5.

362 26 0
                                    

Egy jobbhorgot indított meg a társam ami elöl kitérve megragadtam a csuklóját és a földre dobtam. A homlokomat megdörzsölve guggoltam le Jeanhez.
-Na és hogyan vislekedett veled Tony?-kérdeztem Jean-től mire felhorakntott. Ezek szerint csak hozta Tony a hatalmas egóját. Bárcsak lenne egy olyan beosztott ügynökünk aki ki tudná szedni ezt a rossz tulajdonságát Tony-nak. Akkor még elmondanám az egész bibliát is neki ,majd kinevezném őt igazgatónak.
-Szokj hozzá ,hogy Tony egy egoista milliomos.-nevettem fel mire beleivott az italába miközben én a szerkezeten állítottam be Clint számára. Megfordultam a nagy tábla felé majd a szobák között Clint nevét kezdtem keresni mire rányomtam majd a funkcióknál az értesítésre rányomva raktam vissza a fekete anyagot, majd a logónk jelent meg a képernyőn.

A zuhanykabinba beállva mostam le róllam az edzésen összeszerzett izzadságomat és a port. Elzártam a viszet majd kiléptem a zuhanyzóból és magamracsavartam a fehér törölközőmet aminek a sarkára volt varva a logónk. Mivel délután négyre tárgyalásra kell mennem Black-hez ezért felvettem egy inget és egy fekete csőnadrágot felé még egy bőrzsekit aminek a bal vállánba bele volt égetve a monogrammom és a logó volt rajta halványan. Kiléptem az ajtón és beleraktam a speciálisan készített kulcsot majd egy kattanással az bezáródott rajta a három biztomsági zár. Az üres folyosón haladtam majd a konyhában Steve-t láttam meg amint a márványlapon támaszkodva vár valakire.
-Kire vársz Steve?-kérdeztem tőlle megtorpanva mire leugrott a székből és mellém sétált egy fehér inben és egy fekete nadrágban nyakkendőben amire fényesen rajta volt a cég logója.
Várjunk csak most mi ketten fogunk Black-hez menni tárgyalásra.
-Te is jössz a tárgyalásra?-kérdezte miközben észrevette a dzsekin a szinbólumot.
-Igen, gondolom ,hogy te is.-rántottam meg a vállam miközben a lift felé sétálltam. Ha azt mondták neki ,hogy jöjjön akkor jöjjön engem nagyon nem fog éérdekel Lekaptam a kulcsot a kis kampóról ahol a nevem volt. Beültem a kocsiba majd a hangárból kijárva indultam meg az épület felé.

Az épület folyosólyán sétalltam Steve mellett. Több női ügynök mosolygva nézett rá. De mi nem csajozni jöttünk ide hanem, megbeszélésre. Benyitottam a bal oldali ajtót ahol egy hosszú üveglapú asztal fogadott minket. Black már várt ránk, leülem az egyik oldalra, majd Steve velem szembe.
-Üdvözlöm Roegers Kapitány. Dr.Black vagyok az igazgató.-fogott vele kezett.
-Üdvözlöm. Nyugodtan hívjon Steve-nek. A Roegers Kapitány megnevezést nem annyira szeretem. -mondta kis mosollyal az ajkán, majd Black rámnézett.
-Teresa lenne itt egy fontos papír amit a fehér házból küldtek avval kapcsolatban ,hogy mi leszünk az elnök első számú védelme amihez a te aláírásod kell mert szinte te alapítottad meg a céget és a csapatot is.-magyarázta majd egy tollat és az íratot átcsúsztatva az asztalon gyorsan odafirkantottam a nevem, majd átnyújtottam neki a tollat és a papírt elrakta.
-Tehát akkor nem is húzom tovább a szót.-azzal elénk tolt egy egy képet mire lesokkolva néztem rá.

Miss Captain America: Need Your Help [BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora