11. I

244 21 0
                                    

Hirtelen egy erős ütést éreztem a gyomromba majd megragadtam az öklét majd a másikkal is támadni akart. Elkezdte a tetsemet ütéseivel bombázni. Az ájulás szélén állram de nem hárítottam sem védekeztem ellenük.
-A te neved Tamara Palmer Brendat!-nyögtem ki miközben ő döbbent arccal nézett rám majd nekidobott a falnak. Felmordultam a fájdalom miatt majd megpróbáltam felállni sikertelenül. Odalépett mellém és a bordáimba rúgott a lábával. Hatalmas reccsenést hallottam majd szúró fájdalom szúródott belém.
-Sarki fény bent vagyok a hajóban mit csináljak?-hallottam Tandy hangját. -Hahó, Szuper katona jelentkezz!-hallottam meg ismét a hangját. A hátamrs fordított Tamara és a szemembe nézett. Össze volt zavarodva. Láttam rajta. Egy erőteljes ütéssel a hajóból kikerülve éreztem a hideg fuvallatott amint a testemet átjárta. Tamara rémült arcát láttam magam elött. Lassan lehunytam a szemeimet majd az aszfaltba csapódva vesztettem el eszméletemet a külvilággal együttt...

E/3 szemszög

-Szuperkatona jelentkezz, itt Sarkifény!-próbálkozott újra Tandy de csak recsegés hallott, ismét. Nehéz sóhaj kíséretében indult meg a rácsos folyosón. Egy árva lélek sem volt a fedélzeten. Ez nem jelent jót. Csellel fognak próbálmozni. Sőt biztosan! Halk léptekkel haladt amikor hirtelen egy emlékkép villant fel a fejében. Zuhanás, egy nő rémült arca. /Lépj a helyembe ha nem élem túl.../. Hirtelen nyitotta ki a szemeit és levegő után kapott, majd folytatta útját.

Már jópár ideje csak üres folyosókat talált Tandy mikor hirtelen verés hangjaira lett figyelmes.

-Steve nem fogjuk sokáig bírni ellenük! Túl sokan vannak!-kiáltotta Janet miközben egy katonát végzett ki.
-Túlerőben vannak! De mi kevesen vagyunk ellenük!-mondta Jean majd leütött egy katonát és rájuk nézett.
-Itt a vezetőjük!-szólalt meg Spencer majd elkezdett felé futni mire Syan gyenge mozdulattal a földbe dobta őt. Ez feldühítette Luist és sikerrel pár ütést sikresen bevitt neki majd ő is hasonlóképp járt mint társa. Steve dobta el a pajzsát felkeltve rá a figyelmét evvel előnyt adva társainak a támadásban. Összhangban dolgozott a kis csapat míg egyesek a katonákat végezték ki. Vért izzad mindenki a győzelemért. De lehetséges ,hogy veszteséges áldozatot is fog hozni.

Miss Captain America: Need Your Help [BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora