Diğer gün zaman çabuk geçmişti, şuan Masal ile birlikte arabada Enes'ler ile buluşmaya gidiyorduk."En büyük korkun ne?" Diye merakla
Yola biraz odaklandım ve 1-2 dakika sonra aklımdaki şeyi söyledim;"Sanırım değer verdiklerime zarar gelmesi"
"Sevdiklerini bu kadar koruman, sahip çıkman çok güzel" dedi bana bakıp çocuksu bir ifadeyle gülümseyip.
"Bilmem" diyip tekrar yola odaklandım. 10-15 dakika sonra Enes'lerin yanındaydık. Yanına Başak, Baturay, Mami, ve Oğuz da vardı. Anlayacağınız tam takım oradaydık.
Sık sık bir araya gelebilmemize çok seviniyordum.
Masal ortama alışana kadar yanında bekledim. Sonra biz Enes ve Baturayla birlikte korku evi ile konuşmaya gittik. Paralatı falan ödedik. Geri geldiğimize Masal arkadaşlarıma daha da alışmış gibi görünüyordu. Bu bneim biraz daha rahatlamama neden oldu.
Sonunda gevezelik yapmaktan sıkılıp oyunu başlatmaya karar verdik. İçeri doğru ilerlerken Masal'ın elini tutuyordum. Garip, sevgili değildik ama elini tutmama izin veriyordu.
"Kanka Masal'ı bırakıp benim elimi tutsana! Bende korkuyorum!" Diye Oğuz bana pişkin pişkin sırıttı
"Ulan, hadi bu gecelik sana sesimi çıkartmayacağım. Ama fazla olma oğuzcum, en sevdiğim kankam"
Masal biraz utanmışa benziyordu. Kurallar anlatılınca içeri girdik ve oyun başladı.
İlk 20-25 dakika boyunca içeride hiçbir canavar falan bizim yanımıza gelmedi.
"Oğlum bu işte bi sorun var lan. Baksana yarın saat olucak bize bulaşan olmadı. Boşuna stres yapı- LAN MAMİ ARKANDAKİ NE!"
Hepimiz Mami'den uzaklaşırken Masal'ın arkamdan t-shirtimi tutuğunu hissedebiliyordum.
"Kanka beni alıcak bu!" Diye bağırdı Mami.
"Baturay gel ben onu orda bırakmak istemiyorum" dedim flash TV oyunculuĝu yaparak. Canavar maskesi takmış adama yönelirken Baturay da kolumu tutuyordu. Gülmemek için kendimi zor tutuyordum.
Muhamed'in elini tutup onu çekecektim ki adam kolumu tutup beni kendine çekip Mami'yi Baturay'a fırlattı.
"Mervan hayır!" Dedi Baturay aynı flash tv oyunculuğuyla. İkimiz de gülerken adam beni arkadaki minik ve karanlık odaya çekti.
"Bulunduĝunuz odada bir anahtar var. Onu bulup kapının kilidini açın. Sonra arkadaşınızı alabilirsiniz" dedi canavar makineyle sesini değiştirip bizimkilerle konuşurken bende neler olacağını bekliyordum
"Arkadaşınızı yanıma aldım, birazdan bu odadan çıkacağım. Odada bir kutu var. Onu bulun. Kutunun şifresi arkadaşınızın değer verdiği insanlardan birisinin baş harfi. Kutunun içindeki anaktarı anahtarı alın ve odanın kilidini açın. Kolay gelsin..."
İçerdekilerin sadece seslerini duyuyordum. En kısa zamanda beni buradan çıkarsalar iyi olacaktı. Acıkmıştım ya...
MASAL'IN AĞZINDAN ;
Mervan'ı odaya aldıklarından ve o adam biza bu ananonsu yaptıktan sonra yaklaşık 10 dakikadır kutuyu arıyorduk.
"Buldum lan!" Diye Oğuz kutuyu elinde kaldırıp bağırdı. Pardon, anırdı.
Kutuyu ortadaki masaya koydu. Baturay birşer söylemek için ağzını açtı;
"Değer verdiği insan diyorsa ya Sıla ya ben arkadaşlar boşuna uğraşmayın. Ya B yada S yazın"
"Siktir lan ordan" diyince Enes hepimiz güldük.
"Masal'ı deneyelim Masal'ı" dedi ardından.
Ben utanırken herkezin bakışları bana döndü
"Ne bakıyorsunuz lan?" Oldu tepkim.
"Kanka boşuna utanma şimdi. M yazın lan şuraya" dedi Mami bana.
"Bak alınıyorum ama" dedi Baturay.
"Ulan sussana" diyip Baturay'ın koluna sağlamca geçirdi Enes.
En son karar verip M harfini yazınca kutunun kilidi açıldı. O sırada içerken gürültülü bir ses ve ardından Mervan'ın sesi doldurdu kulaklarımızı.
"Lan durun bak valla şimdi ölemem ben!"
Biraz daha ses..
"Yemin ederim şuan ölemem ben ya, daha Masal'a çıkma teklifi edicem lan! Siktir git! İlla sövücek miyin ben ya!?"
Daha Masal'a çıkma teklifi edicem..
Bunu duymamla odadaki herkezin gözü tekrar bana döndü.
Kimse gülümsemek dışında birşey yaptı. Başak'a baktığımda ağzını oynatarak bana 'minnoşlar' dediğini gördüm, ardından şefkatli bir anne gibi gülümsedi.
Enes elimden anahtarı alıp kapıyı açtı. Mervan direk dışarı fırladı.
"O salak bir maske takan adam geliyor koşun! Ayrıca inşallah ses dışarı gelmiyordur"
"Ardından elimi tutup gülmeler eşliğinde koşmaya başladık.
Daha Masal'a çıkma teklifi edicem..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mervan Tepelioglu | Rüya
ChickLit" Mervan Tepelioglu | abim? " hikayesinin devam kitabıdır. : - üşüyorum dedi ellerini birbirine sürtüp ısıtmaya çalışırken. Dayanamayıp elini ellerimin arasına aldım ve kendi cebime koydum. Gülümsedi. Gülümsedim..