Jisoo elcsábítása

551 35 4
                                    

Leültem az asztalhoz. Rendeltem kávét és bemutatkoztam közben a barátainak.

-Sziasztok Jennie vagyok.- mosolyogtam.

-Szia én Hyuna vagyok- nyújtotta kezét majd kezet ráztunk.

-Én pedig MinJi vagyok.- vele is kezet ráztam.
És végül a fiú aki ölelgette, gondolom barátnőjét MinJit.

-Szia én Jin vagyok.- bólintott és ennyiben letudtuk.

Kiért a pincér és letette elénk a pohár kávét majd elment.
Kérdezgettek az árvaházról hogy milyen ott élni. Igazából jó volt a hangulat. Mindenfélét meséltünk egymásnak. Érdekes személyek. Taehyung a kezét átrakta mögöttem és vállamnál átkarolt. Jó képű volt. Hagytam neki. Már este fele járhatott az idő amikor Lisa beront a kávézóba. Taehyung kezét egyből elvette de nem távolodott el. Miért félnek tőle ennyire??!!!

-Menj arrébb a testvéremtől te gyilkos.- üvöltött Lisa és kihúzott az asztaltól.

- Mi a francot csinálsz?! Hagyj békén.. Egész suli allatt játszottad mintha nem is ismernél. Most meg amikor valaki hozzámszólt te elrontassz mindent.- akadtam ki.

-Ha én nem lennék te még mindig abban a rohadt árvaházban töltenéd napjaidat. És Amúgy sem ismered őket eléggé. A sulis dolgot meg majd otthon elmondom.- miért csinálja ezt nem értem.

-Szóval nem mondtad el neki?!- kerdezte Jin. Majd fojtatta.- Jennie figyelj nem tudom miért fogadott ez téged örökbe de ő egy énekes akiket mindenki imád. Nem kellessz neki csak azért akar ennyire mert nincs más dolga se magánélete. - fejezte be végül Jin.

-Ez nem igaz- tiltakozott Lisa.

-Akkor mi igaz Lisa, mi igaz?- kezdtek könnyek potyogni a szememből.

-Igen énekes vagyok de nem azért fogattalak örökbe hogy kihasználjalak. Te más vagy. Benned megláttam valakit amit eddig senkiben.- húzott ölelésébe. De eltoltam.

-Sajnálom ez nekem nem megy. Úgy kezelsz mint egy tárgyat. És úgy is bánsz velem.- könnyeim letörölve felhúztam az ingem ujját, a keze szorítása miatt lila folt van a kezemen.

-Jennie én tényleg. - nem engedtem hogy végigmondja.

-Nem Lisa ez nem így működik. Ha bizonyítassz elhiszem de addig Jisoonál leszek.- nem tudom miért őt mondtam.

-Jisoonál ez komoly.?! Tudod hogy mit tett. Es onnan is én húztalak ki. Ez nem elég bizonyítás?!- suttogta.

- Nem nem elég. Basszus ő a suli alatt többet beszélt velem mint bárki más. Ő legalább dumált velem. És nem olyan mint ahogy azt ti hiszitek.-

Majd vállal nekimentes Lisanak és kimentem. Stoppoltam egy taxist beültem majd megkértem hogy vigyen Jisoohoz.
Odaérve kifizettem az utat és kopogtam az ajtón. Jisoo ki is nyitotta. Meglepődve szemlélt. Bementem mellette és leültem.

-Mi történt mit keresel itt.? És ha bajod van miért nem Rosehoz mész?!...- szokása szerint flegma.

-Te valamiért jobban érdekelsz- mosolyogtam rá és felállva közelítettem felé. Rámarkolt a késre hátha becsapom. Elé érve kezemet végigvezettem kezén jelezve hogy nem kell a kés. Átkaroltam végig csókoltam a nyakát majd a kulcscsontjánál kiszívtam. Elhúzódva láttam a szép térképet, egy elégedett mosolyal díjaztam.
Ekkor hirtelen közelebb rántott magához és testünk összeért. Majd szép lassan odahajolt a számhoz és adott rá egy puszit majd még egyet és végül már csókolóztunk. Befeküdtünk az ágyba, de tovább egyikünk sem akart menni. Hozzábújtam ő pedig átkarolt és végül álomba szenderegtem.



BLACKPINK (lányxlány)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora