-Adrien meglátta a lányt.
Őszintén? Bármire gondolt, sőt, még Chloét is beképzelte Marinettenek, de ilyen szépnek nem gondolta. Eltátotta száját nagy csodálkozásában, és érezte, hogy kiüt a pír arcára. A lány számára tökéletes volt. Sötétkék, szinte már-már fekete haja volt, éjkék szeme, egyszerűen olyan hihetetlen volt.
Azonban Marinette nem így gondolkozott. Mikor eltátotta száját a fiú, azt hitte, hogy elcsodálkozik, és hogy csalódott, ezért szégyenkezve elfordult a kamera elől, és elkezdte csodálni cipője orrát(ehhez fűzök valamit a rész végén).
-Ennyire feltűnően azért kérlek ne csalódj bennem...
A fiú zavartan felkapta a fejét.
-Dehogy csalódok! Még hogy csalódok... Marinette... gyönyörű vagy, és ezen csodálkoztam el. M-mármint nem mintha eddig nem szépnek képzeltelek volna el, csak meglepődtem. De ne értsd félre, nagyon szép vagy, és-Makogott össze-vissza Adrien, amikor egyszer csak halk kuncogást hallott a hívás túloldaláról.
-Értem Adrien, ne aggódj.
A fiú elmosolyodott, s így szólt:
-Figyelj, el kell mondanom valamit... Amikor szomorú vagyok, együttérzel velem, bármiről is van szó, felvidítasz és megnevettetsz. Ha vidám vagyok, velem nevetsz. Én....beléd szerettem, Marinette!
Éééés itt a rész vége, utálhattok nyugodtan :P
A cipős részhez kapcsolatba csak annyit szerettem volna mondani, hogy ez azért sem annyira furcsa, hogy "a cipője orrát bámulta" mert a sorozatban Marinette a szobájában mindig cipőben van. Na most lehet én vagyok a hülye de én a büdös életben sem szoktam a szobámban cipőben járkálni :D
Na mindegy, túltárgyaltam ezt a témát xD Azért remélem elfogadható volt a rész, remélem hamarosan jelentkezek a következő résszel.
Puszi, Szössz :*
BẠN ĐANG ĐỌC
Soulmates/VÉGE/
FanfictionEgy történet két fiatalról, akik különböznek a többiektől. Vagy mégsem? (Miraculous történet HUN) #36 adrien témában :oo <33