,,Opravdu?" Zeptám se a on kývne...,, Já...Já...Já...-" nevěděla jsem co říct ale jeho sklopený pohled a následné zaklapnutí krabičky mě vytrhlo z transu...On si vedle mě se smutným výrazem přisedne a já se na něj podívám... Jemně ho políbím a pak tiše dodám,, Miluju tě a jsem rozhodnutá...Ano..." Řeknu a jeho oči chvilku koukají do těch mých a neví jestli si dělám legraci nebo ne...,, Vážně?" Řekne a já kývnu...Jeho ústa se velmi rychle zvednou a políbí mě..,, Takže...ti můžu nasadit ten prstýnek?" Zeptal se a já kývla...Měla jsem prstýnek na ruce a hleděla na Thea... Usmíval se...Rose byla vyspinkaná, tudíž přišel čas na hraní... Hrála jsem si s ní tím způsobem že jsem ji občas polechtala a ona se zasmála...Ten smích byl jako ten nejkrásnější zvuk...,,Zlatí! Volá ti...." Neřekla jsem zbytek věty...Volal mu otec...Theo došel ke mě a zvedl ho...,,Kde jako jsi ?!kde jsou tvé věci?,Kde si vzal peníze?,ty jsi se odstěhoval?" Následovalo dalších několik naštvaných otázek a Theo se potichu uchechtl...,,Tati..Tati...TATI!"řekl už trochu mírně naštvaně Theo...,, neboj se... Všechno jsme si zařídily...Ne...S ní...Moje...Ano...Ano...Ne...Ano... Jasně...Jo.....Už dost....Nemám na to moc času.... dodělám...Joooo.... Čau" slyšela jsem jen Thea...,,Mrzí mě to..." Řekla jsem dost lítostně,,Co tě mrzí?" Zeptal se opatrně,,Že jsem vás rozhádala..." Řekla jsem a následně ho opatrně obejmula,abych neublížila malé Rose...,,Miluju tě" řekl a já se usmála,,Taky tě miluju..Moc tě miluju..." Řekla jsem a políbila ho na tvář....,,Co kdyby jsme si nachystali kde,kdy,jak,v čem bude svatba?" Zeptal se a já přikývla...Rose je ještě maličká, tudíž zase usnula... První jsme si vybrali den...21.10. tudíž říjen... další bylo místo...Theo našel krásný zámek,na kterém se běžně konali svatby...Svatba byla sladěná do dvou barev... Modrá a bílá...Pak jsme si už jen zamluvili dalších pár věcí a jelo se dále zařizovat.. Ještě ten den jsme objednali dort, vybrali šaty, Boty a nakonec jeli za Theovo kamarády aby nám dělali svědky...Já potom ještě sama jela za Emmou a všechno ji vysvětlila... Měla jsem první družičku... Zbytek prý zařídí Emma,za co jsem jí byla vděčná...A pak už jen pozvánky...Když už bylo v našich rukou 2oo pozvánek promluvila jsem,, Takže... Pošleme poštou nebo...je předáme osobně...?" Zeptala jsem se ale Theo nevnímal ,,Jako!!ale vnímej mě!" Řeknu a začnu se smát...,,Co? Jooo...asi je předáme..." Řekne a to už sedáme do auta a já ještě připoutala malou Rose...
----------Po svatbě---------
Musím uznat že svatba byla nádherná a přesně podle mých představ.. všichni tam měli saka, Modré/Bílé šaty a moje máma to zase obrečela...Bylo to nádherné a my s Theem jsme si mohli užívat jak jsme chtěli, protože Rose hlídala Emma...Teď jsme doma a pouštíme si film, u kterého malá Rose usíná v Theovo náruči...Je ji už 5 měsíců takže tak nějak už zkouší sedět a batolit se...Je nádherná....Odnesla jsem ji do pokojíčku a následně si vlezla k Theovi...Objal mě kolem pasu a já tak usnula...Ahooj... omlouvám se že tak krátká kapitola ale za chvilku vyjde poslední tudíž epilog... Měla jsem v plánu úplně jiný kapitoly ale něco ještě musím dořešit takže jsem to takhle přeskočila a v epilogu to nebude o nic jiné... zatím ahoj....Pac a pusu 🖤 Adél 🖤
ČTEŠ
Moje ?(Short Story)
RandomUž od mého těhotenství hledám otce...Je to on ?Nebo je to ten druhý ?Tak kdo?A je to vůbec moje ?Je to i jeho...Ne jen moje...Někde ten otec musí být...Nemohl se propadnout do země...A navíc... Dítě mu stejně bude podobné...Ale co když mě nepozná?Co...