Mari nem is sejtette, hogy Adrien éppen felé tart.
Kint állt a mozi előtt, és várt. Nem értette mi folyik itt. Hamarosan egy Adrienhez hasonlító fiút vett észre, aki közeledett felé. Oh, nem csak hozzá hasonlító fiú volt, konkrétan ő volt az.
-Marinette!
-Adrien! Én nem értem ezt az egészet... mégis mi ez az üzenet, valami vicc?!-kezdte el azonnal a kékhajú lány.
-Nem, azt terveztem, hogy magammal viszl...-mondta volna a fiú, de megcsörrent a telefonja. Gabriel volt az.
-Basszus! Ne haragudj Mari ezt fel kell vennem-ezzel fel is vette a mobilját.
-Haló... apa?
-Adrien, ha most azonnal nem jössz haza, a büdös életbe nem látod többet se Párizst se a drágalátos barátnődet és örökre ott maradsz New Yorkban. És nem, nem hozhatod magaddal a lányt. Ha mégis megteszed elveszem mindenét és bezáratom a börtönbe. MEGÉRTETTED?!-ordított az apja- Ja, és Natalie már úton van érted. Ma utazol, nincs kifogás- ezzel lecsapta a telefont.
-Adrien...-kezdett volna bele Marinette.
-Ez nem ér... miért ilyen az apám? Miért velem történik ez meg? Utálom.. utálom az életemet!-mondta a fiú és a könnyek patakzottak a szeméből. Egy fekete limuzin állt meg mellettük. Natalie szállt ki belőle.
-Adrien, indulás... most. Nagyon nagy bajban vagy. Ha most nem jössz haza, mindennek vége lesz-mondta a nő, majd visszaszállt a járgányba.
-Hát akkor Marinette... azt hiszem itt a búcsú ideje...-közölte szomorúan a fiú.
-Adrien! Ígérem, hogy mindig megfoglak látogatni amikor csak tudlak!- ordított torka szakadtából a lány sírás közben.
-Nem, Marinette, sohase fogsz.-közölte a fiú mosolyogva
Omg szörnyeteg vagyok amiért ilyet írok egy könyvbe xdd és nem, még nincs vége.
A következő vagy azutáni lesz a befejező rész, ne haragudjatok, csak nincs ötletem a folytatáshoz és gáz, hogy mindig megváratlak titeket. És tudom hogy szörnyű lett ez a rész ne haragudjatok D: De a következő részig pedig kitartás mindjárt itt lesz :** (de tényleg)
Bye~
YOU ARE READING
Soulmates/VÉGE/
FanfictionEgy történet két fiatalról, akik különböznek a többiektől. Vagy mégsem? (Miraculous történet HUN) #36 adrien témában :oo <33