3. Rész -Ismerkedés

402 24 2
                                    

Első nap a suliba. Féltem. Gyorsan elkészültem. Hamar bementem, hogy szemügyre vegyem az osztálytársaimat. Mindenki némán bámult rám, mire mindenki megérkezett,  leültek és sugdolóztak, mert észrevették, hogy nekem nincs csomó az ujjamon. Nagyon rosszul esett. Azonban egy lány odajött hozzám. Szemüveges volt, és állandóan a telefonján lógott. Észrevette, hogy remegek.

-Te vagy az új osztálytársunk, ugye?

-Igen. Marinette vagyok, örülök a találkozásnak.

-Én Alya vagyok. Te leszel a padtársam, Mrs. Bustier mondta. De te még nem is ismered a sulit, nem? Gyere, körbevezetlek!-mondta, és a karomnál fogva kihúzott a teremből. Megmutatta az iskolát. Hatalmas volt, de nagyon tetszett. Visszamentünk a helyünkre, és hamarosan be is csöngettek. Bejött Mrs. Bustier, elmondta, hogy új vagyok itt, be kellett mutatkoznom. Nagyon unalmas volt, de szerencséres a további 4 osztályfőnöki óra gyorsan eltelt. Vége lett a napnak, és szereztem egy barátot. Megkönnyebbültem. Elköszöntem Alyatól, és hazamentem. A sulitól 5p-re laktam. Bementem a szobámba, és felmentem Facebookra, ahova felraktam egy újabb fotómat. Utána neteztem kb. 10 percet.



És hirtelen jött az értesítés, hogy komment érkezett a posztom alá.


Megijedtem, hogy a régi osztálytársaim szívatnak, de nem ők voltak. Egy bizonyos "Adrien Agreste" kommentelt a képem alá. Megdobbant a szívem. Onnantól nem voltam egyedül.




Sziasztok! Tudommm megígértem hogy előbbre hozom a részt de persze megint nem sikerült :) Legközelebbre inkább nem ígérek semmit, nehogy mégtöbbet kelljen bennem csalódnotok. A következő részt is természetesen a közeljövőben rakom fel. Addig is kitartás. Puszi :*



Soulmates/VÉGE/Where stories live. Discover now