Dneska mám vážně fofr... Nestíhám...Dneska na dva dorty Musím dát přesně 7 svíček.... Tudíž 14 Celkem,a to předevčírem měla narozeniny Rose...Rose bylo osm a Mattymu a Artymu je dneska 7...Máme tři děti a Theo se může zbláznit... Malá Rose,Matty a Arty jsou dvojčata...A já před 4 měsíci zjistila že čekáme další...Je to holčička...Ale...Theo to neví... Takže nejen že Rose tu má kamarádky ale i Matty a Arty tu mají přátelé...Je tu spousta lidí...Jsou tu celkem 3 dorty...Mattyho,Artyho a ještě jeden kde je napsáno "Holka/Kluk?" Ale o tom Theo neví ani tak jako neví že jsem těhotná (to už ale víte... Booože moc opakuju...)....,, Lásko!" Křikla jsem na něj a to už se objevil Theo.. Možná vám vrtá hlavou jak to že to nezjistil... Vzhledem k tomu že břicho nějak není výrazné tak by jste to ani nepoznali...,,Ano?" Zeptá se a já mu podávám dva dorty a ať je vynese ven... Přestěhovali jsme se do villy, která má krytou zahradu,kde je teplo, tudíž se tu můžete opalovat i v prosinci...(😂 Třeba pod lampičkou-Pozn.Autorky) Já si sundavám zástěru a beru 3 tašky s dárky...Jako rodiná tradice bylo klasické popřání oslavencům a poté převzetí dárků...,, Všechno nejlepší k narozeninám..." Řekla jsem klukům a Podala jim dárkové tašky s dárky,ve kterých se nacházejí autodráhy...,, Děkuju!" Vypískly oba naráz a letěli mi kolem krku...Theo jim popřál a pak jsem požádala o pozornost..Malý Ernie od Emmy tady pobíhal takže ho Scott musel chytit...,, Děkuju že jste všichni přišli ale...Je tu ještě jedna věc, která se týká mého muže a mě... Emmo?" Řekla jsem a otočila se na Emmu, která nám nesla třetí dort.. Dostalo se na hvízdání, tleskání a také radostné výkřiky...,,Ty jsi?" Zeptal se Theo nevěřícně...,,Jo..." Řekla jsem a upřímně se usmála...,, Vážně?" ,, vážně..." Řekla jsem a on mě políbil...,,Ale...Jestli chceš vědět jestli je to holka nebo kluk... Musíš rozkrojit dort..." Řekla jsem a to už držel nůž a stál u dortu... Rozkrojil ho a vyndal kousek dortu na tác... Podíval se na mě,,Ty si vážně těhotná a máme holčičku??" Zeptal se a já kývla,,Ale vždyť to nejde ani vidět... Vždyť si jako párátko!" Řekl a všude se ozval smích...,,Ty mi nevěříš?" Zeptala jsem se ,,No..." Řekl a já mu podala fotku ultrazvuku...On mi sáhl na bříško a zeptal se,, Vážně tam je ?" ,,Ano je tam..."potvrdím mu..,, Bože můj..." Řekla Emma a já se usmála...,,Emm? Nechceš se o něco podělit...?" Zeptala jsem se a všichni koukali na Emmu..,,Scotte? " Zeptala se a podala mu ultrazvuk...Scott málem omdlel...,, Trojčata!!" Vykřikl a plácl se do čela... Všude bylo tleskání a smích...,,Emm...Co tě to popadlo?" Zeptal se,, mě?" Zasmála se...Scott se tam rozplakal a pak to šel i s Theem zapít...,, Nejlepší kamarádky se v ničem nenechají..." Řekla jsem a plácla si s Emmou,,Nikdy..." Potvrdila mi.... Měli by jsme nakrájet dort..." Řekla a já se smíchem přikývla... Nakrájeli jsme ho a všem dali kousky dortu... Všichni dostali a ještě toho hodně zbylo...Jediný kdo tu nebyl byly naši... Tudíž moje mamka a její přítel... Zvonil mi mobil...,,Halo?" ,,Ahoj zlato..Mohla by si nám jít otevřít?" Zeptala se mamka a já se mírně rozplakala,,Vy jste vážně přijeli?" Zeptala jsem se ,,Ano..." Řekla mamka a já se řítila ke dveřím...,,Mami!" Řekla jsem a běžela ji obejmout...,, Tak co si nám chtěla říct tak důležitého?" Zeptal se Mark,,Na" řekla jsem a podala jim fotku ultrazvuku,, Čtvrté?!" Řekla mamka a zasmála se,,Jo..." Kývla jsem,,Tak to naše rodina bude hodně rozrostlá" zasmál se Mark a mamka taky..,,To mi povídej..." Řekla jsem a šla zpět...,,Babí!" Vykřikli kluci a běželi obejmout mamku a Marka... Zbytek dne uběhl jako voda... Všichni hosté pomalu odjížděli a Emma se Scottem taktéž...,,Kde je ten Ernie?" Zeptala se Emma ,, Arnošte!" Zvolal Scott,,No od tebe to sedí" řekla Emma a všichni jsme propukli smíchu...,,No tady jšte...Já váš hledal i pod poštelí!" Řekl Ernie a Emma se uchechtla a připoutala ho do sedačky...Scott nastartoval a pak už jen vzdáleně jsem mávala Emmě... Uklidili jsme všechno a Malá Rose ušla na gauči, Arty usnul na podlaze pod schodištěm a Matty pochrupoval na židli u stolu...,,Odnesu je.." řekl Theo a já přikývla...,, Dobře.. " řekla jsem a šla do ložnice...Po asi 4 minutách přišel Theo a lehl si ke mě a jemně mě líbal na krku a ruce měl na mých bocích a jel pomalu níž..,,Ale lásko....Já nechci čekat dvojčata..." Řekla jsem a Theo se ušklíbl,,Ale vždyť ještě minulý rok si řekla že chceš 1o dětí..." Poznamenal,,To byla ironie" řekla jsem,,No dobře no...Ale...Mám pro tebe překvapení..." Řekl a já se nedočkavě usmála,, Jaký??" Vystřelila jsem do sedu,,Minnie!" Vykřikl a z pod postele vyběhla malá zlatá koule...,, Bože můj! To je zlatý retrívr...?!" Řekla jsem a už jsem měla její čumák ve vlasech,,Jop... Vím že si říkala že chceš společníka..." Dodal a ani ne během minuty se Minnie válela mezi náma a spokojeně se usmívala...,, Takže...Jaký jsem manžel?" Zeptal se ,, Nejlepší..." Dodala jsem,, Hrozně tě miluju" řekla jsem a políbila ho...,,Já tebe....A vážně nechceš dvojčata?" ,, Theo!" Křikla jsem se smíchem a společně si ulehli do postele a usnuli s čekáním na nový slunečný den...
Takže...moc vám děkuji... Za všechno...Za hlasy za voty a pozitivní komentáře...Ale jako každá kniha...I tahle má konec... Chtěla jsem poslední dvě kapitoly+epilog mít jiný ale Nestíhám a nemůžu to psát věčně... Zároveň se omlouvám za chyby...Doufám že se kniha líbila a jsem ráda že jste to semnou vydrželi až do konce... Zatím se mějte a u dalších knih Papa...Pac a pusu 🖤 Adél 🖤...
ČTEŠ
Moje ?(Short Story)
RandomUž od mého těhotenství hledám otce...Je to on ?Nebo je to ten druhý ?Tak kdo?A je to vůbec moje ?Je to i jeho...Ne jen moje...Někde ten otec musí být...Nemohl se propadnout do země...A navíc... Dítě mu stejně bude podobné...Ale co když mě nepozná?Co...