Moje to není takže...

1K 39 4
                                    

Bum! A další kopanec do břicha...Já myslela že to nebude tak hrozné...V jednu chvíli to bylo krásné ale v jednu chvíli to maličko bolelo...,,Takže fotbalista..." Řekne doktor a podívá se na Thea,,No moje to není takže-" řekl a když se podíval na mě tak nakonec ještě dodal,,Není to jenom moje...Je to i Její..." Řekl a podíval se na mě...,,Je to naše" řekl a šel ke mě...,,Tak a jméno?" Zeptal se doktor,,Victor...A Rose..." Řekla jsem a doktor to tedy zapsal do nějakého papíru...,, Dobře...Ahmmm...Mohla bych vědět co to bude ?" Zeptala jsem se ,,Bude to -" ,,já to nechci vědět!!" Vykřikl Theo a odběhl za dveře,,Bude to holčička" řekl a já se jemně rozbrečela štěstím...Theo se vrátil aniž by slyšel co to bude...Ale je od Thea velmi pěkné,že si myslí že to není jeho a chová se jako by to jeho bylo ale jeho to je což je trochu ironie ne ? Emma taktéž trochu brečela ale nebyl to takový hysterák ,jako když jsem ji řekla že se stěhuju a ukončuji studium...Byla jsem v šoku že budu mít dívenku Rose...Rose Caroll...,, Takže... Ty se nebudeš stěhovat?" Zeptala jsem se Thea a on záporně kýval hlavou... ,,Kvůli naší Rose ne...."Řekl a políbil mě...,,Ale notááák! Já nechci být furt single!!" Postěžovala si Emma a v tu chvíli jsme všichni propukli smíchu...Všimla jsem si pěkného mladého muže, který pokukoval po Emmě a Emma po něm...,,Hele jdu si koupit Kafe...Takžeee" řekla a naznačila že jde "koupit" kafe,ale já toho kluka viděla...musela jsem se usmát... Šla jsem si lehnout do postele...,, Můžu jít k tobě?" Zeptal se Theo a v tu chvíli už jsem byla na kraji a klepala vedle sebe na volné místo...On se jen zasmál a šel ke mě...Lehl si vedle mě a začal mi hladit břicho... Dělal různé obrazce a nemůžu říct že se to malé Rose nelíbilo...Cítila jsem jak občas kopla nebo se pohla...Jendou dokonce kopla Thea do ruky a on se málem rozbrečel...Bylo to krásné vidět ho takhle šťastného...Bylo mi nádherně...Čekala jsem kdy se tahle dokonalá chvilka nějak pokazí,jako každá krásná chvilka ve filmu...Prostě tak jako vždycky...Ale najednou dodal,,Kéž by to bylo moje..." Řekl a mě se zastavilo srdce...,,Kdyby si jen věděl..." Řekla jsem potichu že jsem to málem neslyšela ani já...,, Cože?" Zeptal se,,Nic...Jen říkám že ani nevím kdo je táta.. Možná jseš to ty..." Naznačila jsem mu to..,,To je blbost" řekl a mě to trochu ublížilo,ale nemohla jsem to dát znát...,,Jo..." Špitla jsem nevině a usmála se...Pak přišla i Emma s mírným úsměvem a rozcuchanýmy vlasy...,,Nooo? Kde je to kafe?" Zeptala jsem se ji a ona se plácla do čela..,, Já hloupá?!" Řekla s ironií v hlase,,Tak teda běž...A to rande si mi mohla oznámit" řekla jsem a objala ji...,, Děkuju a slibuji že az se to narodí tak přijedu a možná se stavím i dříve ju ?" Řekla a já kývla...Pak jsem ji zamávala a Theo zatím usl...A já následovala jeho... Taktéž jsem Usla...Tak krásná, hřejivá náruč mi schází...

Tak jak jsem slíbila tady je ještě jedna... Díky za všechny voty a komenty ❤️Ich liebe dich 🍉 Adél 🍉

Moje ?(Short Story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat