Medya; Sıla -Mervan'ın kız kardeşi-
( Kardeşi hakkında buna karar verdim, bence hoş oldu, düşüncelerinizi yazın mutlaka )
"Arkadaşlar birşey söylemek istiyorum. Bugün benim için önemli. en yakın arkadışımın, kardeşimin doğduğu gün. Hep yanımızda olmasını diliyorum. İyiki varsın 'Balapmoon' seni seviyoruz.. değil mi?" Diye sordum bize bakan insanlara mikrofonu uzatırken
Herkez bir yandan 'evet!', 'iyiki varsın', 'iyiki doğdun Baturay!' Diye bağırıyordu.
Tam beklediğim anda üzerimizdeki kolonlardan konfetiler patladı ve bir şarkı çalmaya başladı. Baturay'a baktığımda şaşkın ve mutlu görünüyordu. Beklemediği bir şey yapıyorduk. Merdivenlerden Sıla çıktı ve ikimizin ortasında durdu. Görevlilerden istediğimiz gibi tekerlekli masada kocaman bir pasta geldi, herkez şaşkın ve mutlu görünüyordu.
Baturay hala konuşmuyordu. Sadece bize bakıp 'napıyosunuz salaklar' bakışı atıyordu mahçup mahçup gülümserken.
"Gelsene oğlum" diye Baturay'ın kolundan tutup onu masanın başına çektim. Gülerek yanıma geldi ve kolunu omzuma doladı.
"İyiki doğdun Baturaaaay!" Diye herkez bir anda bağırdı ve alkışlamaya başladı. Baturay mahçup bir gülümsemeyle bizi seyredenlere ve video çekenlere baktı. Sıla da yanımıza koştu ve Baturay'a sarıldı, Baturay da ona sıkı sıkı sarıldı ve kulağına birşeyler söylerek geri çekildi ve bana baktı
"Ulan siz napıyorsunuz be!" Dedi gülerek.
"Hadi hadi üfle Baturaaay" dedim sabırsızlıkla.
Baturay masaya iyice yaklaştı ve mumları üfledi, herkez gülüp video & fotoğraf çekiyordu.
"Bunu sizinle sonra konuşucaz" dedi yine ve yine mahçup bakışlarla.
Bende ona gülümsedim ve alandakilere pasta dağıtıldı. Baturay çok mutlu görünüyordu, önemli olan da buydu.
Yaklaşık 1 saat daha fotoğraf çekimi oldu ve sonunda buluşma bitti, odaya geçip eşyalarımızı aldık. Görevlilerden de gitmek için izin aldık ve bir AVM'ye yemek yemeğe gittik Baturay ben ve Sıla.
Bir masaya oturup siparişleri verdik ve yemeklerin gelmesini beklemeye başladık.
"Ulan, sağolun be"
"Oğlum sen mutlu ol diye yaptık, amaç buydu. Kardeşimin mutluluğu, iyiki varsın lan kaplumbağa Baturay"
"O nası sevme şekli lan" derken kahkaha attı ve başını öne eğdi
"Ayyy utandı buuuu" diye Baturay'ın yanaklarını sıktı Sıla
"Hayır şey, sadece gerek yoktu bu kargaşanın arasında"
"Sus yemek ye Baturay yemek. Açım"
"Abicim sen hep açsın"
"Sen sus kız"
Oflayarak önündeki pizzaya döndü Sıla ve yemeğe başladı. Sadece o değil üçümüzde tıkınıyorduk. Tüm gün acıkmıştık normal olarak.
Yemekler bitti ve Baturay ile ben ödemeye gittik. Masaya geri döndüğümüzde bir kız bizim masanın altında yerde birşeyler arıyor gibiydi, Sıla da yerlere bakınıyordu. Yardım etmek için galiba.
Tabi işin içinde Sıla olunca biz masaya koşturmaya başladık elimizde poşetlerle, tatlı almıştık ne var?
Masaya geldiğimizde
"Noluyor" dedi Baturay
"Ha şey ya küpe düştü de onu arıyoruz" doye bildirim verdi Sıla
"Rahatsız ediyorum pardon, ama önemli yani bulmam lazı-"
Kız açıklama yaparken sesi tanıdık geldiği için bir an acaba diye düşündüm. Ve konuşmasını kafasını kaldırmasıyla tamamlamadığı için birbirimize şaşkınca Bakakalmıştık.
Evet bu oteldeki kızdı.
Oteldeki kızdı bu.
Bu kızdı otelde- tamam işte anladınız siz.Şaşkınlıktan hala bakıyordum ki Sıla elini havaya kaldırarak
"İşte buldum! Bu mu?" Diye elindeki parlak şeyi kıza gösterdi ve bakışmamız o yüzden son buldu.
"Evet o, çok teşekkür ederim yardımın için ufaklık" dedi ve Sıla'ya gülümsedi kız.
Mervan kendine gel, gülümsemeyi paket yaptırıp evde de bakamazsın.
"Rica ederim" kız bana son bir defa baktı ve;
"Daha ne kadar karşılaşacağız acaba?" Dedi göz devirerek ve ayağa kalktı. Masasına döndü, Sıla'ya son bir defa gülümsedi ve masasına gitti.
Ben kalp spazmı geçirmeye gidiyorum bb.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mervan Tepelioglu | Rüya
ChickLit" Mervan Tepelioglu | abim? " hikayesinin devam kitabıdır. : - üşüyorum dedi ellerini birbirine sürtüp ısıtmaya çalışırken. Dayanamayıp elini ellerimin arasına aldım ve kendi cebime koydum. Gülümsedi. Gülümsedim..