Prolog

2.8K 67 2
                                    

Ozvalo se klepání...Šla jsem i s Rose otevřít dveře...V tu chvíli jsem si chtěla nafackovat...Hned jsem je chtěla zavřít ale zastavila mě jeho bota...,,Kurva" řeknu a otevřu dveře...,,Proto si zrušila školu?" Zeptal se...,, Vidíš někde jiný důvod?" Zeptala jsem se a než jsem ho stihla pozvat už se zouval u mě v chodbě...Zavřel za sebou a šel ke mě do obýváku...Já tam i s Rose šla a sedla na gauč...,,Jak dlouho jí máš?" Zeptal se...,, Myslíš kdy jsem otěhotněla nebo kdy se narodila...?" ,, Obojí.." řekl a já s výdechem odpověděla...Jsou jí 2 měsíce... Tudíž jsem ji čekala v srpnu nebo v Září minulého roku..." Odpověděla jsem...,,A kdo je otec?" Zeptal se a mě polilo horko...Mám mu to říct?Co mu mám říct? "Ty si táta tohohle spratka?" Ne...,,To kdybych věděla" povzdechla jsem si...,,Ty nevíš s kým to dítě máš?!" Zeptal se překvapeně,,Hele...Bylo září a byly mejdany...S někým jsem tam přišla do styku...A pak jsem se dozvěděla že jsem těhotná...Chodila jsem do školy jak dlouho jsem mohla..."Svěřila jsem se mu...,, Takže...Ty to fakt nevíš?" Tak to bych ti asi neříkala že to nevím ne?!Proboha živého... Ta klučičí logika je horší než ta ženská...,,Ne.." řekla jsem ale malá se rozbrečela takže mi bylo jasné že chce jíst... Jednoduše jsem vytáhla své ňadro z podprsenky a dala ho malé...Chvilku váhal zda se má otočit ale když jsem prolomila ticho slovy,,Mohl si to být i ty,tak je mi to jedno jestli vidíš moje ňadra..." Se na mě podíval a řekl,,Je pravda že jsem to mohl být já?" ,,No co já vím..." Řeknu a uchechtla jsem se..,,Potřebuju nutně vědět jestli jsem to byl já..." Řekl a rukou si prohrábl své hnědé vlasy..,,Já nevím... Vážně nevím.." řekla jsem zase na oplátku já a napila se džusu...,,Ale musíš alespoň vědět jak vypadal ne ?",,Hele...Je to skoro rok zpátky..." Řekla jsem a podívala se do jeho očí, kterým teď právě lžu...,,Tak uděláme jednu věc..." Řekl a koukl okem na malou...,,Jakou?" Zeptala jsem se a koukla na něj...,,Tuhle" řekl a dal své rty na ty mé...Začali jsme se líbat...jednu ruku mi dal na bok a druhou se opíral o pohovku..Já jednu ruku dala na jeho tvář a druhou jsem držela hlavičku malé Rose...Když se odtáhl,zeptal se,,Líbal stejně?" A v tu chvíli mi to došlo že to MUSEL být on..,,Tak jo?" Zeptal se...Já sklopila hlavu..,,Nebo to chceš ještě zkusit jednou?" Zeptal se s úsměvem...Já se na něj podívala a on mě znova políbil...Pohybovaly jsme rty a já jak jinak jsem spolupracovala...Odtáhl se a zvedl obočí...,,Tak ?" Zeptal se a já se musela podívat do těch hnědých očí...,,A kdybych byl?" Zeptal se a já odpověděla,, Nezlobila bych se kdyby si teď odešel a řekl že jsem největší chyba v tvém životě a že mě nikdy nechceš vidět..."On se jen usmál a řekl,,Za chvilku jsem tady..." V tu chvíli vyběhl z domu a za 20 minut byl zpět i s několika taškama věcí a asi 3 igelitky s jídlem...,,Co to děláš?" Zeptala jsem se,, Neopustím svou rodinu..." Řekl a já se musela usmát...Rose byla už dávno v postýlce a já mu vzala tašku s oblečením a nesla ji do ložnice, která obsahovala i skříň.. Vyskládala jsem mu věci a on zatím dával do lednice a do poliček různé jídlo, které donesl od něj z bytu...Když bylo vše uklizené šla jsem se podívat na Rose..Spinkala...Byla dokonalá jako on... Její hnědo-modré oči byly zavřené a spokojeně oddychovala...Najednou mě někdo chytl zezadu a políbil mě na krk...Musela jsem se usmát...,,Takže jsem udělal...Tohle?" Zeptal se a kývl hlavou kde se nacházela i malá Rose...,,Theo?" Zeptala jsem se,,Co ke mě cítíš?" Zeptala jsem se,,To co k nikomu jinému už dlouho ne" řekl a mě se rozbušilo srdce jako nikdy,,A co ty ?" Zeptal se a já ho políbila,,Tohle" řekla jsem a začala ho líbat na krku,Na tvářích,Na rtech a na ramenou..Pomalu jsme couvali k posteli... Otočil mě a jemně mě strčil na postel...Líbali jsme se a jako lusknutí prstů jsme neměli trička a pomalu se zbavovali kalhotů ale jako naschvál se malá Rozplakala....,,Pfff..." Odfrkl si Theo..,,Zvykej si.." řekla jsem a uchechtla jsem se...,,Co myslíš že chce teď?" Zeptal se když si zapínal poklopec,,Asi přebalit... Řekla bych.." řekla jsem a zvedala jsem se z postele a přes hlavu jsem si rychle hodila jeho triko,,Hej! To je moje triko!" Řekl a já řekla,,Tvoje? Neřekla bych..." Zasmála jsem se a šla malou přebalit...Měla jsem pravdu...Theo nebyl tak špatný jak vypadal..Vypadal jako nějaký tvrďák ale byl to velmi dobrý kluk...,,Tak co ?" Zeptal se když si dělal kafe...,,Zase spí..." Řekla jsem a požádala ho,, Uděláš mi prosím také jedno kafe?",,Za něco možná..." Řekl a dělal že přemýšlí...Ihned jsem mu skočila na tělo a obmotala jsem si nohy kolem jeho pasu... Chtivě jsem si brala jeho rty...On mě vysadil na linku a líbal mě na krku,Na rtech a několikrát mi i zmáčkl zadek..Rukou mi zajel pod tričko a jemně mi hladil záda...A jako na zavolanou mi za zády cvakla konvice, která oznámila že je voda vařená...Zalil si kafe a mě také...,,Tak...Jak dobře jsem udělal kafe ?" Zeptal se a já se uchechtla ,,dobře...Ale-" a zvonek...,,To jako fakt?" Zeptal se...já jsem se zasmála a šla otevřít... Otevřela jsem je a zase je rychle zabouchla...,,Kdo to je ?",, Sebastian.." řekla jsem...,, Vydrž chvilku..."řekl a začal si sundavat džíny....,,Co blbneš?" Zeptala jsem se,,Nech toho..." Řekl a šel ke mě..Objal mě ze zadu a otevřel...,,Ahoj.." řekl a podíval se na Thea,,Asi jdu nevhod co?" Řekl a koukl na Thea, který byl jen v Boxerkách,,Noo trochu jo..." Řekla jsem a usmála se..,,Tak já přijdu jindy...Ahoj" řekl a já mu jen mávla protože mě Theo ještě před Sebem začal líbat a zavřel dveře...jak se dovřeli tak jsme se odtáhli...,, Dobrý nápad..." Uznala jsem a šla si dopít to moje Kafe...

Ahuuj...Tak jak jste si všimli tak nová kniha je na světě...Zatím se mějte a papa...a omlouvám se za chyby... Ich liebe dich 🍉 Crazy Girl 🍉

Moje ?(Short Story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat