«16.BÖLÜM»

237 20 15
                                    

Bir cafeye oturup sohbet ediyorduk. Masal çok mutlu görünüyordu. Onun güvenini ve sevgisini kazanmıştım.

Baturay ile Bulut ne alaka bilmiyorum ama Amerika'nın yemeklerinden sohbet ediyorlardı. Bende arada merak edip Masal'a kaçamak bakışlar atıyordum. Bazen de gözgöze denk geliyorduk. Öyle okunca direk kızarıp kafamı öne eğip kendi kendime gülümsüyordum. Masal'a karşı birşeyler hissediyorum, bunun farkındayım. Ama buna bir isin veremiyorum.

Birkaç saat mağazalarda, eğlence alanlarında konsol vb. Oynadık, birşeyler yedik ve sonunda yorgun olduĝumuzun farkına varıp arabaya bindik. Masal'ları eve bırakıp Baturay ile bizim eve geçecektik.

Arabayı kullanırken;

"Ee Bulut, eğlendinmi bugün?"

"Evet abi çok teşekkür ederim. Cidden çok güzel bir gündü"

"Eğlenmene sevindim"

Başka sohbet olmadı herkez yorgundu çünkü. Masal'ların evinin önüne geldik ve hepimiz arabadan indik.

Bulut yukarı çıkarken kendime inanamayıp Masal'ın kolunu tuttum yavaşca durması için. Omzumun üzerinden Baturay'a arabayı işaret ettim çünkü o varken konuşamayacağımı biliyordum. Baturay da halimi hemen anlayıp beni arabada beklemek için arabaya gitti.

Masal meraklı gözlerle bana bakıyordu.

"Masal ben şey diyecektim, bugün Cuma günü ya. Pazar akşamı yemek yemeğe gidelim mi? Ama öyle yemek değil, resmi gibi olanlardan. Yani biz resmi olmayalı- Masal pazar akşamı seni yemeğe çıkartmak istiyorum müsaitsen"

Aşşşırı fazla saçmaladığımı fark edip yüzümü buruşturdum ve elimi enseme attım.

"Aslındaaa, olabilir. Hatta çok sevinirim. Sen anlatamadın ama olsun anladım ben" gülümsedi ve devam etti;

"Hava soğumaya başladı artık kış geliyor. Ceket de yok üzerinde Mervan hadi oyalanma git arabaya üşüteceksin, haberleşiriz"

"Sende üşüyeceksin rüzgar esiyor, hadi gir apartmana bekliyorum"

Neden bilmiyorum ama hafif titriyordum, heyecağandan olsa gerek.

"İyi geceler"

"İyi geceler"

Masal apartmanın kapısına gidene kadar onu izledim. Kapıyı açtı ve içeriye girdi. Kapatırken bana baktı. Beni ona bakarken yakaladığı kçin utandım ve gülümsedim. Oda bana gülümsedi ve içeriye gitti. Gözen kaybolana kadar orada bekledim.

Çok, çok masum bir melek gibiydi.

Yüzümden düşmeyen gülümsemem ile arabaya gittim.

Koltuğa oturur oturmaz Baturay bana;

"Ne aptal aptal sırıtıyorsun ulan"

"Aptal aptal sırıtmıyorum kardeşim"

"Evet aptal aptal sırıtıyorsun"

"Ya Baturay hayır aptal aptal sırı-"

İkimizde birkaç saniye birbirimize baktık ve bu konuşma hiç yaşanmamış gibi yola odaklandık.

Birkaç dakika sonra evin önüne gelmiştik.

"Yengeyle de tanışmış olduk"

"Yürü ulan!" Diyip güldüm ve elimdeki evin anahtarını gösterdim;

"Valla çizerim arabanı ha!"

"Kardeşim senin arabanın yedek anahtarı bende. Bence benimle iyi geçin"

"Pardon abi. Abiciiim!"

Güldü ve konuştu Baturay;

"Sıla'ya selam söyle hadi iyi geceler kardeşim"

"İyi geceler balapmoon"

Mervan Tepelioglu | Rüya Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin