-Nem Marinette, sohase fogsz-mondta a fiú mosolyogva
.
.
.
.
Síri csönd telepedett le rájuk. A lány maga elé bámult elkeseredettségében, a fiú mosolygott, teljesen megtörve. Ezt a halálos csöndet Natalie törte meg.
-Adrien, induljunk.
A fiú mosolyogva indult el az autóhoz, de megállt menet közben. Senki se értette mi van vele. Még saját maga sem. Hirtelen elkezdett nevetni. De úgy, hogy az embernek rögtön elment a kedve a fiútól. Aztán megint elindult, és az autóba beszállván a következő hagyta el a száját:
-Legalább lerázlak, Marinette.-és becsapta az autó ajtaját, ami azon nyomban elhajtott.
A lány összetört. Ránézett az ujján levő csomóra, amit már csak egy szál fonál tartott idáig.
Hirtelen elszakadt a madzag.
A kékszemű sírva indult haza. Ennyit a boldogságról. Akinek elszakad a fonál az ujján, annak sose lesz többé lélektársa.
Ezek a mondatok visszhangzottak a fejében. Hazaért, bezárkózott és sírt. Aztán felállt, elsétált a konyhába, és elővett egy kést.
-Így nincs értelme élni se-gondolta. Hirtelen kiesett a kezéből a kés, lerogyott a földre. Összeszedte magát, felállt, előkeresett egy papírt és ceruzát majd a következőket írta le:Kedves Alya!
Ne haragudj amiért eltűntem, de én ezt nem bírom tovább. Csak hogy tudj róla, Adriennel nem vagyok többé lélektárs. Mostmár fentről foglak figyelni és onnan fogok vigyázni rád. Megleszel te nélkülem is, hisz' eddig is megvoltál. Szeretlek, MarinetteFelvette remegő kézzel a kést, és a torka felé szegezte.
-Mindennek vége-gondolta, majd vett egy nagy levegőt.-Sayonara, Adrien~
A következő rész a befejezés. Vicces, kb az én érzéseim vannak benne ebben az egész részben xddd
Sry ezert a befejezesert de ehhhNah puszi mindenkinek, majd jön az uccsó is vmikor!
Byee :*
YOU ARE READING
Soulmates/VÉGE/
FanfictionEgy történet két fiatalról, akik különböznek a többiektől. Vagy mégsem? (Miraculous történet HUN) #36 adrien témában :oo <33