Cap. 14

585 51 7
                                    

TheExoArmy numaratoarea inversa incepe de la 4 (maxim) ;)
______________________________________

Jisol's pov

- Yah!! Vrei sa mori!? De ce nu mi-ai raspuns la mesaje?!

- Ahh.. pai..

- Stii de cate ori te-am sunat?!!

- Pentru ca..

- De cee?

Nici nu ma lasa sa termin o simpla propozitie.

- Mi s-a stricat telefonul si pana merg sa-mi iau altul nu mai incerca sa-mi mai trimiti nimic pentru ca nu o sa primesc.

- Cum?

Aish.. nu ar fi trebuit sa-i spun asta. Urasc cand ma ia gura pe dinainte.

- Nu conteaza.

- Cand iti iei altul?

- Dupa scoala.

- Oh..ok. Vrei sa vin cu tine?

- Mersi dar ma descurc.

Nu am nevoie ca Taeyong sa-mi mai puna alte intrebari, e dragut din partea lui ca a fost ingrijorat pentru mine dar imi pot rezolva problemele singura.
____________

- Inca 5 minute si incepem!!

Cand a trecut atat de repede timpul? Mai ieri ne daduse de facut "proiectul" si mai sunt 5 minute pana ce o sa ne cantam cantecele in fata unui public. Simt cum devin agitata, mi-e frica de scena, mi-e frica sa ma fac de ras in fata tuturor, e posibil sa devin o stana de piatra si sa uit tot ceea ce ar fi oribil; totusi cel mai frica imi e ca o sa-l trag in jos si pe Taeyong odata cu mine, iar el nu merita asta. Nu vreau sa ia o nota mica din cauza mea, m-as simti ingrozitor.

- Jisol, esti bine? Tremuri.

Oh, nu.. a inceput deja.

- Jisol?!

- CEE?!! am strigat.

Am uitat sa adaug faptul ca ma si enervez super usor cand sunt in situatii de genul.

- Scuze Taeyong, doar ca.. nu prea vreau sa ies acolo, voi strica tot.

- Ba nu.

Daca ar sti, poate n-ar mai zice asta.

- Hey, uitate la mine. Stiu ca pare dificil sau infricosator sau cum vrei tu sa-i spui, dar o sa fiu acolo langa tine, incearca doar sa te uiti in ochii mei si ignora-i pe ceilalti. Ok? mi-a spus privindu-ma in ochi.

Vocea lui blanda si increderea lui ma faceau sa ma simt mai bine. E incredibil cate pot face cateva cuvinte.

- Ok.

A zambit apoi m-a imbratisat. Sincer asta ma agita si mai mult, dar ma linisteste in acelasi timp; e asa confuz totul. Mi-as dori sa pot opri timpul. El e atat de calm, as vrea sa fiu si eu la fel.

- Tine minte, daca ai nevoie, voi fi langa tine.
___________

Cred ca am uitat sa mentionez ca suntem primii.. Deja ma cuprinde starea aia de agitatie.

Sala e complet intunecata, ceea ce ma ajuta enorm, neputand sa vad pe nimeni. Eu am intrat pe pertea stanga a scenei in timp ce Taeyong a venit din directia opusa iar dupa cativa pasi ne-am oprit amandoi.

Pur si simplu simteam cum ma pierd dar apoi au pornit negativul si am facut toate eforturile posibile sa ma concentrez. Priveam in gol, nici nu stiu unde iar in momentul in care am spus primul cuvant, un reflector s-a aprins exact deasupra mea. Nu te pierde cu firea Jisol, doar aminteste-ti versurile si totul va fi bine.

Am reusit sa termin prima parte a melodiei si cred ca am gresit cateva note; sper ca nu s-a observat.

Taeyong a intrat exact dupa mine. Chiar si cu microfonul in mana i-am putut vedea zambetul. E adorabil. Vazandu-l imi dispar emotiile.
____________

Ok, n-am sa mai repet experienta asa prea curand, inca imi bate inima foarte repede.

- Nu pareai prea speriata, m-ai pacalit cumva?

- Ce? De ce spui asta?

- Pentru ca inainte sa incepem tremurai de parta iti era frica si dupa ce ai inceput sa canti nu aveai nimic. Ai facut asta intentionat ca sa te imbratisez? ranjind.

- Nu!! Eu doar mi-am amintit ce mi-ai zis. Nu fac chestii de genul intentionat, chiar daca as vrea.

- Oh! Tocmai ai recunoscut!! a spus razand, aratand cu degetul spre mine.

- Ba nu!

- Ba da!! 

*aproximativ 5 minute mai tarziu*

- Ba nu!!

- Ok, fie cum zici tu, chiar daca eu stiu adevarul.

- Adevar? N-am facut-o intentionat!!

- Esti asa draguta cand te superi.

A devenit frustrant. De ce nu ma crede? Doar rade de mine.

- Eu ma duc sa vorbesc cu Jaehyun. Mai stai?

- Nu, ma duc acasa.

- Bine atunci. Daca profesoara spune ceva te anunt. Ai grija spre casa.

- Mersi.

Mi-am luat geanta de pe scaun ca sa verific daca am cheile, uneori le uit, si am gasit altceva in schimb. Planuiam sa-i dau ceva azi dar n-am gasit momentul potrivit.

- Taeyong, stai!!

- Ce? m-a intrebat cand l-am ajuns din urma. Mai ai nevoie de o imbratisare?

Haha.. foarte amuzant. 

- Ummm.. te duci la concertul lui G Dragon maine seara?

- As vrea, dar nu am mai gasit bilet. S-au vandut prea repede. De ce ma intrebi?

- Pentru ca am un permis pentru culise in plus. Daca il vrei e al tau, spun aratandu-i-l.

- Serios? Normal ca da!! Mersi, mersi, mersi,mersii!! Iti raman dator.

- Nu ai de ce. Tu m-ai meditat la mate deci considera asta ca fiind o rasplata pentru tot timpul pierdut.

- Glumesti, nu-i asa? N-am pierdut nimic. Plus, stii cat costa un permis din..

- Cred ca Jaehyun te asteapta. Ne vedem maine, i-am taiat intrebarea dupa care am plecat rapid.

- Multumesc Jisol!! l-am auzit strigand inainte sa ies pe usa.






Povestea NoastraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum