Malá Rose...

1.1K 37 4
                                    

******O 2 měsíce později******
Právě jsem si konečně Dojedla oběd, který dělala mamka...když v tom jsem cítila silnou bolest...,,Kurva..." Řekla jsem a volala mamce...,,Mami....Vím že si v práci ale....Kurva...Rose! No..." Začala jsem zmatkovat do telefonu a mamka to v tu chvíli položila a ani ne za 2 minuty mi zvonila na zvonek...Já stála nedočkavě u dveří s taškou ...Hned jsem ji otevřela a jeli směr»Nemocnice...Asi po dvou hodinách už jsem v klidu mohla ležet a nic nedělat...Měla jsem malou Rose v ruce a čekala kdy přijde mamka...Když přišla řítila se ke mě jak vítr... Přišel i táta s Annou...,,Tak jak je ti?" Zeptal se taťka,,Jak myslíš?" Zeptala jsem se a zasmála se,,No jo..promiň... Špatná otázka..." Řekl a podrbal se na zátylku..,,A kde je malá Rose?" Zeptala se s nezájmem Anna,,U mě..." Řekla jsem a trochu odstranila deku,kterou byla zakrytá na mé ruce malá Rose, která pravidelně oddechovala...,, Bože ta je krásná..." Řekl Theův táta..Ryan...,,Kde je Theo?" Zeptala jsem se trochu nervózně..,,Je v Anglii... Se přestěhoval...Je starý dost...." Řekl jeho otec a odešel si ven zapálit tu odpornou věc... cigaretu...,,Ale to je hodin...Musíme jít...Jdeme" řekla Anna a šla a otec se řítil za ní...,,Ani se nerozloučíš!" Řve za ním máma,,Nech to být.." řeknu a podám ji malou Rose...Byla tam i sestra a vyměnila mi vodu...Já vstala a chtěla se napít ale bolelo mě břicho...Trochu jsem zaúpěla,,Auu...to bolí..." Řekla jsem a napila se,,Jste si to dítě neměla dělat..." Řekla sestra a já se v tu chvíli málem udusila,,Co prosím?!" Zeptala jsem se nevěřícně,, Slyšela jste..Jste ještě pomalu dítě a vy už vychováváte dítě...." Řekla a odešla...Já měla co dělat abych ji tak jednu nevrazila...S otevřenou pusou jem koukala na mámu,,Co si to vůbec dovoluje?!" Řekla jsem a chtěla jít za ní, ale mamka už musela jít takže mi dala Rose a já se zase několik hodin nudila... Samozřejmě bylo krásné ji mít u sebe...,, Malá Rose Caroll..." Řekla jsem a usmála se...Měla ty nejmodřejší oči na světě...Byly krásnější,než oceán...Než nebe... Než Theo...,,Kdyby si tak věděla jak moc si podobná tatínkovi..." Řekla jsem a přejela si prsty přes rty...Jak jemné byly jeho rty?...Jak krásné oči měl?...Jak oříškově hnědé byly jeho vlasy? Jak moc jsem ho milovala? Jak moc ho Bolelo když jsem mu řekla že to není jeho dítě? Jak moc musí teď někde pít aby zapoměl na mě? Jak moc mě miloval on ? Jak moc ho teď Chci zpátky?Byl by mi ochotný odpustit?...V hlavě milion otázek ale ani jedna jediná odpověď...Byla jsem bezmocná... Jemně jsem přejela přes tvář malé Rose...,, Dobrý večer...Tak jak je vám?" Zeptal se doktor když přišel...,,Je mi lépe..." Odpověděla jsem a dala Rose do postýlky...,,To je dobře... Možná by jste mohla domů už za 5 dní... ještě by byly nějaké ty prohlídky malé Rose a kdyby byla v pořádku,mohli by jste jít..." Řekl a usmál se,, Děkuju" ,, Není zač...Dobrou noc..." Řekl a já se usmála...Ani ne za 2 minuty jsem spala...

Ahoj... Dnes nemám náladu tak doufám že se snad líbí .. omlouvám se za chyby..Pac a pusu - 🖤 Adél 🖤

Moje ?(Short Story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat