Luku 4: Chaos

530 35 17
                                    

HUOM TÄRKEÄÄ: Ennen kuin alatte lukemaan tätä lukua menkää ekaan lukuun ja lukekaa sieltä löytyvä ns, sanaselitys. Siinä ei selitetä kreikkalaisia sanoja vaan sanoja joita mä tulen useasti käyttämään tässä tarinassa tiettyyn tarkoitukseen joka siun pitää tietää.

Zeken näkökulma

***

'Saatanan Hermes.' Ajattelin vihaisesti asuessani juhlasaliin. Hermeksen tunteet Kaislaa kohtan kulkee paljon syvemmällä, kuin Kaisla tietää. Kaislalle Hermes on kuin setä, mutta Hermekselle Kaisla on paljon enemmän. Sen näkee Hermeksen silmistä. Siitä kuinka hän katsoo Kaislaa. Hän ottaa kaikki mahdollisuudet koskettaa Kaislaa. Varmaan ajattee jopa menevänsä joskus Kaislan kanssa naimisiin...

Nyrkkini puristuivat tiukasti kiinni aina, kun ajattelin Hermestä. Se liero ei saisi Kaislaa. Ei jos minulta kysytään.

Oven edestä oli valkoiset portaat joissa oli pitkä punainen matto. Portaiden ympärillä olevia seiniä koristi valkoinen, kulta, kynttilät ja paksut pylväät. 

Huonetta koristi kultaiset koukerot ja kattomaalaus

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Huonetta koristi kultaiset koukerot ja kattomaalaus. Huonen seinillä oli suuret ikkunat kultaisilla karmeilla, joista näkee lumipyryn ulkona. (A/N Huone on paljon isompi, kuin kuvassa)

Silmäni skannsivat huonetta kunnes huomasin ihmisjoukossa isäni joka seisoi lähellä huoneen reunaa vaimonsa Heran vieressä

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Silmäni skannsivat huonetta kunnes huomasin ihmisjoukossa isäni joka seisoi lähellä huoneen reunaa vaimonsa Heran vieressä. Isä näytti käyvän kiivasta keskustelua Heran kanssa viinilasi kädessä.

"Isä?" Sanoin selkeästi lähestyessäni isää ja Heraa katkaisten heidän keskustelunsa.

"Zeke." Hera sanoi hymyillen hieman. Hera ei pidä minusta, koska olen isän syrjähypyn tulos. Isä vietteli ihmis äitini ja yhden yön tuloksena olin minä. Kun olin pienempi Hera kohteli minua hyvin kylmästi ja yritti saada isän kieltämään minut, jotta minustakin tulisi unohdettu. Se kuitenkin loppui, kun Hera meni liian pitkälle ja yritti heittää minut alas Olympokselta. Pitkän riidan ja raivokohtauksen jälkeen Hera joutui alistumaan isälle ja kohtelemaan minua paremmin. Vaikka Heran ja minun välini ovat lämmeneet niin Heran hymyssä on yhä jotain teennäistä, kun hän katsoo minua.

Hera on kaunis. Sen näkee kuka tahansa. Hänen ihonsa on vaalea ja virheetön. Hänen kasvonsa ovat symmetriset ja vahvat. Heran hiukset yltävät vähän hänen olkapäitänsä alemmas ne ovat luonnonkirharaiset ja suklaan ruskeat. Heran kulmat ovat kapeat ja kulmikkaat ja harmaa ruskeat silmät kapenevat sisäänpäin. Hänen huulensa ovat leveät ja alahuulen reuna on miltei pyöreä. Heran huulet eivät oikeasti ole niin suuret kuin miltä ne näyttävät. Hera käyttää ihmisten keinoja saadakseen niistä täyteläisemmät. Hänen ripsensä ovat lyhyet ja meikki aina hillitty. Heran leuka on vahva ja nenä tikkusuora.

Puolijumala nimeltä KaislaWhere stories live. Discover now