Táta?No mě by to taky zajímalo...

1.2K 38 7
                                    

,,Tak kdo je táta?!" Zeptal se nervózně...,, Neřvi na mě!" Řekla jsem mu ,,Kdo?" Zeptá se klidněji... Já vím že je to on ale co mu mám říct...Je to ten nejlepší kluk na světě a má skvělou budoucnost...Nemůžu mu ji takhle zkazit...,, Nevím.." zalhala jsem,, Takže...Ty nevíš s kým si jako spala nebo co ? Nebo mi lžeš nebo co ksakru?!" Začal na mě řvát,,Kurva já nevím!!" Zařvu zpátky a beru mu test z ruky...,,Tak mi aspoň řekni pravdu...Je to moje ?" Zeptal se...Ne asi...Santa Clause... Booože...,,Ne.." řeknu a do očí se mi hrnou slzy a stejně tak i jemu...,,Pamatuješ si jak jsem ti řekl že tě miluju?" Řekl a slzy mu tekly po tváři...,,jo" řekla jsem a tekly mi slzy, stejně jako jemu..,,Já to myslel vážně...A teď ? Koukej jak jsem dopadl.... Vidíš ?proto nevěřím holkám... Další holka,co mě podvedla.... Díky" začal kývat hlavou a koukal na mě...

 Díky" začal kývat hlavou a koukal na mě

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Bylo mi ho v tu chvíli.. Vlastně po celou tu dobu tak líto...Já ho miluju a on mě...Já mu lžu o tom jak to dítě není jeho a že jsem ho podvedla..,,Milovala si mě?" ,,Ještě furt tě miluju..." Řekla jsem a on mě chtěl obejmout..Já neváhala...Objala ho a brečeli jsme si na ramena...Všichni byly ve třídách..,,Pojď se mnou na kolej...Tam ti to všechno vysvětlím.."Řekla jsem krz vzlyky a doufala že půjde..,Ne...." Šeptl a stále mě nechtěl pustit...Doslova to odmítal...,, Proč?" ,, Nedělej mi to ještě horší...Podvedla si mě..." Šeptl a tohle bylo Doslova jako kudla namířena na střed mého srdce...,,No..Jo... jasně.." řekla jsem a naposledy se mu zadívala do těch očí...Naklonil se a já ho políbila...Naposledy jsem si vychutnávala každý detail jeho rtů... Protože jsem věděla jednu dechberoucí věc...Že už ho jen tak neuvidím...Ani nechutnám ty jeho nádherné rty...Nic...Dala jsem mu ruce za krk a řekla jednu jedinou věc...,,Budu tě milovat a v životě na tebe nezapomenu..." A rozplakala jsem se...,,Já na tebe jen tak nezapomenu... Přísahám...Miluju tě.." řekl a odešel...Já odešla taky a šla na svou kolej...Tam vyplnila papír o tom že ukončuji tuto školu...Zabalila si všechny věci a rozhodla se jít rozloučit se se všemi...Šla jsem samozřejmě první za naši třídní paní učitelkou a tam jí všechno vysvětlila...Poděkovala že jsem se šla rozloučit a popřála hodně štěstí...Pak jsem vešla do třídy...,, Slečno Caroll...Jdete pozdě..." Napomenul mě učitel a já mu podala papír,který obsahoval že už tu nadále nebudu studovat...,,Co se stalo?" Zeptal se a já mu ukázala zase za papírem test...Popřál mi štěstí a já test uklidila do kapsy...,,Jdu se s vámi se všemi rozloučit..." Řekla jsem nahlas a čekala na reakci...Všichni stichli a bylo dost vidět že chtějí vědět co se děje...Já šla k lavici kde seděla Emma...,,Děkuju za všechno Emm..." Řekla jsem a sehla se k jejímu uchu...,,Na koleji máš adresu a až se narodí můžeš se přijít podívat...Klidně se stav i dříve..." Řekla jsem jí a ona se rozbrečela...Objala mě a já jí...Šla jsem dopředu a z kapsy vytáhla test... Ukázalo ho na celou třídu...,,Co to?, těhotná?, Myslíš že půjde na potrat?,Holka/kluk?" Takovéhle reakce jsem přesně čekala....Emma mi ještě Naposledy zamávala a šla jsem pro věci...Vzala je a políbila zrdcadlo,které mělo lístek s mojí adresou pro Emmu...šla jsem z budovy a přes slzy nastoupila do autobusu a šla si sednout úplně dozadu...Myslela jsem že to doma vezmou dobře...Ale ne...Mamka si stěžovala že ještě nemá vnoučata a když jsem jí oznámila že jsem těhotná okamžitě mě vyhodila...Plakala jsem a nevěděla co mám dělat...Ihned jsem pak šla za Marcusem...Můj kamarád který mě měl rád jen jako kamarádku, protože je gay..Nechal mě u něj a já mu slíbila že si najdu byt co nejdříve to půjde...A tak jsem těhotná bydlela u kamaráda Gaye...

Jak jsem slíbila tady je ještě jedna kapitola... Možná ještě stihnu jednu... Uvidím..Jak jsem psala nemám náladu a kapitola znova o ničem...Tak se omlouvám za chyby...Ich liebe dich 🍉 crazy girl 🍉

Moje ?(Short Story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat