Luku 3: Avec

570 40 20
                                    

Moi stella

Yllä Zeke = Mikkel Gregers Jensen

P.s oon pistäny kaikkien näyttelijät ylös ne löytyy Cast:ista

***

"Aww. Mäkin rakastan sua." Sanoin ja painoin nopean pusun Zeken poskelle. "Sä oot mun ainoa ystävä." Sanoin.

Zeke näytti hieman tyrmistyneeltä, mutta hän kuitenkin hymyili hetken kuluttua.

Keittiön kalustus oli aika moderni. Keittiöstä oli suora näkymä olohuoneeseen jossa oli kokonaisen seinän peittävä televisio, musta sohva, lasinen sohvapöytä, stereot, kasveja jotka toivat hieman kodikasta tunnelmaa. Olohuoneesta lähti kaksi ovea vasemmalle. Keskimmäisen tiesin vievän Zeken makuuhuoneeseen ja yhden pelihuoneeseen. Se on täynnä uusia hienoja pelejä.

Olkkarin oikeallakin puolella oli ovia: yksi vei saunaan, yksi poreammeelle, yksi uima-altaalle, yksi vessaan ja yksi Zeken juhlasaliin. Keittiö ja olohuone ovat samassa tilassa. Keittiö on kuitenkin eristetty kulmaan ja keittiötä on korotettu hieman niin, että se erottuu olohuoneesta. Zeken koti on mielestäni aivan ihana! Se on niin ihanan kiiltävä ja täydellinen.

"Kaisla. Tule mukaan." Zeke pyysi.

"Okei?"

Zeke ohjasi minut huoneeseensa ja sulki oven perässämme.

Zeken huone oli valkoinen ja seiniä kreikkalaisia koristepylväitä oli koristeltu kultaisilla koukeroilla. Huoneessa oli tauluja kultakehyksillä ja takka jonka ääressä oli sänkyyn sopiva sohva ja kaksi nojatuolia. Sohvan edessä oli kultainen sohvapöytä. Huoneessa oli myös valtava kirjahylly ja useita kasveja. Huonessa oli lasiset tuplaovet jotka johtivat Zeken suureen sisäänkäveltävään vaatehuoneeseen. Huoneen keskellä oli suuri valkoinen sänky jossa oli kultaisia koristeita.

 Huoneen keskellä oli suuri valkoinen sänky jossa oli kultaisia koristeita

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Voit valita mekon keskitalven juhlaan." Zeke sanoi nyökäten kohti vaatehuonetta.

"Mmm... Mutta nää on sun vaatteita." Sanoin toinen kulma pystyssä katsellen vaatehuoneeseen. 

"Niin?" Zeke naurahti.

"Ne on miesten." Sanoin nauraen.

"Ne voi vaan vaihtaa." Zeke sanoi kuin se olisi selvä juttu. Zeke sulki vaatehuoneen ovet ja painoi nappia oven vierellä. Katselin, kuinka huone pyöri ympäri kunnes miesten vaatteet katosivat seinän taakse ja naisten omat tulivat tilalle.

"Wow." Huokaisin ja astuin huoneeseen. Mekkoja, kenkiä, koruja, hattuja, laukkuja ja meikkejä. Kaikenlaisia värejä, mutta eniten keltaista ja kultaa.

"Toivottavasti löydät jotakin." Zeke sanoi. "Annan sinulle vähän omaa rauhaa."

"Kiitos." Sanoin ja astuin huoneeseen. Aloin käymään mekkoja läpi, mutta mikään ei tuntunut oikealta. Ainekaan ennen yhtä mekkoa.

Puolijumala nimeltä KaislaWhere stories live. Discover now