Hangok jönnek minden szobából én meg várok. Megfordultam Thorral szembe és megöleltem.
-Köszönöm.-mondtam
-Hm. Nincs mit, úgyis el alartam jönni látogatóba.-rántotta meg a vállát.
-Teresaaa!!-sikított fel valaki. Gyorsan odakaptam a fejem és Jean volt az pizsamában. Odaszaladt hozzám és megölelt majd tömegesen megérkezett mindenki.
-Hol voltál a csatában?-kérdezte Scott.
-A hajón fent volt Sky.-néztem rájuk. -Sky volt a legjobb barátom a fronton Peggy után. Mem emlékszett rám. A hajóból kiestem és becsapódtam a földbe és ennyi. Utánna meg egy teljesen más helyen voltam királynőként. Mert ha nem megyek oda Satmrad fiához akkor az öt birodalmat örző lény elpusztítja a földet és avval együtt mindent. Sajnálom srácok.-néztem végig rajtuk.
-Van más választásunk?-szólalt meg Ty.
-Egyenlőre nincs tervem, Thor?-néztem rá. Hirtelen lépteket hallottam meg ,két férfi hangját. Steve és Bucky. Döbbenten néztek rám majd ők is csatlakoztak a társosághoz. Na jó most fog következni a faggatás. Most kellő képpen nem örülök Steve-nek de remélem Bucky leálítja majd őt.
-Teresa?-lépett hozzám a két férfi és végignéztek rajtam. -Miért vagy ilyen ruhában?-nézett rám zavarodottan.
-Teresanak hozzá kell mennie Satmard fiához vagy a földet elpusztítja az öt birodalom őrzője a földet és acval együtt az emberiséget is.-szólalt meg Thor komoly hanggal. Mindenki a gondolataiba merülve csendben gondolkodott a megoldáson. Amikor hirtelen megjelent az egyik monitoron Black arca.
-Üdvözlöm Freese ügynök. Kérem jöjjön az irodámba addig önök kérem menjenek el a havi tréning edzésükre!-mondta mogorván mire mindenki felugrott a helyéről és a szobálya felé vette az irányt. Szerencsére megtaláltam a régi bevetési ruhámat amit boldogan vettem fel és indultam el a bázis felé.Az irodába berontva nagy csend fogadott. Egy szék hátámlája volt velem suemben. Megfordult velem szembe a székben és rámnézett. Hirtelen bilincsek fogták le a csuklóimat mire érttlenül néztem rá.
-Magam meg mit művel?!-ordítottam rá és kezeimet ökölbe szorítottam. Felállt a székéből és felém kezdett sétálni.
-Én nem vagyok Black!-mondta dühösen. -Hanem a Hdyra igazgatója vagyok!-mondta és azzal nekem esett. Előkapott egy kis Revolvert és rám kezdett célozni.
-Kogsmen szóljon minden ügynöknek ,hogy minden gyanús ügynököt öljenek meg mert az igazgató a Hydra vezetőlye!-mondtam majd támadásba lendültem. Ki akart buktatni mire felugrottam és a pajzsommal az arcába behúztam. Felrepedt a szája majd dühösen felém kezdett rohanni. Bal kezével indította meg a támadást mire azt elkaptam és kiugrasztottam a vállát, mire a földre rogyott így arcon tudtam rúgni. Eszméletét vesztve a padlón esett össze mire a hátamra felkapva indultam meg a kocsim felé. Beraktam a csomagtartómba és nagy gázzal indultam el a bázis felé.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Miss Captain America: Need Your Help [BEFEJEZETT]
ФанфикElső kötet: Miss Captain America Nos újabb betekintésben részesülhettek az életemben. Aki új annak bemutatkozom. Teresa Freese vagyok Ms.C.A. Nem hittem ,hogy egyszer attól az emberől kell segítséget kérnem akit nem a legjobban kedvelek. Az az emb...