Cap 3

2.5K 123 3
                                    

SELIN POV:
Ma trezesc destul de amețită intr-o camera întunecată, încerc sa ma ridic dar durerea de cap ma oprește. Usa camerei se deschide pe ea intrând o fata cu parul saten îmbrăcată ca o servitoare.
L:-Numele meu este Linda, si am venit sa te anunț ca Alpha-ul suprem te aștepta in biroul sau. Îmbraca aceste haine iar eu te aștept in fata pentru a te conduce.
Dupa ce spune asta imi las pe scaun o pereche de blugi albastri si un tricou simplu alb fiind mulat pe corp. Ma îmbrac cu greu si ies afara unde ma aștepta Linda, urcam la ultimul etaj iar in capătul holului este o usa imensa din lemn maro inchis. Linda bate la usa apoi un "intra" sec si rece se aude din spatele ușii.
Intru cu privirea in pământ si cu inima cat a unui purice.
M:-Ia loc.
Fac asa cum imi spune ne-vrând sa il enervez, simțindu-i privirea pe mine ma emoționez si mai tare.
M:-Fiind sufletul meu pereche nu am sa te resping deoarece nu vreau sa ma încurci, ca sa imi devi luna va trebui sa imi dovedești ca meriți. Maine dimineata la prima ora a dimineții sa te prezinți pe terenul de antrenament.
S:-Dar eu nu mam antrenat nicodata...
Il vad cum se incoarda si extrem de rece imi raspunde:
M:-Nu ma interesează! Ca sa devi luna suprema trebuie sa meriți asta! Si nu mai imi comenta altfel schimbam foaia. Nu sunt curios ca imi esti suflet pereche,pentru mine tot o simpla fata snoaba esti!
Cuvintele lui ma dureau atat de tare încât cu greu ma abțineam sa nu plâng, de ce nu puteam si eu sa am un suflet pereche care sa imi ofere afecțiune si iubire?
M:-Poți sa ieși.
Si cu asta am ieșit plângând si alergând spre asa zisa mea camera unde imi pot plânge amarul.
MARCUS POV:
Am observat ca atunci cand i-am reproșat acele lucruri mai avea un pic si plângea, dar nu imi pasa eu am nevoie de o luna puternica langa mine nu de o plângăcioasă si de o răsfățata. Am sa fiu dur cu ea exact ca si cu restul, si de maine va începe calvarul pentru ea.
SELIN POV:
Seara deja isi făcu aparitia iar eu stau si ma gândesc la familia mea, imi este atat de dor de ei chiar daca au trecut doar doua zile dar faptul ca nu pot lua legătura cu ei ma întristează si mai tare. Imi este foame asa ca imi fac curaj si ies din camera pentru a cauta bucătăria. Deja ma pierdeam pe coridorul lung cu o grămada de uși pe fiecare parte a holului, dar fix in capăt zăresc scările si cobor încet sperând ca nimeni sa nu ma vadă sau sa ma audă. Ajung in living apoi e un mic coridor cu o usa groasa de lemn lăsată întredeschisa iar din interiorul camerei se auzeau gemete si strigături. Cand privesc prin crăpătura ușii il zăresc pe minunatul meu suflet pereche cum ii oferă plăcere unei brunete. In acel moment am simțit cum ceva sa rup in mine, lupoaica mea urlând de durere in interiorul meu, tot ce am simțit sa fac in acel moment a fost sa fug cat mai departe de acest loc dar mai ales cat mai departe de el. Ies in curtea conacului sărind si transformându-ma in lupoaica mea neagră cu o pata albă pe piept.
MARCUS POV:
In timp ce ma simțeam bine Lupul meu ma anunța ca a simțit-o la usa si asta imi oferea si mai multă plăcere vrând sa ii dovedesc ca nu doar ea exista pentru mine ci mai am si alte marionete cu care sa ma simt bine. Un gardian imi întrerupe activitatea intrand Gâfâind in birou.
G:-Alpha, luna a fugit, am încercat sa o oprim dar a fost atat de furioasa încât nea doborât.
La auzul acestor cuvinte ramân putin surprins dar imi revin repede deoarece am sa merg chiar eu dupa ea.
SELIN POV:
Decid sa ma opresc putin transformanduma înapoi in om si ca norocul ca am avut haine de schimb la mine. Stau pentru a-mi trage răsuflarea dar lupoaica mea ma anunțat ca el este pe urmele noastre si ca e furios, asa ca ma grăbesc sa imi continui drumul dar ajung Încolțită de doi omega.
O:-Hmmmm ce cauta o frumoasa fata aici singurică in pădure?
S:-Nu e treaba voastră!
O:-O dar peste ce obrăznicătură am dat.
Dupa ce spune asta ma ataca amandoi deodată nedandumi șansa sa ma transform in lup, doboranduma, iar unul dintre ei reușește sa ma muste de gât provocându-mi o durere insuportabila care mi-a provocat un urlet plin de durere.
MARCUS POV:
Simt miros de sânge si aud urletul ei care imi transmitea durere. Auzind asta ma grăbesc mai tare sângele clocotindumi in vene. Cine ia facut asta va plăti cu vârf si îndesat.
SELIN POV:
Dupa ce unul ma mușcase celălalt se transformase in om si se puse peste mine ținându-mi mâinile strâns deasupra capului.
O:-Si acum sa ne distram putin.
S:-Dami drumul javra!!
Intr-o secunda am simțit cum obrazul meu este plesnit lacrimile făcându-și aparitia. Încep si mai tare sa plâng si sa urlu atunci cand reușește sa imi dea pantaloni jos poziționându-se cu bazinul între picioarele mele.
S:-Nuuu te rog da-mi drumul..!!
O:-Nu se poate, esti o partida prea buna.
Cand sa scape si de boxerii ce ii purtam ceva il doboară si pe el si pe celălat trantindui la câțiva metri de mine. In fata mea apăru un lup negru imens cu ochii roșii ca si sângele.
MARCUS POV:
Cand l-am văzut pe acel jegos peste ea încetând sa o dezbrace si sa se atingă de ce e al meu am simțit cum inebunesc Lupul meu cerându-mi voie sa il eliberez si asa am si facut. Ma arunc peste cei doi jegosi si matur cu ei onorându-i atat de usor pe amandoi. Ma întorc spre sufletul meu pereche care tremura din toate încheieturile.

Love for a monsterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum