{ 1. BÖLÜM }

749 33 20
                                    

Gençler bölümü heijan dinleyerek yazıyorum ne kadar olur bilmiyorum ama umarım beğenirsiniz🙏❤

"Çok üzerime geliyorsunuz.
Olmuyor.böyle" diye isyan ettim sonunda sağdan soldan beni cimcikleyen Mami ve Baturay'a bakarken.

"Cimcikleyerek mi? Ağliycaksan oynamayalım Kelvan"

"Kel değilim artık iguana! Kendine bak sen" diye ilkokul 1.sınıf çocukları laflarından söylerek Baturay'ı susturdum.

"Gidiyor muyuz hafta sonu Antalya'ya"

"Lan beynine sıçtığım! 2 gün için burdan taa ebesinin amına gidicez. Ne gerek var. Ben size İstanbul'da da otel bulurum. Hem havuzu da olur. Mami bebek havuzu da olur bak sende oynayabilirsin"

"Momo bobok hovozo do olor bok sondo otnoyobolorson"

Baturay kahkaha attı ve devam etti;

"Ulan bari gittiğimize deysin. Gidelim bir hafta. Mesela haftaya olabilir ne dersiniz?"

"Bencede yani 2 gün için o kadar yol gideceğimize bari 1hafta kalalım." Diye onayladım Baturayın fikrini.

"Mami senin için de haftaya uygunsa ben arayıp rezarvasyon yaptırırım"

"Olur, benim için uygun"

"Sıla çok sevinicek" dedi Baturay elindeki içecekten içerken.

"Aynen"

Yaz aylarına girmiştik. Hava cidden sıcak olmaya başlamıştı.

Ofisteydik ve bizim salaklarla Vikings izliyorduk. Şaka maka ciddili mükemmel dizi.

"Lan bugün pazar!"

"Evet" dedi Baturay gayet sakin bir şekilde..

"Ulan beyninde salatalık doğradığım! 1 hafta sonra doğum günün!"

"Kanka mal mısın yeeaa, süpriz doğum günü partisi hazırlarsınız olur biter" dedi Baturay bana gülmeyerek.

"Bu yaşta bu zeka sana fazla"

"Ben napiyim lan! Kendi kendime parti mi hazırlıyım?!"

"Yoo, ben yapıcam çünkü onu"

"Neyse de Sıla'yı yarım saat sonra alıcaz. Yani trafi falan anca gideriz. Bence çıkalım. Mami de ağlasın."

(Sıla mervan'ın kardeşi. İlk kitabı okyanlar bilir.)

"Ya bende gelicem!"

Salak yemin ediyorum.

"Gel amına koyayım sana gelme diyen mi var"

"Baturay bak düzgün konuş"

"Konuşmazsam nolur lan!" Dedi Baturay gülmemeye çalışırken

"Çilekli sütüne işerim" dedi Mami kahkaha atarak.

2 dakika ciddi olun be..

Böylece 3 kişi arabama binip Sıla'yı AVM'den almaya gittik. Arkadaşlarıyla sinemaya gitmişti.Ve tek başına gelemeyeceğinde (aslında gelir de ben izin vermiyorum çaktırmayın) biz onu almaya gidiyorduk.

Gittiğimizde Sıla'yı gördüm biriyle konuşuyordu. O çocuğun ismi Cenk'ti galiba. Malum Sıla'nın arkadaşları içinden erkek olarak sadece Efe'yi biliyordum. Diğerleri pekte aklımda kalmıyordu.

İkisi konuşup kahkaha atarken;

"Pist" diye salakça bir ses çıkarınca Sıla bana döndü ve gözleri parladı. Tüm gün görüşememiştik neredeyse. Sinema sağolsun..

Yanıma koşuo kollarımın arasındaki sevdiğim yerini aldı. Sıkı sıkı sarılırken yanımda olduğu için bir kez daha şükrettim. Kaçırılma olayında nası darmadağın olduğumuzu hatırlamak istemiyorum.

"Özledin galiba beni?" Dedim gülerken. Anında suratı ciddi bir ifadeye bürünüp beni hafifçe ittirdi;

"Ne özliycem seni be. Kırmızı yanak"

"İyi lan gidiyoruz biz, gelirsin sen" diyip arkamı döndüğümde minik bir el, elimi tutup çekti. Ve ona döner dönmez bana birkez daha sarıldı.

"Ya dur beni de alın" dedi gülerken

"Mervan almasa ben alırım be! Kim köpek Mervan seni burada bırakıyormuş?"

"Ay götüm" dedim alaycı bir ifadeyle.

Sıla'nın birkaç arkadaşı bizimle fotoğraf çektirdikten sonra atabaya binip eve gittik. Mami ve Baturay evine gitmişti. Sıla ile tek kalmıştık, ona yarın otele gideceğimizi şimdi söylecektim.

"Yarın otele gidiyoruz"

Bu biraz hızlı olmuş olabilir kabul ediyorum

"Yeeeee! Eğlenceli olucak" diyip sinsi sinsi sırıttı. Bende güldüm ve çalan telefonumu yanıtladım

"Ne var yine Batu"

"Ha tamam ben alırım sizi o saate"

"Tamam tamam kapat lan hadi"

Yarın saat 9'da gidip onları alıp havaalanı'na gidiyoruz. Ordan uçakla Marmaris'e"

"Zaten havaalanına gidince otobüse binilmiyor, uçakla gideceğimizi anlayabiliyorum" dedi bilmiş bilmiş konuşurken. Bu halina güldüm ve saçlarını karıştırdım.

Akşam fazla geç olmadan uyuduk

Yarın yorucu olacak..

Mervan Tepelioglu | Rüya Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin