bab 11

503 12 0
                                    

"No i taknak pink" kata pakcik.

"Kenapa pulak cantik apa kan kak kan" tanya ku kepada pemilik butik.

"Theme nak macam mana?" Tanya wedding planner kami. Wedding planner kami yang paling best service tip top design macam wedding planner hollywood.

"Kalau nikah i nak dia simple banyak colour putih ala colour suci macam tu"

"Okay faham" kata wedding planner sambil mencatit.

"Kalau reception i nak dia glamour besar theme untuk reception i nak prince charming and princess! I nak ala-ala royalty sikit " kataku dengan tidak sabar.

"Eh u ni tak bincang pun dengan i" kata pakcik yang baru bersuara.

"Eh hello baby! Tadi i ada tanya u kata okay hmmm lepas tu menghadap phone siapa punya salah i ke?"

"Yelah"

Wedding dream aku dah nak tercapai! Macam dream come true pulak tak sabarnya! Aku kena kalahkan minah murah tu.

"Tunang macam mana?" Tanya pakcik

"Tak payahlah kahwin je terus" tergelak terus wedding planner kami.

" oh yes u baru ingat! Kita belum beli cincin!"

"Cincin nikah kan"

"Eh tak 2 lah satu cincin untuk kata yang kita ni sudah berpunya ala macam cincin tunang lah satu lagi untuk nikah!" Saje je aku nak 2 ye lah sebab kami tak tunang nanti minah blonde london tu fikir dia tengah menang bijak kau seroja!

"I nak bawa tunang tak mau"

"Buat apa kita nak tunang kita kan tinggal se.. hampir je" sikit lagi wedding planner nak tau.

"2 je jangan lebih-lebih!"

"Okay baby!" Nasib baik dia okay kalau dia taknak beli 2 kenalah aku keluar duit untuk kata ihsan yang bagi!

Seroja nak kahwin!! Tapi suraya minah blonde london tu okay ke datuk kazar tak marah ke bini 4 tu gatal!

Ihsan My Darling!♡Where stories live. Discover now