A szemembe nézett majd a faltól elengedett.
-Nem hittem, hogy eygszer újra látni foglak téged.-mondta miközben helyetfoglaltam.
-Ch. Hinni a templomban kell Steve!-mondtam miközben előkaptam egy elrakott aktát amin az ellenséges erőnk volt a főszerepben.Név:Syan
Eredet, származás: Qeente, π
Életrajz:Negatív
Ráncolt homlokkal nézte a papírt mire megemeltem kicsit a homlokomat. Sóhajtott egyet és átnyújtotta az aktát majd azt elraktam a táskámba.
-Nos miről is állunk szembe?-nézett rám miközben ő az asztalnak támaszkodott neki.
-Ahoz ,hogy szövetséget kössünnk nem vagytok elegen Bucky-val. Ide mindenki kelleni fog a csapatból.-dőltem neki az ajtófelfának és elvettem egy képet az egyik közeli polcról. Az a nő volt rajta aki leribancozott engem.
-A párod?-mutattam felé mire közelebb lépett hozzám és visszarakta a képet a helyére.
-Miattam halt meg.-sütötte le a szemeit.
-Részvétem.-mondtam halkan.
-Tehát akkor újra össze kell állítani a csapatot mi?-mondta flegmán mire csendben bólintottam.-Körübelül mennyi időnk van várta?-nézett rám.
-Bármelyik pillanatban megkezdődhet az invázió Steve. Itt a kártyám és ha kellek tudjátok hol találtok engem. Csúsztattam át az asztalon egy kis papírcetlit majd a székről felállva hagytam el a ház területét. Felszállttam a motromra majd elindultam Melburn-be ahol a bázisunk volt található. Nos remélhetőleg Steve és Bucky a rendelkezésünkre fog majd állni.Eközben a bátison~
A kezeimet összekulcsolva gondolkozott Jean miközben a többi csapattársa az ajtákat tanulmányozta vagy éppen az edzőteremben volt a főhadiszálláson. Hirtelen egy kezet érzett meg a vállán ami egy férfié volt. Hirtelen mozdulattal a földre tiporta és látta ,hogy ő csak Ty.
-Oh bocsi Ty csak reflex volt az egész.-igazította meg a ruháját mikor hirtelen a kijelzőkön megjelent Dr.Black arca a monitorokon.-Devastrators, Teresa vezetőjük ma nem fog ideérni a kihallgatásra sem a kivizsgálásra ezért nélküle kell végrehajtaniuk a kísérletet és a tárgyalást pedig holnapra csúsztatjuk.-mondta majd a monitorokon eltűnt az arca.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Miss Captain America: Need Your Help [BEFEJEZETT]
FanficElső kötet: Miss Captain America Nos újabb betekintésben részesülhettek az életemben. Aki új annak bemutatkozom. Teresa Freese vagyok Ms.C.A. Nem hittem ,hogy egyszer attól az emberől kell segítséget kérnem akit nem a legjobban kedvelek. Az az emb...