MARCUS POV:
Ajung cu ea la doctorul haitei ducând-o repede într-un salon pentru a o examina.
D:-Alpha am sa te rog sa astepti afară.
M:-Nu plec de lângă ea!
D:-Alpha va rog sa ieșiți.
Plin de nervi ies afara si astept pe holul spitalului. Deja a trecut o oră fără a primi nici un răspuns, asa ca hotărăsc să intru în salon dar fix atunci doctorul iese afara.
D:-Alpha imi pare rau...Dar...Nu stiu cum sa va spun asta.
M:-Spune odata! Altfel te omor si pe tine!!
D:-Din păcate Luna a fost violată iar acum starea copilului este precară..
Cand il aud ce tocmai mi-a spus parca pământul imi fuge de sub picioare si totul se face negru in fata ochilor.
M:- Ce ai spus?! Ce copil?
D:- Se pare ca Luna e însărcinată dar din cauza violului care a fost unul dur, starea micului copil ce creste in pântecul ei este destul de gravă. Cu regret va spun ca s-ar putea sa nu supraviețuiască. O vom tine sub observație și vom vedea cum decurg lucrurile.
Intru in camera unde era frumoasa mea pereche, si cand o vad plină de vanatai si imi apar in minte vorbele spuse de doctor imi vine sa înnebunesc, dar incerc sa ma calmez deoarece o vad pe mică mea prințesă ca se trezește.SELIN POV:
Încerc să mă trezesc iar cu greu reusesc sa o fac, cand deschid ochii il vad pe Marcus lângă mine. Apoi încep să imi aduc aminte ce tocmai mi sa intamplat, panica cuprinzandu-ma.
S:-Nuuuu!!! Copilul meu!! Nu!Nu! Nu se poate!!MARCUS POV:
Dintr-o dată începe să se agite si sa urle.
M:- Te rog draga mea, liniștește, iti agravezi starea.
S:- Tu nu înțelegi?!! Am fost violată iar copilul meu s-ar putea sa nu mai fie!! Ai ajuns prea târziu la noi Marcus...Te rog lasă-mă singura! Nu mai vreau pe nimeni in preajma mea!!! Te rog pleaca!!! Si acel demon ti-a lăsat un mesaj, spera ca iti place cadoul care ti la facut!
Urla cu disperare in glas iar asta imi frânge inima. Faptul ca nu am ajuns la timp la ea s-ar putea sa ieie viața copilului nostru. Ies din camera si merg direct la Zac care ma astepta in fata spitalului.
Z:-Marcus, cum e Selin?
M:- Zac...Selin a fost violată...iar acum copilul nostru s-ar putea sa moară.
Z:-Ce?! Copil?!
M:-Daaa! Copil! Selin a rămas însărcinată apoi a fost violată!! Trebuie să îl găsesc pe nenorocit!! Si sa il omor cu mâna mea.
Z:-Dar cine a putut sa faca asa ceva?
M:-Un singur demon vrea sa ma distrugă, și acela e Ovidiu! Trebuie să merg după el si sa il fac sa sufere asa cum a facut el cu Selin.
Z:-Atunci sa mergem!SELIN POV:
Imi pun mâna pe pântec si incep sa plâng, gândul că s-ar putea sa il pierd ma omoară, si toate astea din cauza unei răzbunări. Imi urăsc viața! Urăsc ca eu si copilul trebuie sa fim răniți din cauza lui Marcus si a dușmanilor lui.
MARCUS POV:
Ajung in lumea de jos unde il gasesc pe Ovidiu distrandu-se cu o parasuta.
M:-OVIDIU!!!
O:-Oooo dar ce vizita plăcută. Ți-a plăcut cadoul meu?
Rade cu o satisfacție care ma enervează si mai tare.
M:- Am sa te omor pentru ce i-ai facut!!
Fără să mai astept un raspuns il atac aruncandu-l într-un perete ca mai apoi sa sar peste el.SELIN POV:
Am sa plec din acest spital nenorocit, nu mai suport sa stau aici. Incerc sa ma ridic dar durerea pe care o simt încearcă să mă oprească. Ma încăpățânez si ma ridic, imi iau niste haine pe care le-am gasit pe scaun si plec. Am sa plec acasa la părinții mei, unde sunt in siguranta si cat mai departe de tot. Abea ma mai tin pe picioare, dar ma bucur cand vad casa familiei în față. Ajung aproape de isa casei dar ma prăbușesc fără a mai fi in stare sa fac un pas.
RADU POV:
Deschid usa si o zăresc pe Selin prăbușita si plina de vanataie. Fug repede si o iau in brațe iar Selin ma strânge tare in brațe si incepe sa plângă.SELIN POV:
Odata ce ii simt brațele lui Radu in jurul meu, încep si dau drumul lacrimilor. Mia fost atât de dor de el si faptul ca in sfarsit sunt acasă in siguranta ma face sa plâng si mai tare. Dar gândurile imi sunt întrerupte de glasul panicat al fratelui meu.
R:-Selin! Ce ai pățit?!
S:-Radu.. Te rog duma in camera mea.
Fără să mai spuna altceva ma ridică usor si ma duce in casa. Din brațele lui Radu i-am putut vedea pe părinții mei cum se ridică panicati de pe canapea alergând către noi.
Mama:- Selin draga mea! Ce ai pățit?
Nu ii răspuns si il rog pe Radu sa ma duca cat mai repede sus.
Odata ajunsi in camera ii rog pe părinții mei sa se calmeze deoarece ma agită si mai tare.
R:-Ce ai pățit draga mea surioara.
Încep să plâng si cu greu reusesc sa le raspund.
S:-Vă rog sa imi salvați copilul! Nu vreau sa il pierd!!
Toti raman blocați mai puțin Radu care încearcă să își păstreze calmul.
R:-Copilul?
S:-Da Radu, am rămas însărcinată după ritualul de împerechere ca mai apoi sa ajung sa fiu violată de un dușman de a lui Marcus.
O vad pe mama ca vine repede si ma ia in brate începând sa plângă împreună cu mine, tata se abține să nu plângă iar Radu ramane socat ca mai apoi furia sa il cuprindă.
R:-Vă fi totul bine Selin. Copilul va supravietui deoarece simt ca e un luptător, cat despre ceea ce ai pățit acel nemernic va plăti.
S:-Cred ca deja Marcus s-a ocupat de asta, dar nu ma mai intereseaza de el, tot ce vreau este sa stau aici cu voi, iar copilul meu sa supraviețuiască.
Tata:- Vom chema cel mai bun medic sa te examineze, iar totul va fi bine draga mea. Nu te vom mai lasa sa pleci.RADU POV:
Tata sa dus sa il cheme pe Ian care este cel mai bun medic, iar eu il contactez pe Marcus.MARCUS POV:
M-am ocupat de acel nemernic omoramdul pe loc. Ajung la spital iar doctorul ma anunta ca Selin a fugit. Înainte să urlu si sa il strâng de gât, Radu ma suna.
M:-Da Radu.
R:-Selin e la noi.
M:-Sunt pe drum.
R:-Marcus..Selin nu vrea sa te mai vada.
Fără al asculta pornesc către sufletul meu pereche.
CITEȘTI
Love for a monster
WerewolfEl : cel mai înfricoșător monstru care a existat vreodată, cel mai puternic alpha suprem si tot odată cea mai întunecată persoana dintre toți demonii. Ea:cea mai firava, sensibilă, vesela , dragalasa si emotiva fata, care a avut parte de toata drago...