Másnap korán kelve kezdtem az edzést Spencer-rel és próbáltam elvonni a figyelmemet a régebbi életemről. Ám közben pedig támadt egy ötletem. Thor. Mivel gondolom ,hogy ő Asgardban van és kapcsolatba tudunk velük lépni ezért engedéjjel két napra távozom innen és a földre utazom Thorral és megtárgyalja Odinson Satmard-dal azt ,hogy a földiekkel szövetséget köt és ha kell akkor támogatják az ottani élőket döntéseikben. Remélem beválik a terv.
Izzadtan vettem le a páncélt magamról majd az ottani cseléd lányok ugrottak fürdetni engem mire megkíméltem őket a munkától. Nem akarok rabszolgákat tartani magam körül. Nekik is vannak ugyanolyan jogaik míg minden más itteni életformának ezen a bolygón. Miután megfürödtem kiléptem a "jövőbeli férjem"-hez és a vállára hajtottam a fejem.
-Uhrt lehet egy kérésem számodra?-szóltam hozzá fáradtan.
-Persze kedvesem, neked bármit.-válaszolt.
-Kérlek hívd el Odinson idősebbik fiát hozzánk és engedelmeddel két napig távol leszek Thor felügyeletével-hajtottam le a fejem. Megfogta az állam és felemelte a fejem. A szemembe nézett és megcsókolt. A honvágy bennem nem múlt el csak felerősödött. Tetetten álltam dermedten míg nem fogyott el a levwgője Uhrt-nak. A szemembe nézett majd rám mosolygott. Erőltettem magamra egy valamennyire őszinte mosolynak tűnő vigyort és elindult szólni apjának. Odaléptem az erkély széléhez és a félkör íves lap szélét megragadva engedtem ki a bent tartott levegőmet. Remélem minden zökkenő mentesen fog menni, és el fog engedni Satmard mert ha nem akkor majd én fogok megszökni erről a nyomorult bolygóról. Én nem vagyok született királylány. Én csak egy beugró vagyok akit kényszerítettek arra ami most vagyok és kész! Lehetett volna normális életem de már az nem lehet. De a múlt az a múlt, és ezen nem tud immár senki sem változtatni. A gondolataim kavatogtak, mi lesz ha haragudni fog rám mindenki amuért nem tudták ,hogy mi történt velem. Lehet ,hogy már soha többé nem fognak velem szóbaálni de a legroszabb az is lehet ,hogy kitagadnak maguk közül, bár ezt nem tennék meg szerintem.Hirtelen megjelent egy portál majd egy fegyverért nyúlva rejtettem el a ruhám ujjábban. Mikorra eltűnt a színkavalkád megláttam szőke haját és megkönnyebbülten sóhajtottam egyet. Hazamegyek. Megfordult velem szembe majd döbbenetet láttam meg az arcán.
-Teresa mit keresel te itt? A földet átfésülik miattad mert nem tudják ,hogy hol vagy!-arcomra rakta két kezét így a szemembe tudott nézni. Perceken át csend volt köztünk mikorra elengedte arcomat. -Gyere induljunk!-mondta és azzal szorosan magáhozszorított és elindultunk a föld felé.Csupasz lábamat a deres fűre raktam mire csikis érzés kapott el. Elindultam Thor után aki egy épület felé indult. Lehet ,hogy ez a régi szállásunk ,csak egy másik épületben. Félénken léptem be az ajtón ahol mosolygva köszönt nekem a portás nő. Felmentünk az emeletre ahol minden kihalt volt. Hirtelen Luis kopasz fejét láttam meg amint kikászálódik a szobájából.
-Srácok itt van Teresa!-ordította majd mindenki nyüzsögni kezdett a szobájában. Hazaértem!
KAMU SEDANG MEMBACA
Miss Captain America: Need Your Help [BEFEJEZETT]
Fiksi PenggemarElső kötet: Miss Captain America Nos újabb betekintésben részesülhettek az életemben. Aki új annak bemutatkozom. Teresa Freese vagyok Ms.C.A. Nem hittem ,hogy egyszer attól az emberől kell segítséget kérnem akit nem a legjobban kedvelek. Az az emb...