Fuj...Jen jsem vešla tak mě do nosu udeřil velmi silný pach kouře...,,Mami?" Zeptala jsem se opatrně a z rohu ke mně vyběhla mamka a objala mě...,,Jak se máš? Zlatíčko...Co to břicho jako?" Řekla se smíchem...já se musela zasmát jak bylo krásné ji vidět se smát...,,Bude to holčička..Rose" mamka se rozplakala a objala mě...Z poza rohu vyšel...Theo...I s jeho otcem..Jeho otec měl u pusy cigaretu a já myslela že mu jednu vrazím...,,Theo?"zeptala jsem se,,Angie?" Zeptal se a já se zadržovala slzám...,,Koukám že se znáte?!" Řekla mamka a políbila jeho otce a můj žaludek udělal 3 salta vzad...,,Ehm... Omluvte mě ale musím ještě k doktorovi...Jen jsem přišla pozdravit..Tak se mějte..." Řekla jsem a vyšla z domu...,,No kurva!" Řekla jsem a vracela se pro kabelku...,,Tady sis něco Zapomněla..." Řekl Theo s kabelkou v ruce..,, Děkuju" špitla jsem a jak se mě jen prstem dotkl bylo to jako rána dýkou přímo do srdce.. ,,Není zač Ale-" řekl a rychle mi vtiskl polibek na rty...No polibek to ani nebyl protože se naše rty pouze o sebe otřeli a ještě dodal,, Nezapomeň na to jak se teď cítíš...Bude to hodně důležité pro potom..." Řekl a odešel...Já se rozešla na druhou stranu a smutnější jsem se vracela domů...Otevřela jsem dveře a úplně se usmála..,,Já myslela že nepřijdeš..." Řekla Emma a vtiskla mi do ruky papír, který jsem začala zběsile rychle číst....,,Co je to ?" Zeptala jsem se po obrovském objetí...,, Uvidíš.." řekla a nervózně přešlapovala z jedné na druhou...,,Ty si těhotná?" Řekla jsem a silně ji objala...,,No...Ale nevypadam tak špatně jako ty..." Řekla a zasmála se,,Tak ti teda děkuju!" Řekla jsem a objala ji se smíchem,,Gratulace...S kým?" Zeptala jsem se a ona posmutněla,,No...On je to..No... Nový...učitel na škole..." Řekla a mě se rozbušilo srdce...,, McCall?!" Vykřikla jsem a usmála se a ona se uchechtka,,Jo?" Zeptala jsem se,,Jo..." Řekla a spolu jsme se začali smát...Na naší vysokou totiž přijali učitele, kterému je 22 takže...Jmenuje se Scott McCall...Celkem i pěkný ale není to můj typ...Theo je prostě ten- A DOST ! Zase myslim na Thea...
A tady poslední za dnešek...Dobrou noc...Pac a pusu- 🖤 Adél 🖤
ČTEŠ
Moje ?(Short Story)
RandomUž od mého těhotenství hledám otce...Je to on ?Nebo je to ten druhý ?Tak kdo?A je to vůbec moje ?Je to i jeho...Ne jen moje...Někde ten otec musí být...Nemohl se propadnout do země...A navíc... Dítě mu stejně bude podobné...Ale co když mě nepozná?Co...