveztem. Aztán eszembe jutott hogy mi volt a könyvtárba. Majdnem lebuktunk.
-Nemmm.. NEM LEHET!- szuszogtam levegőhöz jutva.
De Lisa nem tágított. Újra ajkaimnak esett és kezét a nyakam körül körbetekerte hogy ne tudjak menekülni.-De lehet, ez a saját életed nem az apámé nem ő dönti el hogy kit szerethetsz és kit nem. Ez a mi életünk.- mondta egy csók közötti szünetben.
-Apud megfigyel téged.. Lefogunk bukni. Engem kirúgnak téged meg fel se vesznek.- Mondam végleg egy 30 cm- t távolodva tőle
-Nem érdekel. Bukjunk. Nélküled nem akarok élni.- megállt egy nagy levegőt beszívott majd kifújt. -Olyan jó volt az együtt töltött idő. A közös alvás. Hogy bármikor ha hiányzol csak egy szobával arrébb vagy.- mosolygott rám.
-Nekem is csodálatos volt. Nagyon is és ez félelmetes.- Lisa oldalra nézett egy riporter volt ott de persze ezt Lisa nem tudta. Hagytam had hallgassa végig és rakja ki a honlapjára. Na holnap mindenre fény derül. Odanyúltam kezemmel állvonalához és felém fordítottam majd lassan egy lágy érzéki csókolózásba kezdtünk.
-Abbahagyni- Üvöltött a főnököm. Tudtam hogy megfigyeli szegény lányt. Hogy nem hagyja élni.
Ha tetszett Vote és jelezzétek hogy tetszik -e egy kommental. Köszönök mindent. Építőkritikát is szívesen meghallgatom.puszi!!~~~~~ :3
VOCÊ ESTÁ LENDO
BLACKPINK (lányxlány)
FanficHa érdekel olvass bele...?❤? A lányok szerelmi életéről fog szólni. Hogy hogy győzik le a nehézségeket, a visszautasítást, a megbántást és a kiszorítást. Remélem tetszeni fog??