8. Rész

333 20 4
                                    

De nem sejtette, hogy a lány tudja lélektársa kilétét, aki nem más mint Adrien Agreste.

-Kislány! Olyan büszke vagyok rád! Majd megyünk és megünnepeljük, rendben?

-Alya, minek ilyen nagy felhajtás? Nem mintha ez olyan nagy dolog lenne...

-Nem lenne nagy dolog? Mari, meghülyültél? Ez óriási dolog! Majd elmegyünk a vidámparkba, vagy tartunk egy lányos napot! Vagy nem is, elmegyünk majd a...

-Oké Alya, majd megünnepeljük ha ennyire szeretnéd.

-Rendben. Viszont egy kérdésem van. Tudom hülyeség, mert nem tudhatod, de ismered a lélektársad?

-..........

-Úristen, nehogy azt mondd, hogy ismered!

-Én......

-KI AZ?!

-...Adrien Agreste.

-M-mi?! Adrien Agreste? Az az Adrien?

-Igen.

-De mi, és hogy......? Csak viccelsz ugye? Neki nincs is madzag az ujján...

*Beep beep*
Adrien Agreste megváltoztatta profilképét.
-Na nézzük, hogy igazat mondasz-e!

-Na nézzük, hogy igazat mondasz-e!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Ez... csodálatos!

Sziasztok! Valamennyire sikerült összekaparni magamat, sokkal jobban érzem már magam. Elnézést a sok késésért. Megpróbálom bepótolni, de mostanában rengeteg tanulnivalót is zúdítottak a nyakamba, másrészt néha szörnyen egyedül érzem magam, így olyankor időm, se kedvem sincs az íráshoz. Én úgy gondolom, hogyha írok valamit akkor az inkább legyen valami jobb munka(lehetőleg) mint valami összecsapott dolog. Ez erre a részre pont ráillik mondjuk... nagyon kevés időm van de nem akarlak titeket itthagyni. Köszönöm a kedves szavakat Lyzyland ,és neked is a támogatásodat Vasas12.
Köszönöm ha végigolvastad ezt a kis beszámolót, további szép estét!

(Ui.: Ne nézzétek Adrien madzagát, én raktam oda és tudom hogy szörnyű lett 😂)

Soulmates/VÉGE/Where stories live. Discover now