Közel jött arcomhoz és belesutogott a fülembe. "Én melletted állok". Kirázott a hideg a lehelletétől. Felpattantam melőle és kifutottam az utcára. Szüleit halottam ahogy utánnam kiálltanak de én csak mentem és mentem. Tengerparton sétálgattam. Még sosem láttam. Bevoltam zárva az árvaházba.
Egy kisebb víz zuhatagot láttam egy eldugott helyen. Oda mentem. Innen tényleg nem lát senki és még szép is a hely. Azt hiszem itt lesz a búvóhelyem.
Lisan gondolkodtam. Mit akarhat tőlem? Miért ilyen velem. Eggyálltalán miért fogattak örökbe amikor a szülei ki nem álhatnak. Egyedül Lisa foglalkozik velem. Lehet nekem sem kéne ilyen bunkón viselkednem velük. Megpróbálok kedves és szótfogadó lenni. Elfeküdtem a kicsi köveken és csak néztem a zuhatagot. Egy ágyban keltem fel. Nem tudtam kié. Minden más volt. Pink falak, minden annyira... rózsaszín. És ez nem egy szoba hanem egy lakókocsi.. Felriadtam! Nem tudtam mit tegyek. Odarohantam az ajtóhoz ami zárva volt. Az asztalon kések, fúrók. Mindenféle kínzó eszköz. Mi a fene.. Elkezdtem kiabálni segítségért.-Senki sem hall- szólt valaki a hátam mögött. Hátrafordultam és elvettem egy kést az asztalról és felé mutattam.
-Mit akarsz tőlem?.- kérdeztem.
-Azt hogy egyenlőre nyugodj le.- hideg szemei az arcomat pásztázták.
-Hogy tudnék lenyugodni amikor egy kész "bonc szobában" vagyok.- üvöltöttem.
-Na jó figyelj nem akarlak bántani ez a munkám. Engem Jisoonak hívnak és téged?- Próbált barátságos lenni de nem dőltem be neki.
-Engedj el. Nyisd ki az ajtót.- kezdett könnyes lenni a szemem.
-Nem tehetem.- lehajtotta a fejét és elkezdett felém sétálni. -Semmi baj. Nyugodj meg. Add ide szépen azt a kést.- hátrálni kezdtem és ekkor egy hirtelen mozdulattak kivette a kezemből a kést és felém tartotta.
-Most szépen beleülsz abba a székbe és hagyod hogy odaszíjazzalak mert ha nem rossz vége lesz.! Megértetted?--I... Igen.- dadogtam félelmemben. Beleültem a székbe, próbáltam kevésbé hirtelen mozdulattal. Odaszíjazzott és elment. Most mi a francot csináljak.?! Ja hát persze.. Semmit nem tudok. Próbálkoztam kiszabadulni de sehogy sem tudtam. Feladtam. Sosem fogok innen kijutni.
Másnap reggel:
Ajtó csapódásra keltem. Kicsit kényelmetlen volt a pihenő helyem. Bejött Jisoo még egy lánnyal. Basszus mit akarnak? Aszisztense is van.-Nem kell aszisztens. Ha azt tervezitek hogy felboncoltok nyugodjatok meg nem fogok elfutni. Csak legyünk túl rajta.- szóltam be nekik.
ESTÁS LEYENDO
BLACKPINK (lányxlány)
FanficHa érdekel olvass bele...?❤? A lányok szerelmi életéről fog szólni. Hogy hogy győzik le a nehézségeket, a visszautasítást, a megbántást és a kiszorítást. Remélem tetszeni fog??