Jak se to všechno stalo..

1.9K 47 0
                                    

Ahoj...Jsem Angie Caroll a je mi 18...Chodím na vysokou a ráda chodím na párty...Jsem prostě normální puberťák...Jak jinak že?Dneska mám nějak dobrou náladu...Jsem vysoká,štíhlá a blonďatá dívka s modrými oči...Jsem celkem oblíbená i když ne tak moc.. Kamarádů mám taky poměrně dost...A ráda koukám jak kluci hrajou fotbal...Je sranda je pozorovat jak se honí za míčem... Jelikož je září, tak začala i školní, fotbalová sezóna...Takže když náš tým vyhraje,slaví se to...A to bych nebyla já,kdybych tam nešla...Takže jsem si Odpoledne vybírala oblečení s mojí kamarádkou Emmou...Ema je brunetka s Hnědýma očima...Máme stejně retardovaný humor...Takže se prostě schodneme..Já si na sebe vzala vínové triko a bílou sukni..
A Emma si vzala Zelenou sukni a červené tričko...
Šli jsme tam a Emma se hned vypařila za Danem...Její přítel...Není to špatný kluk...Je jen až moc často úchylný..Ale co si budeme povídat, který kluk není úchylný? Avšak já mám oči jen pro jednoho...Theo Reaken... Kapitán fotbalového týmu...Je vážně dobrý...Ale myslím si že o mě ani neví... Myšlenkama jsem se vrátila k pití, které mi někdo dal...Bylo v červeném kelímku,ke kterému jsem následně přičichla...Musím uznat že mě do nosu praštila vůně velmi, ale opravdu velmi tvrdého alkoholu...Já jsem to do sebe kopla na ex a nějak mě to neštvalo...Ale ani ne za 5 minut jsem byla trochu víc mimo... Začala jsem tam tancovat a zanedlouho jsme měla něčí ruce na bocích a jeho tvář na mém rameni...Musím uznat že vlasy měl krásné...Podívala jsem se kdo měl tu čest a ztuhla jsem...Doslova...Přestala jsem se hýbat a dívala se do těch krásných hnědých očí.. ,,Theo?" Řekla jsem zaskočeně ale najednou mě to všechno přešlo, protože mě políbil... Jemný rty a mírný úsměv mu zdobil obličej a když se naklonil k mému uchu aby mi řekl,,Půjdeme nahoru?" Tak jsem v sobě měla takového adrenalinu,že by se to nedalo ani spočítat...Šla jsem s ním do pokoje a teď bych tam ani nešla...Jak to dopadlo? Zamkli jsme se...A pak ? Už nevím...Byla jsem tak našrot že jsem měla okno...
***
Ráno jsem se probudila v úplně cizím pokoji,s úplně cizím člověkem a úplně nahá... Silná bolest hlavy se dostavila poměrně brzy.... Všimla jsem si že moje triko je na dva kusy a moje kabelka je pootevřená...Šla ke své kabelce a tam byla rozdělaná krabička kondomů...Rychle jsem je přepočítala a jeden chyběl,,Tak aspoň že byla ochrana..." Vzdychla jsem a začala hledat kalhotky..Všimla jsem si že jsou na druhé straně pokoje...Šla jsem potichu ke straně,kde se nacházel cizinec...Když jsem se sehla pro kalhotky zakryla jsem si pusu... Proč? Protože jsem se vyspala s kapitánem týmu Theem Raekenem...,,,No kurva..." Řekla jsem tiše a oblékla si své kalhotky...V tu chvíli se ozvalo hrozné zaúpění ve stylu,,Že já se vždycky tak opiju..." Když otevřel oči usmál se na mě...,,Tak...Jaký jsem byl?" Zeptá se a já se zasměju...,,Hele...To kdybych já věděla..." Řekla jsem a hledala podprsenku...,, Nevíš kde mám-" když v tom jí vytáhl z deky...,, Děkuju" řekla jsem ale když jsme se pro ni natahovala přitáhl se mě do polibku...Líbali jsme se ale já se odtrhla,, Proč?" Zeptala jsem se a on mi odpověděl a jen se usmál,,Protože si byla dobrá" řekl a já se musela usmát,, Chceš tu podprsenku? Tak si pro ni pojď" řekl a dal si ji pod deku a otočil se zády ke mě...Ok... Chceš si hrát? Tak fajn...Lehla jsem si mu na záda a začala jsem mu jemně nasávat kůži na krku a rukama ho držela na ramenou...,,Co to děláš?" Zeptal se a zasmál se ,, Dělám co chci" řekla jsem a rukama sjela podél jeho těla k bokům a zase zpátky...,,Tady si někdo hrál co ?" Zeptala jsem se když jsem na svém krku objevila asi tohle...:

To on se uchechtl a přetočil se na záda

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

To on se uchechtl a přetočil se na záda...Já se snad ani nepoznávala...,,Tohle jsem udělala já?!" Zeptala jsem se a přejela přes jeho hruď..

,,Tohle jsem udělala já?!" Zeptala jsem se a přejela přes jeho hruď

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Jop" odpověděl mi a stáhl si mě k sobě do postele..,,Hele..." Řekla jsem a sáhla si na krk...Celkem to bolelo...,,To bolí..." Postěžovala jsem si,,Ty si stěžuj" řekl se smíchem Theo a jemně si přejel rukou po hrudi...,,Tak aspoň že jsem byl Teda dobrej" řekl a koukl na mě...,, Koukám že já taky nebyla špatná co?" Zeptala jsem se a nalepila se mu na rty...,,Myslím že už asi půjdu..." Řekla jsem a šla se obléct ,když mi došlo že nemám triko...,,Ehmm.. Menší problém.." řeknu a on se podíval na triko a zasmál se a já s ním...Vzala jsem si teda jeho košili a odešla... Prošla jsem kolem některých lidí, kteří nedošli ani domů a váleli se tady...Došla na svou kolej a tam viděla Emmu..,, Konečně si tady !" Vykřikla a spustila lavinu otázek ,kde jsem byla.. Nezbývalo mi nic než jí všechno říct...,,Ty si blázen..." Řekla se smíchem...,,Si děláš prdel ne ?" Řekla a koukla na můj krk..,,Ne proč?" Zeptala jsem se,,No to se bude špatně vysvětlovat..." ,,Kdyby si viděla jeho..." Uchechtla jsme se a popisovala co má on...Nevěřila mi... Však zítra uvidí až se bude převlékat na Fotbalu...

Ps: v médií jak vypadá Theo 😍Tak ještě jedna kapitola..Dobrou noc... Omlouvám se za chyby..Ich liebe dich 🍉 crazy girl 🍉 Každý vote a komentář potěší 💓

Moje ?(Short Story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat