16. E

170 15 1
                                    

Hallottam amint egy szív ritmusra ver. Álmosan kinyitottam a szemeimet és éreztem a tarkómon ,hogy lehellet csikiz. Megfordultam és láttam amint Steve kicsit kócos hajjal édesen alszik. Elmosolyodtam a látványtól és szorosan hozzá bújtam. Éreztem amint szorosan magához húz az egyik kezével. Majd egy hirtelen mozdulattal felém kerekedett. Kicsit megijedtem mert nem tudtam ,hogy mire számítsak.
-Jó reggelt Virágszálam.-szólalt meg a reggeli hangjával miközben mosolygott.
-Neked is Szivem.-viszonoztam a mosolyát majd hozzám hajolt és lágy csókot adott ajkaimra. Ez a férfi megbolondít engem! Éreztem ,hogy el akart válni mire ajkai után kaptam. Éreztem hogy nyelve bejutást kér mire megadtam azt és nyelvét az enyémre rakta majd maszírozni kezdte. Éreztem ,hogy elfogy lassan a levegőm ezért elváltunk. Lihegve érintettük össze homlokainkat és csak csendben élveztük egymás társaságát. A hasára fektetett Steve és elkezdte a hátamat simogatni,mire az egész hátam bizseregni kezdett és hozzá bújtam.

               [A királyságban]

-Ez mégis mit jelentsen?!-csapott az asztalra egy őszhajú férfi.
-Felség, engedje meg...-kezdett bele a páncélos katona.
-Guhst a négy birodalom őrzőjét küldjék a földre, most!-adta ki a parancsot majd elviharzott.

          [Teresa szemszöge]

Közösen reggeliztünk az étkezőben és hirtelen megéreztük ,hogy megremegett a föld alattunk. Mindenki az ablakhoz szaladt ahol láttuk, hogy pusztítani kezdtek az őrzők. Ne ne ne! Mit tettem?! Kiugrottam az ablakon és elkezdtem az egyik felé futni.
-Hé! Te igen!-mutattam rá.-Ki adott nektek parancsot ,hogy mindent pusztítsatok el?-néztem rá miközben még mindig üvöltöttem. Hirtelen a hatalmas lény felém lépett és el akart taposni mire ellökött Steve és egy kis sérüléssel megúsztam a halált.
-Mi történik most?!-nézett rám kissé dühösen.
-Nem tudom, de az biztos ,hogy nincsen ellenük esélyünk Steve.-válaszoltam neki aggodalmasan, mire hirtelen megcsókolt.
-Thor!-szólította meg a szőke istent aki az imént küldött egy villámot az egyik hatalmas lény felé majd rá nézett Steve-re.-Vidd el Teresa-t Satmard-hoz!-lihegtem mire bólintott és a kalapácsát az égbe emelte majd szorosan magához húzott és elindultunk...

Miss Captain America: Need Your Help [BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora