Másnap reggel a két lány boldogan kelt, egyrészt mert szombat volt, másrészt mert még bennük volt a tegnapi ujjongásuk hangulata.
-Eközben Adrien-
Adrien az utóbbi időben nagyon összeszedetlen volt. A fotózásokon hullafáradt volt, mert Marinettel mindig késő estig, olykor éjszakákig beszélgetett, otthon nem tudott koncentrálni se az apjára, se a tanulásra. Mindig újdonsült lélektársa járt a fejében. Egy dolog azonban nagyon zavarta. Hogy néz ki Marinette? A lány a képei közül egyiken se szerepelt. Instagramon nem találta, se egyéb közösségi oldalon. Eldöntötte, hogy aznap este felhívja a lányt. Azonban olyan lassan teltek az órák, hogy Adrien azt hitte, elalszik. De eljött az este. Összeszedte bátorságát, és rányomott a hívásra. A lány felvette a telefont kisebb hezitálással.
-Halló...? Itt vagy, Marinette?
-Szia Adrien....itt vagyok.Adrien bekapcsolta a kamerát telefonján, s belemosolygott a kamerába.
*Marinette szemszöge*
Annyira aranyosan mosolygott bele a kamerába, azt hittem elolvadok.-Kapcsold be a kamerádat, Marinette! ...Kérlek.
Csak ezt ne. Ha meglát inkább öngyilkos lesz minthogy az én lélektársam legyen. De ha ennyire kéri... ennyit a boldogságodról Marinette. Jól éreztem magam.
Félve megnyomta a kamerát bekapcsoló gombot. Adrien meglátta a lányt.
Folytatás következik ^^ Sikerült összerittyenteni egy részt :)
Köszönöm a türelmet, remélem tetszett ^^ Szössz
YOU ARE READING
Soulmates/VÉGE/
FanfictionEgy történet két fiatalról, akik különböznek a többiektől. Vagy mégsem? (Miraculous történet HUN) #36 adrien témában :oo <33