SELIN POV:
Stau in camera mea si il astept pe doctor, Sper ca totul sa fie bine altfel nu stiu cum voi putea trece peste asta.
Usa camerei mele se deschide iar pe ea intra un bărbat înalt cu părul blond spre saten, ochi verzi si un corp bine definit.
I:-Buna Selin, numele este Ian.
Fără ai răspunde el intra in camera isi pune geanta de piele pe scaun și vine spre mine, moment în care tresar speriată.
I:- Nu iti voi face nimic. Iti promit. Sunt doctorul pe care fratele tau Radu la chemat pentru ati salva copilul.
Ma relaxez lăsându-l să vadă dacă micuțul meu luptător e mai bine. Isi plasează mâinile pe pântecul meu iar atunci fără să vreau suspin, el ficsandusi privirea pe mine. Ma uit in alta parte iar el revine la ce tocmai vroia sa faca.IAN POV:
Incerc sa simt daca copilul mai da semne de viață, si cu greu ii simt bătăile inimii ceea ce înseamnă că micuțul încearcă să lupte ca sa trăiască. Următoarea luna va fi extrem de importantă deoarece vom sti sigur daca copilul va reuși sau nu.
I:- Selin starea copilului este destul de gravă, dar micuțul lupta sa trăiască iar următoarea luna va fi foarte importanta deoarece vom sti daca isi va reveni sau nu.SELIN POV:
După ce Ian iese din camera imi pun mâna pe pântec si ma rog ca minunea mea sa supraviețuiască.
MARCUS POV:
Ajung la casa părinților ei si imediat cum intru Radu ma opreste sa urc la Selin.
R:-Ai face bine să aștepți sa merg sa o anunt ca ai venit, deoarece ea nu mai vrea sa te vada Marcus.
Nu mai spun nimic si astept sa vina Radu inapoi, tot ce sper e sa nu ma urască, si eu regret enorm ca nu am reusit sa ajung la timp si ca nu am fost in stare sa am grija de ea.SELIN POV:
Pe usa camerei intra Radu si imediat încep să plâng iar el vine repede lângă mine.
R:-Ce s-a întâmplat? Ce a spus Ian?
S:-Ca starea copilului este gravă iar următoarea luna de sarcina va fi decisivă pentru el.
Radu ma ia in brate si oftează lung ca mai apoi sa ma privească si sa imi spuna ca totul va fi bine, ceea ce si eu sper.
R:-Ai un vizitator jos.
S:-Nu vreau sa il vad.
R:-Nu poti fugi la nesfârșit de el Selin. Trebuie să vorbiți si sa clarificati lucrurile.
Oftez dar până la urmă are si Radu dreptate, asa ca ii spun sa il cheme sus.MARCUS POV:
Îl vad pe Radu coborând si facandu-mi semn sa urc, fără să mai spun ceva urc spre camera perechii mele.
Deschid usa si o vad stând rezemată pe perne tinand mâna pe burtică unde se află copilul nostru.SELIN POV:
Ii simt prezența în camera si imi ridic privirea spre usa.
M:-Cum e copilul nostru?
S:-Nu te priveste. Si e copilul meu nu al nostru!
M:-Lam facut împreună deci e al nostru!
S:-Copilul "nostru" se zbate sa trăiască deoarece dușmanul tatălui său a vrut să se răzbune pe el asa ca ia violat mama si ia nenorocit viata! Deci nu meriți să îi fi tata! Din cauza ta noi avem de suferit!
M:-Vrei sa încetezi?!! Ai dreptate am ajuns prea târziu si nu am reusit sa împiedic nenorocirea ce sa intamplat dar acum vreau sa fac tot posibilul ca acest copil sa trăiască! Deoarece si eu mil doresc la fel de mult ca si tine!
S:-Te rog pleaca! Vreau sa raman singura!
M:- Nu plec nici unde! Nu te mai părăsesc nici o secundă! Vi cu mine acasă!
S:- Nu vin nici unde!
Il vad pe Marcus ca se apropie de pat si ma ridică ducandu-ma jos, asa ca incep sa tip si imediat Radu, Ian, mama si tata apar in peisaj.
R:-Ce faci cu ea?! Las-o jos!
M:- Nu! Ea vine cu mine acasă!
I:-Ar fi mai bine sa o lasi jos deoarece starea ei este foarte instabilă.MARCUS POV:
Fără să-i mai bag in seama ies din casă cu Selin inca in bratele mele, o bag in masina si pornesc spre conac. Fie ca vrea sau nu voi avea grija de ea si copilul nostru, de acum nimeni nu o va mai lua de lângă mine.SELIN POV:
Amețeala ma ia asa ca il prind pe Marcus si il rog sa oprească masina. Simt cum greața isi face din nou simțită prezența și incerc cu disperare să ies din masina fără a pica din ea.MARCUS POV:
Selin încearcă cu disperare să iasă din masina asa ca repede cobor si ma grăbesc să îi deschid usa. Imediat cum i-am deschis-o a iesit ca mai apoi sa vomite. Ma apropii de ea si ii tin părul mangaind-o usor pe spate. După ce termină se sprijină de mine iar eu o iau din nou în brațe și o urc in masina. Cand sa urc la volan observ ca deja a adormit, pornesc mașina si ma grăbesc spre conac.
CITEȘTI
Love for a monster
WerewolfEl : cel mai înfricoșător monstru care a existat vreodată, cel mai puternic alpha suprem si tot odată cea mai întunecată persoana dintre toți demonii. Ea:cea mai firava, sensibilă, vesela , dragalasa si emotiva fata, care a avut parte de toata drago...