A tetsem elkezdett felmelegdni és egyre hevesebben vettem a levegőt. A lábaim csak egyre kezdtek gyengülni. Hirtelen megálltam és a térdeimre támaszkodva fújtam ki magam. Valami nagyon nincs velem rendben. Máskor ennél a kanyarnál jóval többet szoktam futni. Most azonnal megvizsgáltatom magam Karlával. Elkezdtem azon az úton visszasétálni amerre jöttem. A toronyba beérve a liftet használva felmentem a 26.emeletre ahol Karla laborja volt. Benyitottam hozzá udvariasan és helyetfoglaltam.
-Szia Teresa miben segíthetek?-ült le mellém fehér színű ruhájában.
-Valami baj van velem Karola. Legutóbbp amikor futottam legalább egy fél óráig bírtam de most a város másik végénél már aszt hittem ,hogy ott a kanyarnál kifulladok.-mondtam kétségbeesetten.[E/3 szemszög]
Egy magas alak sétált a lêpcsőkön a trón felé ahol megállt ês a kardjával magán ejtett egy sebet majd a vérét a mellette lévő kis edénybe csepegtette.
-Nagyuram.-szólalt meg a páncélos alak.
-Mondd Huzrt milyen híreket kaptál a földről. -szólt hozzá egy morgó érdes hang.
-A célpont gyengülni kezdett VSL-től. -válszolt elégedetten.
-Remek. Tehát akkor már csak idő kérdése és kezdhetjük az inváziót a föld ellen. -azzal a botját a padlóhoz ütötte és készültséget fújt. Minden katona felsorakozott és megkapták a fegyvereiket majd elindultak a tér felé ahol mindenki fel volt sorakozva a hatalmas hadseregből. Vártak a jelre ami az volt ha elengedik a madarat és elrepül akkor az invázió és elindul de ha nem akkor várni kell. Mindenki lêlegezt visszafolytva várta az eseményeket. Kinyitották a hatalmas doboz ajtaját majd a hatalmas griff páncélozva kilépett a dobozból és szárnyait kitárva emelkedett fel az égbe majd a homályban eltűnt. Mindenki ujjongva tartotta fel a fegyverét és elkezdődött a teleportál beüzelmetetése. A kapun megjelent a burok majd meghallották Syan vezető hangját.
-Hűséges katonáim! Elérkezett a mi időnk! A földet leigázzuk és nem kell ezen a nyomorult hajón élnünk mint a patkányok! Mindenkit öljetek meg aki a tervünket akarja ezt befolyásolni. Akár ember akár nem az! Ami a földön él és mozog annak csak a holttestét lássam! A túloldalon emberi alakot öltve végezzéttek a munkátokat addig amíg át nem ér mindenki!-fejezte be a mondatát mire mindenki elkezdett üvöltve Syan nevét mondani.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Miss Captain America: Need Your Help [BEFEJEZETT]
FanficElső kötet: Miss Captain America Nos újabb betekintésben részesülhettek az életemben. Aki új annak bemutatkozom. Teresa Freese vagyok Ms.C.A. Nem hittem ,hogy egyszer attól az emberől kell segítséget kérnem akit nem a legjobban kedvelek. Az az emb...