Pár perc múlva rendeződött Steve lélegzése.
-Én voltam? Vagy mi történt?-kezdtem faggatni a történtekről.
-Teresa nyugi nem történt semmi sem.-kezdett megnyugtatni.
-Nem Steve nincsen itt semmi sem rendben!-álltam fel idegesen.-Napok óta álmok gyötörnek az invázióról és egyre többször egyre szarabbak!-magyaráztam neki idegesen.
-Vigyázz a szádra Teresa!-emelte fel a mutatóújját.
-Te meg..! Nekem ez kezd arra utalni ,hogy bármelyik pillanatban is megkezdődhet az invázió.-ültem le az ágyam sarkára és a homlokomat dörzsöltem. Hirtelen Steve ült mellém és ennek következtében kicsit rosszuléreztem magam. Meleg kezét az enyémre vezette majd bíztatóan megszorította.A szemébe néztem majd ő is az enyémbe. A tekintetünk összefort majd hirtelen megszólalt a telefonom. Gyorsan felkaptam és a fülemhez tartottam.
-Halo?-szóltam bele bizonytalanul.
-Teresa főigazgató, kérem azonnal jöjjön a titkos helyre!-hallottam meg David hangját amiből azt vettem ki ,hogy nagy a baj. Gyorsan felkaptam magamra egy pulóvert és elindultam a park felé.Gyorsan lepattantam a motorról és a lefojón gyorsan lemásztam a titkos bunkerbe. David futott hozzám egy notebookot szorongatva.
-Teresa nagy a baj! Washingtonban, Magyarországon és Dél Amerikában már a Thain-ok pusztítják a városokat és az anyahajó Queens-ben fog leszállni amin Syan érkezik a hadseregével és...-hadarta a szavakat miközben én az eddig megírt jelentésen átfutottak a szemeim, átadtam a notebookot David kezébe és tovább mentünk a folyosón. -Mit akar tenni most Ms.Freese?-nézett rám majd megfékeztem lépteimet.
-Megfékezni őket!-adtam ki az utasítást mire a kijárat felé kezdtem rohanni majd elhagytam az épületet.Az épületbe berontva nyomtam meg a vészhelyzeti riasztót majd a ruhák felé vettem az irányt. Egyre jobban kezdtem ideges lenni mivel bármelyik pillanatban elindulhat az invázió és az egész túlélés rajtunk múlilk.
Mindenki harcra készen állt a tetőn a parancsra várva.
-Mivel lehet ,hogy odaveszünk a földért ezért, köszönjük istenem ,hogy életet dtál nekem és a földet szolgálhatom, ámen.-susogtam miközben a fejemet a sisakomnak támasztottam majd felraktam azt a fejemre és leugrottam a felszálló-ról. Az arcomba csapódott a hideg levegő ami kitisztította a fejemet és csak a feladatra koncentráltam. A földön megláttam amint Steve és csapata véres verejtékkel harcolnak a thain-ok ellen.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Miss Captain America: Need Your Help [BEFEJEZETT]
FanficElső kötet: Miss Captain America Nos újabb betekintésben részesülhettek az életemben. Aki új annak bemutatkozom. Teresa Freese vagyok Ms.C.A. Nem hittem ,hogy egyszer attól az emberől kell segítséget kérnem akit nem a legjobban kedvelek. Az az emb...