2. Rész-A múlt

422 25 4
                                    

Adrien Agreste.
Párizs. Híres modell. Minden lány álma. Gabriel Agreste fia.

Ez áll az újságokban. Ez lennék én. Az érzéseim már rég elszálltak. Mi is történt?

3 éves voltam. Éppen egy kisvonattal játszottam, de hirtelen sikolyt hallottam. Felálltam és megnéztem mi történt. Anya volt az. Egy betörő hasonlőtte. Meglátott, és a zsákjával együtt kiugrott az ablakon és eltűnt. Anya rámnézett, utolsó szavai ezek voltak: -Szeretlek, Adrien. Vigyázz magadra!
Meghalt. Én nem értettem miért nem mozog vagy beszél. Csak szólítgattam. Anya? Anya! Anya!! Apa rontott be a szobába. Meglátta anyát. Odarohant hozzá, és meglátta a sebét. Sírt. Az volt az utolsó, hogy apának érzései lehettek. A piros kis csomó aznap elszakadt az ujján. Azóta semmibe vesz. Nekem sincs piros szalag az ujjamon. Mindenki csúfol miatta. A lányok imádnak, de tudják, nem vagyok tökéletes.
-Hol van az én lélektársam?
Ez a kérdés jár a fejemben legalább 6-7 éve.



Sziasztok! Tudom egy hónapja raktam fel az előző részt, es tényleg sajnálom, hogy ilyen sokat kellett várnotok! Tudom nagyon rövid lett ez a rész, de ígérem megpróbálok mostantól aktívabb lenni. Csak a suli, tanulás,  minden ellenem volt.
Holnap vagy ma lehetőleg hozom a következő részt. Addig is sziasztok :*

Soulmates/VÉGE/Where stories live. Discover now